Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
q_nerk
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław/Wałbrzych Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Gru 2009 18:09 Temat postu: wolne obroty GTI |
|
|
Uporałem się z szarpaniem (nowe świece pomogły), tylko teraz przyszła inna bolączka: tj brak wolnych obrotów lub masakralnie pływają.
Po odpaleniu obroty utrzymują się w okolicy 500-700 i radośnie pływają i czasem potrafi zgasnąć, nieraz wskoczy na 1 tys i się tam chwilę trzyma.
Zauważyłem że podczas jazdy jak wcisnę sprzęgło, to obroty utrzymują się na poziomie 1 tys, i tak do momentu kiedy nie zwolnię do prędkości pieszego.
Teraz pytanie: czego to jest wina?
P.S.przepływka nowa, świece, wszelkie filtry i pompa paliwowa też
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Gru 2009 19:03 Temat postu: |
|
|
Silniczek krokowy?
Wykrecic > przeczyscic > wkrecic
ps. ponoc w gti dojscie do silniczka krokowego jest lekko mowiac przeje...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
molo
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 291
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBLIN Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Gru 2009 19:39 Temat postu: |
|
|
ooo a ja mam cos takiego ze nawed jak wezme na luz dojezdzam do światel mam obroty 1100 zatrzymam sie mam 1000 po 5sek spadna na 900 i ani drgnie wskazówka
nie wiem czy sie czepiac tego??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ptoku
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Siemianowice Śl-Imielin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Gru 2009 19:42 Temat postu: |
|
|
No to masz troszke roboty,przej...to malo powiedziane :)Ja go wykrecalem chyba ze 4 razy.A co do tych obrotow tez tak miałem.Pomogło wyczyszczenie tego krokowca i przepustnicy srodkiem (http://www.allegro.pl/item844983108_zmywacz_do_gaznikow_boll_nr13.html),problem wrocił ale to chyba zalezy od jego chumoru.Podejrzewam tez Paliwo.
A ja mam taki problem ze jak autko sie dobrze nagrzeje(tem.do polowy)to go ciezko odpalic musze czekac az ostygnie i dopiero łapie.Moze cos poradzicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Gru 2009 20:01 Temat postu: |
|
|
Jeśli auto ma problemy z odpalaniem lub pracą na ciepłym silniku to może to być spowodowane usterką modułu odpowiedzialnego za zapłon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
q_nerk
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław/Wałbrzych Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Gru 2009 20:12 Temat postu: |
|
|
To jakieś rady z tym krokowcem? Wnoszę że przepływkę z ururowaniem muszę zdjąć - coś jeszcze? Niech żyje babranina, ale to chyba i tak lepiej niż gaźniki w motocyklu wyciągać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tjozwiak
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skawina k.Krakowa Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Gru 2009 21:06 Temat postu: |
|
|
q_nerk napisał: | To jakieś rady z tym krokowcem? Wnoszę że przepływkę z ururowaniem muszę zdjąć - coś jeszcze? Niech żyje babranina, ale to chyba i tak lepiej niż gaźniki w motocyklu wyciągać | nie musisz sinliczek krokowy jest (stojąc przodem do silnika) po twojej lewej stronie przykręcony do kolektora ssącego najłatwiej dobrać się do niego z kanału.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
q_nerk
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław/Wałbrzych Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Gru 2009 21:24 Temat postu: |
|
|
czyli to dziadostwo z śrubą koło filtra oleju? o f... - muszę chińczyka wynająć - mam za duże łapy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Gru 2009 21:32 Temat postu: |
|
|
jeżeli będziesz próbował od góry się dostać, to demontując pojemnik od wspomagania wygospodarujesz sobie trochę miejsca...ale do luksusu będzie jeszcze dużo brakować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
obserVator
stary wyjadacz
Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zawiercie <@> Śląsk Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Gru 2009 23:57 Temat postu: |
|
|
q_nerk napisał: | czyli to dziadostwo z śrubą koło filtra oleju? o f... - muszę chińczyka wynająć - mam za duże łapy |
Kolego q_nerk używanie słów wulgarnych, także w językach innych niż język polski, nie jest mile widziane. Proszę, więc o rozwagę w przyszłości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafciu
Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Gru 2009 1:44 Temat postu: |
|
|
Dobry, zagięty klucz 10 i bardzo DUŻO cierpliwości i wykręcenie zajmuje za 1 razem max 30 min
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Gru 2009 7:30 Temat postu: |
|
|
Zdemontowanie pojemnika wspomagania zbyt wiele nie da, wypnij lepiej wypnij kostki z tego pudełka(sterownik abs??) które masz po lewej stronie, jest ono przymocowane na 2 śruby jedna którą widzisz od góry do kielicha, a druga z boku pod pudełeczkiem i masz całe pudełko w ręce. Tam szukaj małą grzechotką sposobu na wykręcenie pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
q_nerk
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław/Wałbrzych Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 09 Gru 2009 18:57 Temat postu: |
|
|
Wyczyszczone, syfu co nie licho. Po odpaleniu obroty trzymały się na 1500, ale śrubą je skręciłem na 1000. Teraz radośnie faluje między 600-1000, czasem równo się trzyma 1000 i raz na ruski rok zgaśnie. Wymienię jeszcze kable i kopułkę bo podejrzewam wypadające zapłony. Gdzie jeszcze szukać przyczyny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|