Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomay007
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 24 Lut 2010 15:34 Temat postu: Brak kompresji na drugim cylindrze w sr20de - co robić? |
|
|
Witam. Wymieniłem sobie silnik w gti, bo tamten był już trupem. Mechanik zamontował i sprawdził ten nowy i wszystko jest ok, oprócz kompresji na 2-gim cylindrze. Odpala ładnie, chodzi równo, ale ta kompresja jest nie ok. Pozostałe cylindry 11 atm, a 2-gi ma tylko 6. Stąd moje pytanie. Czy jest to możliwe, że poprostu długo stał ten silnik i popychacz nie pracuje jeszcze tak jak powinien(bo np zawór był długo otwarty i zaśniedział) i po przejechaniu powiedzmy iluś tam km wszystko wróci do normy? Jak sprawdzić co tam właściwie mu dolega? Silnik jest niby z auta po dachowaniu. Może to ma jakiś wpływ...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomay007 dnia 24 Lut 2010 15:37 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
q_nerk
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław/Wałbrzych Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 24 Lut 2010 17:24 Temat postu: |
|
|
A mechanik robił próbę olejową? Bo może być uszczelka, nadpalone zawory, pierścienie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomay007
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 24 Lut 2010 18:45 Temat postu: |
|
|
kurde nie wiem czy robił, jutro odbiorę pojeżdżę i zobaczymy... Mam nadzieję, że któryś popychacz się zawiesił... dolina...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
q_nerk
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław/Wałbrzych Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 24 Lut 2010 18:56 Temat postu: |
|
|
nie licz na zacięty popychacz - jeśli już to albo szykuj kase, albo jeździj. Ja teraz też piec będę zmieniał, już mam upatrzony z primery za całe magiczne 400zł, założę głowice od swojego i ogień
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomay007
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 24 Lut 2010 20:24 Temat postu: |
|
|
Jakie mogą być koszta naprawy?... i jak długo można tak jeżdzić?...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomay007 dnia 24 Lut 2010 20:25 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
GHOSTRIDER
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Slask Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 24 Lut 2010 22:08 Temat postu: |
|
|
Kazde nawet odpalenie takiego wozu moze spowodowac mu coraz wieksze USZCZERBKI najlepiej odrazu rozkladac i badac sprawe od srodka. Albo szukac dawcy. Przyczyn moze byc wiele a koszta naprawy od smiesznych po KOSMICZNE.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomay007
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 24 Lut 2010 22:32 Temat postu: |
|
|
tylko,że to był dawca... i kasy narazie brak...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomay007
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 25 Lut 2010 16:30 Temat postu: |
|
|
Silnik sprawdzony dzisiaj. Sprężenie 1 - 10.0, 2 - 9.5, 3 - 9.5, 4 - 9.5. widocznie doszedł do siebie po długim okresie bezczynności. Tak więc panie i panowie mam nowe zdrowe serduszko pod maską Temat można zamknąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Coobcio
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 02 Mar 2010 23:42 Temat postu: |
|
|
Ciśnienie i tak bardzo niskie ale się wyrównało to dobrze...
Regularnie sprawdzaj czy nie pije oliwy...
Przeciętne ciśnienie w tych silnikach to ok. 12-12,5 atmosfery mierzone na ciepłym silniku...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coobcio dnia 02 Mar 2010 23:42 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|