|
Forum użytkowników Nissana 100NX 100NX squad
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bogib184
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 21 Lis 2014 17:50 Temat postu: Czujniki temperatury - który od czego ? PILNE Koledzy :) |
|
|
Witam Koledzy, w Nysce jest 2 czujniki, żółty 2 piny i drugi na termostacie. Który jest od czego ? Wskazówka umarła na zegarach. Druga sprawa - zalewa na zimnym. Podejrzewam, że padły czujniki, z zalewaniem to trwa dłużej czasu, a ostatnio wskazówka kaput. Który od czego ? Dzięki za szybką odpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
GHOSTRIDER
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Slask Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 21 Lis 2014 19:11 Temat postu: |
|
|
1 pinowy jest od wskazowki w aucie
2 pinowy jest od wlacznika wentylatora
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bogib184
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 21 Lis 2014 20:20 Temat postu: |
|
|
A jest któryś, który podaje info na sterownik, czy nie ma takiego ? Szczerze, to 1 pinowego nie widzę, z tego na termostacie wychodzą 2 przewody.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bogib184
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 23 Lis 2014 12:52 Temat postu: |
|
|
No i narobiłem się i du..a blada, wskazówka martwa... Wymieniłem czujniki, zegary też są sprawne na 100%, bo włożone z innej setki, gdzie działają. Chyba gdzieś się przewód urwał, bo nic innego mi do łepetyny nie przychodzi. Druga sprawa, przestawiłem zapłon, bo ktoś się nim kiedyś bawił, ale auto jak miało zamulenie, tak niewiele się poprawiło. Lepiej zapala. Po prostu - ja mu w gaz, a on nie chce jechać. Przyspieszenie słabe i tragiczna prędkość maksymalna. Ciężko go do 120 km/h rozpędzić. Na LPG to już istna tragedia. Kable WN OK, świece również, kopułka i palec również. Podciśnienia całe. Auto sporo pali Pb, a buta nie ma wcale. Mam drugą setkę w całości bez prawa rejestracji, to ta wykręca 10,5 s do 100 km/h, a ten 16 s !!! Dodam, że samochód trzyma równe obroty, z tym, że około 1050 na Pb, na LPG 1300. Może macie jakieś pomysły ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 23 Lis 2014 13:04 Temat postu: |
|
|
zdejm mikser z gaznika to zobaczysz roznice:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arkadiusz100NX
Dołączył: 17 Mar 2014
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek/Izbica Kuj. Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 31 Gru 2014 0:06 Temat postu: |
|
|
Na termostacie to jest termo włącznik wentylatorów czy coś takiego, po tej samej stronie na kolektorze jest 2 pinowy (z żółtą wtyczką-chyba) to jest od ECU ,a od wskaźnika temperatury jest po 2 stronie z tyłu silnika, tak trochę poniżej pompy paliwa 1 pinowy, zasadniczo to wystaje kawałek czujnika z blaszką .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|