Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DT44
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Kwi 2009 21:04 Temat postu: zawiesza sie na 1500 obr - bieg jalowy |
|
|
jak w temacie niewiem co moze byc przyczyna... moze cos poradzicie czasem jak przegazuje to schodzi na 950
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
komorokoro
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 639
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Żoliborz Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Kwi 2009 21:30 Temat postu: |
|
|
mi nie dobija nieraz do końca taka dzwigienka przy gazniku jak docisnąć paluchem to obroty schodzą ale tak to na 1000 max zwiesza
jutro może strzele foto która to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Luki
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oppland (N)
|
Wysłany: 18 Kwi 2009 22:03 Temat postu: |
|
|
komorokoro napisał: | mi nie dobija nieraz do końca taka dzwigienka przy gazniku [...] |
Ale kolega ma SR20DE..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Kwi 2009 23:32 Temat postu: |
|
|
ale to sie dzieje w pelnym zakresie temperatur czy tylko na zimno?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DT44
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 19 Kwi 2009 7:44 Temat postu: |
|
|
nawisza sie na cieplym , przy zimnym potrafi miec nizsze obroty niz 950 i caly sie telepocze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
qbalol
Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 19 Kwi 2009 13:33 Temat postu: |
|
|
mam to samo.. 1.6 gaznik :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arek427
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: mysłowice
|
Wysłany: 19 Kwi 2009 15:27 Temat postu: |
|
|
ja miałem to samo okazało się że wężyk podciśnienia był pęknięty wymieniłem na nowy i wszystko ok :>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jasmin
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3City
|
Wysłany: 20 Kwi 2009 14:09 Temat postu: |
|
|
Arek427 napisał: | ja miałem to samo okazało się że wężyk podciśnienia był pęknięty wymieniłem na nowy i wszystko ok :> |
a co Ty masz, bo kolega pytał się o sr20 ...
Pozdrawiam,
g.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
qbalol
Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 20 Kwi 2009 14:15 Temat postu: |
|
|
A ja mam to samo w 1.6 gazniku wiec przydala by sie rowniez podpowiedz na ten temat, po co nowy temat zakladac wlasnie Arek427 jaki masz silnik????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 20 Kwi 2009 14:52 Temat postu: |
|
|
z avatara sądząc do raczej 1.6
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arek427
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: mysłowice
|
Wysłany: 21 Kwi 2009 17:01 Temat postu: |
|
|
1.6 :> gażnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Luki
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oppland (N)
|
Wysłany: 21 Kwi 2009 21:01 Temat postu: |
|
|
qbalol napisał: | A ja mam to samo w 1.6 gazniku wiec przydala by sie rowniez podpowiedz na ten temat, po co nowy temat zakladac |
Po to, żeby założyciel wątku, który ma SR20DE doczekał się pomocnej odpowiedzi. Różnica pomiędzy silnikami DE i DS'em jest dosyć spora i przyczyny tytułowego problemu mogę być zupełnie inne. Podpinając się pod ten temat z DS'em i robiąc tym samym burdel w topicu nie pomagasz koledze DT44.. A potem ktoś mający podobny problem w SR20DE będzie musiał się przebijać przez dziesiątki gówno dla niego wartych postów dotyczących DS:/
PS. DT44 dodaj w tytule wątku o jaki silnik chodzi żeby nie było wątpliwości i żebyś doczekał się wartościowej odpowiedzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dulus
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Cze 2009 16:42 Temat postu: |
|
|
doszedł już ktoś do tego czemu obroty zawieszają sie na 1500 na rozgrzanym silniku? dzieje sie tak i na benzynie i lpg...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jasmin
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3City
|
Wysłany: 10 Cze 2009 12:52 Temat postu: |
|
|
w Twoim silniku dulus? podciśnienia
Pozdrawiam,
G.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dulus
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 10 Cze 2009 19:55 Temat postu: |
|
|
no właśnie raczej nie bo za podciśnienia wziąłem sie porządnie jakis czas temu. Wszystkie wężyki nowe, EGR usunięte - otwór w kolektorze i wężyki od niego zaślepione. Zauwarzyłem że dzieje się tak po ostrzejszej jeździe i w gorące dni. Może to wina jakiegoś czujnika...?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|