Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tyla
Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 25 Lut 2014 4:49 Temat postu: [SR20] nie odpala po wymianie silnika |
|
|
witam,
po wymianie silnika na taki sam czyli 2.0 SR20DE (w starym zatarlo panewke) nie umiem odpalic auta
rozrusznik oczywiscie kreci jak szalony
iskra jest na kazdej swiecy
paliwo w baku jest, pompa chodzi i nawet paliwo doplywa do wtryskiwaczy bo jak sciagnalem przewod to pryslo na 3m
jak sprawdzic czy wtryski podaja paliwo ?
co jeszcze sprawdzic ?
czy ten samochod jest wyposazony w immobilizer ? 1991r
pozdrawiam
PS nie mam zadnej gwarancji, ze silnik chodzi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tyla dnia 25 Lut 2014 4:52 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jacek100nx
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PSK Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 25 Lut 2014 7:53 Temat postu: |
|
|
odkręć całą listwę wtryskową i zobacz czy tryska 100nx nie miały immobilisera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2078
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 25 Lut 2014 7:56 Temat postu: |
|
|
sprawdz sobie kody usterek sposobem na spinacz. wywali Ci jakis blad np polozenia walu i juz auto nie odpali.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tyla
Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 25 Lut 2014 13:29 Temat postu: |
|
|
akumulator mam wyciagniety bo go wczoraj meczyem
czy jest sens sprawdzac bledy zaraz po wlozeniu akumulatora ?
czy wlozyc i odczekac chwile ?
po przekreceniu na zaplon gasna po chwili jakies kontrolki ? czy dopiero jak sie odpali ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 25 Lut 2014 15:41 Temat postu: |
|
|
przede wszystkim sprawdza iskrę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2078
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 25 Lut 2014 18:41 Temat postu: |
|
|
lewy, pisał że jest na każdej świecy.
weź podłącz akumulator, pokręć chwilke rozrusznikiem i powinno po chwili wywalić błędy. tak przynajmniej było u mnie.
no i tak jak Jacek pisze, sprawdz wtryskiwacze poprzez odkręcenie całej listwy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tyla
Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 25 Lut 2014 20:53 Temat postu: |
|
|
zaraz pojde do garazu i zobacze te bledy
iskre sprawdzalem na 2 kompletach swiec i wszedzie OK
poprosze o jakas fotke z prawidlowo podpietymi wezykami od paliwa (moze udalo mi sie je podlaczyc na odwrot) oraz z podcisnieniami
wiem, ze w SR20DE jest podcisnienie doprowadzone do
serwo
listwy wtryskowej
filtra weglowego (mam u siebie odlaczone)
ale chyba gdzies jeszcze ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacek100nx
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PSK Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 25 Lut 2014 22:36 Temat postu: |
|
|
a świece suche jeśli tak może być tak jak mówisz podmienione przewody paliwowe zasilanie-powrót albo brak sygnału na wtryski
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tyla
Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 26 Lut 2014 3:46 Temat postu: |
|
|
tak jak pisal jacek - brak sygnalu na wtryski - bylo to spowodowane tym, ze wyciagnalem komputer z instalacji LPG (sekwencja) ktory steruje czy auto ma chodzic na gazie czy PB i i jak go nie bylo to nic nie dzialalo
po podlaczeniu komputera okazalo sie, ze leja tylko 3 wtryski bo 1 mial urwany 1 kabelek - szybka akcja lutownica i gotowe
odpalil praktycznie od kopa
na ssaniu chodzil dosyc fajnie ale bylo czuc w spalinach, ze jest duzo za duzo benzynki w mieszance
po rozgrzaniu sie zaczal schodzic obrotami coraz nizej az zgasl
krecenie sruba na krokowcu nic nie dalo wiec podparlem lekko przepustnice i odpalam
silnik sie dosyc mocno telepie i chyba chodzi na 3 gary
po zgaszeniu okazalo sie, ze dyskoteka pod maska trwa w najlepsze
dodatkowo podejrzewam, ze sonda wyzionela ducha - jak sprawdzic czy na pewno jest niesprawna ?
czy sonda moze byc odpowiedzialna za tak bogata mieszanke i to, ze gasnie na wolnych ?
wydaje mi sie, ze sonda dziala dopiero jak sie rozgrzeje czyli na ssaniu nie powinna miec ona znaczenia ale moge sie mylic - niech mnie ktos poprawi
PS jakiej firmy kupic
swiece
kable
kopulke
palec
moje typy
swiece NGK BKR6Y
kable Bosch
kopulka EPS
palec EPS
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tyla dnia 26 Lut 2014 4:11 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacek100nx
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PSK Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 26 Lut 2014 8:03 Temat postu: |
|
|
sondę możesz sprawdzić miernikiem musi pomiary muszą się wahać do 1v. a podtrzymując na gazie chodzi czy zgasł i nie odpala ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tyla
Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 26 Lut 2014 10:46 Temat postu: |
|
|
jak podtrzymuje gaz to chodzi ale sie mocno telepie
prosze o odpowiedz odnosnie marki tych czesci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|