Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cieszyn
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 640
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec / Kraków
|
Wysłany: 23 Cze 2007 21:26 Temat postu: Brak iskry |
|
|
Witam,
mam problem dalej z Nissanem, ostatnio pisalem juz, że setka gaśnie mi na niskich obrotach (nie zawsze), a potem długo nie odpala (cały czas kręci rozrusznikiem, ale nic sie nie dzieje). Dwukrotnie naprawiałem to ze znajomym, raz rozkręciłem kopułkę i palec (wymieniałem ostatnio) silnik mi odpalił i pochodził tydzień. Kolejnym razem, gdy ruszałem z parkingu znów zgasł, poruszaliśmy przewodami przy aku i zapalił, pochodził 1 dzień. Teraz nie wiem co zrobić. Sprawdzaliśmy, wyciągneliśmy świece podłączoną do przewodu, gdy kręciłem kluczyk, rozrusznik się kręcił, ale nie ma iskry (nie przeskakuje ona ze świecy na np pokrywę silnika czy na coś). Czy ktoś ma jakiś pomysł co mogło się zepsuć (pewnie jakaś pierdoła związana z elektryką :/ )? Jakie podzespoły odpowiedzialne za prąd pod maską i podanie iskry należy sprawdzić w setce? W jakiej kolejności? W jaki sposób? Proszę o wszelkie pomysły i istną burzę mózgów
pozdrawiam,
Cieszyn
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Cieszyn
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 640
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec / Kraków
|
Wysłany: 24 Cze 2007 21:37 Temat postu: |
|
|
Nikt nie potrafi mi pomóc Auto stoi i nie potrafie nic juz z nim zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tjozwiak
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skawina k.Krakowa Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 24 Cze 2007 21:44 Temat postu: Re: Brak iskry |
|
|
Cieszyn napisał: | Witam,
mam problem dalej z Nissanem, ostatnio pisalem juz, że setka gaśnie mi na niskich obrotach (nie zawsze), a potem długo nie odpala (cały czas kręci rozrusznikiem, ale nic sie nie dzieje). Dwukrotnie naprawiałem to ze znajomym, raz rozkręciłem kopułkę i palec (wymieniałem ostatnio) silnik mi odpalił i pochodził tydzień. Kolejnym razem, gdy ruszałem z parkingu znów zgasł, poruszaliśmy przewodami przy aku i zapalił, pochodził 1 dzień. Teraz nie wiem co zrobić. Sprawdzaliśmy, wyciągneliśmy świece podłączoną do przewodu, gdy kręciłem kluczyk, rozrusznik się kręcił, ale nie ma iskry (nie przeskakuje ona ze świecy na np pokrywę silnika czy na coś). Czy ktoś ma jakiś pomysł co mogło się zepsuć (pewnie jakaś pierdoła związana z elektryką :/ )? Jakie podzespoły odpowiedzialne za prąd pod maską i podanie iskry należy sprawdzić w setce? W jakiej kolejności? W jaki sposób? Proszę o wszelkie pomysły i istną burzę mózgów
pozdrawiam,
Cieszyn |
Witam
Sprawdz przewody od cewki .. główny przewód wysokiego napięcia zasilający aparat zapłonowy może być zaśniedziały sprawdź jeszcze raz kopułke miałem podobne objawy w GTI tylko że moja kopułka była pęknięta
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
qbalol
Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 21 Kwi 2010 10:50 Temat postu: |
|
|
witam!! Sory ze pisze tutaj ale nie chce zakladac nowego tematu by nie zasmiecac forum.. mam pytanie, a mianowicie, czy mogą być taką przyczyną przewody od świec, jezeli na biegu jałowym wkręca obroty nawet do 8tyś a podczas jazdy na biegach 1,2,3,4,5 kręci do 4tyś.obr/min i dalej nie chce. Dławi sie dusi i nie ciągnie wiecej. Wcisne sprzegło (podczas jazdy) i kreci do 8tys. ale zwolnie sprzeglo i dalej sie dławi. (4-4,5tys.obr/min). Pozdrawiam!!
Ps.: prosilbym o jak najszybsza odpowiedz, bo kable nie sa tanie a nie chce na darmo kupowac. Z gory Dzieki!! Szerokości!!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez qbalol dnia 21 Kwi 2010 10:52 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pogkomp
stary wyjadacz
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 21 Kwi 2010 19:06 Temat postu: |
|
|
sprawdź pompę ja w gti teraz sprawdzałem ciśnienie na pompie a tu lipka bo lekko dotykam palcem i zero ciśnienia a przecież 3 bary to ręką raczej poczujesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
qbalol
Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Kwi 2010 10:12 Temat postu: |
|
|
pompę mam dobrą... jakies inne wskazowki??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Kwi 2010 10:37 Temat postu: |
|
|
Tak jak piszesz - przyczyną takiego zachowania mogą być kable. Należało by również sprawdzić kopułkę i palec oraz stan świec.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pogkomp
stary wyjadacz
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Kwi 2010 10:37 Temat postu: |
|
|
jakie masz ciśnienie na pompie podczas pracy i przed rozruchem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
qbalol
Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Kwi 2010 13:29 Temat postu: |
|
|
dokladnie nie pamietam. kopułke i palec mam nowe ale kable i swiece nie wiem czy od nowosci byly wymieniane. Wymienie po majówce i dam znac czy to bylo przyczyna tych niedogodnosci. Narazie zamykam temat chyba ze ma ktos jeszcze jakies propozycje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bullet
stary wyjadacz
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bojanowo koło Rawicza Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 23 Kwi 2010 20:41 Temat postu: |
|
|
Sprawdź czy przewody są dobrze założone na odpowiednie świecę i sprawdź kopułke oraz palec rozdzielacza mi się ostatnio śrubka z niego wykręciła i iskrę miałem na jeden kabel.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zywy0911
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Pomorze Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 28 Kwi 2010 22:20 Temat postu: |
|
|
kolego Cieszyn jak mysle masz cos z czujnikiem HALLA w aparacie zaplonowym bo to co opisujesz to robilo mi w golfie 2 1.6 i byl ten czujnik walniety
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
qbalol
Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 25 Maj 2010 10:57 Temat postu: |
|
|
wymienilem kable zaplonowe koledzy moi mili i jest dobrze. Jednak to byla wina kabli ze krecil mi obroty tylko do 4 tys. obr. pozdrowionka!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|