|
Forum użytkowników Nissana 100NX 100NX squad
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
conpetitor
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Gru 2009 21:03 Temat postu: Brak trzymania obrotów na benzynie, szarpanie. Na LPG ok. |
|
|
Otóż jak w temacie, odpalam auto z benzyny i po dłuższej chwili zmieniam na gaz, i tak w kółko. Ostatnio zostawiając nieco dłużej na benzynie dla rozgrzania silnika auto zaczęło gasnąć, odpala z powrotem po kilku wciśnięciu pedału gazu i znowu gaśnie, chyba, że przełączę na LPG. Czasami wogóle nie trzyma obrotów na benzynie przy zimnym silniku, przy ciepłym( po przełączeniu z LPG nigdy nie trzyma obrotów).
Dziś dla testu zrobiłem 20 km na benzynie zaczynając od zimnego silnika, Praca chłodnicy- ciągła ( sądzę po dźwięku), auto odpaliło normalnie lecz czułem wyraźne szarpanie podczas jazdy około 70km na godzinę było to naprawdę przeszkadzające,przy delikatnym puszczeniu pedału gazu wyrażnie szarpie obrotami.
Na postoju na czerwonym świetle oczywiście zgasł- kompletnie nie trzymał obrotów.
Przypuszczam, że mam problem z ssaniem. Jak to dokładnie zdniagnozować?
Ktoś miał podobne problemy?
Nadmienię, że na LPG nie ma najmniejszych problemów odpala od razu nawet przy 0stopni prosto z gazu ( niepraktykuję,zrobiłem tak góra trzy razy gdy z benzyny nie chciał wcale odpalić).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Makos
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Gru 2009 22:49 Temat postu: |
|
|
Pompa paliwa nie daje rady...? U mnie było jeszcze inaczej, przewody paliwowe pod maską były sparciałe na końcach i puszczały bene bokiem, przez co ciśnienie było za niskie i dostawał za małą dawkę. Wymiana przewodów pomogła. Szukaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gAcEk
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świętochłowice Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 10 Gru 2009 21:42 Temat postu: |
|
|
mi tez to wyglada a pompe, jagby to bylo ssanie to na cieplym byloby ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
conpetitor
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 11 Gru 2009 18:13 Temat postu: |
|
|
Pompa okazuje się być sprawna, dzisiaj znalazłem oderwany wąż przy filtrze powietrza doprowadzający gorące powietrze znad komory wydechowej. Jutro odetnę poszarpaną końcówkę i przymocuje go porządnie.
Zastanawiam się teraz jaki wpływ dla odpalania na benzynie miało mieszanie się mieszanki paliwa z zimnym powietrzem z otoczenia zamiast już ogrzanym powietrzem. Wiem, że powoduje to uboższą mieszankę co obniża ciśnienie w tłokach. Ale czy to mogłoby mieć aż taki wpływ?
Druga sprawa, próbowałem dostać się do dyszy ssącej ale widzę , że bez zdjęcia podstawy filtru powietrza jest to wręcz nie możliwe a będąc w pracy miałem zbyt mało czasu by do rozkręcać, nie mogłem sprawdzić jaka tam jest dysza.
Podejrzewam, że na elektromagnes. Jak ewentualnie sprawdzić działanie takiej dyszy?
Zwarciem z karoserią i dzwiękowym stwierdzeniem czy kulka się przemieszcza, oczywiście przy zapłonie? Uda mi się w taki sposób czy jest na to jakiś bardziej pewny sposób?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gAcEk
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świętochłowice Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 11 Gru 2009 19:16 Temat postu: |
|
|
hmm ja w ogole bez tej rury jezdzilem od lutego do czerwca i bylo git, niektórzy go specjalnie zdejmuja dla wzmocnienia mocy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|