Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

SWAP 1.6 - 2.0
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: 08 Mar 2007 22:55     Temat postu: SWAP 1.6 - 2.0

Witka Very Happy

Moge mieć zrobiony swap z silnika 1.6 na 2.0 pytanie takie oprucz silnika podzespołow musze wymienić bak ?? i co trzeba wymienić
silnik, skrzynia, zawiecha przednia ??
Powrót do góry
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 09 Mar 2007 7:36     Temat postu:

hamulce, połosie, zegary

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 09 Mar 2007 15:10     Temat postu:

uuu zegary :/ to nie załątwił bym szybko

a narazie na tych dało by sie śmigac jako tako ?? jak duże zakłamania by były ??
Powrót do góry
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 09 Mar 2007 15:37     Temat postu:

wodny napisał:
a narazie na tych dało by sie śmigac jako tako ?? jak duże zakłamania by były ??

Druciarstwo ma się świetnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEBOL_MKS
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Police

PostWysłany: 09 Mar 2007 16:32     Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Na tej aukcji jest napisane z tego co zrozumiałem, że za 2500 zł mamy cały kompletny zestaw do SWAPa?

Jeżeli faktycznie w tej cenie jest silnik z osprzętem (skrzynia, aparat zaplonowy, alternator, rozrusznik, itp) i do tego wiązka, pompka paliwa, licznik, półosie z przegubami, hamulce to cena moim zdaniem jest bardzo atrakcyjna.

Jeżeli się zastanawiasz nad takim SWAPem to na pewno warto mieć te 54 koników więcej pod maską


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 10 Mar 2007 12:09     Temat postu:

czy mocowania silnika są takie same ??
Powrót do góry
krzychun7




Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Lut 2010 16:13
PRZENIESIONY
23 Lut 2010 16:41     Temat postu: Pytanie??

Witam mam małe pytanie?? potrzebuje rady.. czy duży jest kłopotu z przekładką?? całego auta na nowszą bude?? chodzi mi o to czy jak bede miał kompletne 100nx 1.6 ?? i drugie 2.0 ?? czy jest duży problem i koszt takiej przekładki chodzi mi o to bo chciał bym zmienic karoserie na nowszą?? prosze o rade z góry dzięki szerokości Razz Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Challenger




Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Lut 2010 18:59     Temat postu:

jezli masz drugiego takiego samego to nie powinno byc problemu ale.. no wlasnie powiem Ci ze chocbys mial wszystko zawsze cos wyjdzie w trakcie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzychun7




Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Lut 2010 21:19     Temat postu:

a jeśli chodzi o łapy silnika i skrzynie ogólnie o mocowania powinno podejśc bez spawania?? wie ktoś??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Challenger




Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Lut 2010 12:39     Temat postu:

Jedna lape, ta ktora jest pod kolektorem ssacym, bedziesz musial zmienic na ta z GTi reszta pasuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzychun7




Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Lut 2010 23:25     Temat postu:

a ona jest przykręcana czy co?? czy trzeba spawac??;( a resztę to juz komputer wiazki i prezkazniki liczniki bedzie git:DRazz i zawieszenie oczywiście:P hamulce tez:DRazz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Challenger




Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 28 Lut 2010 19:05     Temat postu:

Przykrecana. Dodaj jeszcze do tego polaczenie dwururki z wydechem , bak z pompka chyba ze ktos Ci ogarnie sama pompke. wszystkie linki, sprzegla, gazu predkosciomierza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 28 Lut 2010 19:25     Temat postu:

Pompę można ewentualnie dać przepływową zewnętrzną o odpowiednich parametrach np. z grupy VW. Wtedy tylko lekko trzeba przerobić instalację tzn. podpiąć zasilanie. Z wydechem również nie powinno być problemu, można wyspawać cały od początku, ewentualnie można nabyć cały wydech od GTI (jest tego trochę na rynku). Wiadomo jednak ,że najprościej jest nabyć cały samochód i poprzekładać wszystko. Ja swego czasu nabyłem całego Sunnego GTI po bocznym uderzeniu w drzewo za 1 tyś z zabójczym przebiegiem 100 000 km:). Po rozbiórce i złomowaniu odebrałem jeszcze dwie stówki z OC.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pogkomp
stary wyjadacz



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 28 Lut 2010 20:25     Temat postu:

a że się tak zapytam po jaką cholerę robić swapa ? praktycznie to wymiana CAŁOŚCI ! jest to totalnie nie opłacalne i znam życie to każdy tak jest zainteresowany tak samo jak turbo i żaden potem tego nie przerabia a widać małe masz doświadczenie z mechaniką bo przeważnie jest tak gdy coś zaczynasz rozbierać to nie możesz liczyć na x koszty bo potem jest 10 razy więcej do wymiany , mając te same 1,6 i 2,0 obok to po co wrzucac częsci do 1,6 ? nie prosciej 2.0 ratować jezeli jest rdza? to pikuś w porównaniu ze zmianą całego mocowania i osprzętu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzychun7




Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 28 Lut 2010 21:08     Temat postu:

no masz racje ale chciałem zmienic na nowszą bude bo moja jest z 92:P ale tez doszedłem do wniosku ze zalicze blachaza i lakiernika macie kogos żby mi to zrobił po mieniądzach?? i fajnie co prosze o odp?? kogos zaufanego:DRazz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin