Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartik
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16 Sty 2011 17:44 Temat postu: |
|
|
Silnik nie ma kompresji, zapala z wielkim trudem (wcześniej robił to od dotknięcia), nie był rozbierany, winną całego zajścia okazała się pompa wody
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
maniek60
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Lut 2011 15:05 Temat postu: |
|
|
To musisz tą pompę wymienić czy co zrobić ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gaweł
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław / Zielona Góra Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 03 Lut 2011 16:28 Temat postu: |
|
|
Musi wymienić cały silnik, bo zapewne mocno go przegrzało i upaliły się pierścienie na tłokach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Mar 2011 18:03 Temat postu: |
|
|
u mnie coś palić olej.i teraz się zastanawiam remont silnika czy kupić drogi używkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Mar 2011 11:20 Temat postu: |
|
|
zastanawia mnie czy silnik ds będzie pasować kolektor z gaźnikiem tzn z ds wziąć silnik i przełożyć do niego z de kolektor z gaźnikiem.są przy tym jakieś problemy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Camel
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Mar 2011 14:55 Temat postu: |
|
|
de nie ma gaźnika de to już wtrysk ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Mar 2011 20:06 Temat postu: |
|
|
lewy napisał: | zastanawia mnie czy silnik ds będzie pasować kolektor z gaźnikiem tzn z ds wziąć silnik i przełożyć do niego z de kolektor z gaźnikiem.są przy tym jakieś problemy? |
w DE przy wejściu do głowicy są podcięcia na wtryskiwacze których nie ma w DS,więc na pewno nie pasują P&P. Wystarczy przyjrzeć się uszczelkom pod kolektory....
Jednak gdyby pod frezować głowicę w ds`e ????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartik
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13 Paź 2015 17:47 Temat postu: |
|
|
Odgrzeję temat po wielu latach
Czy zmieniał ktoś silnik z De na Ds? Chodzi o zmianę słupka z pozostawieniem całego osprzętu wtrysku i zaślepieniem otworu na pompę (da się to zrobić i dostęp jest łatwy ne ew. poprawki gdyby nie udało się uszczelnić dokładnie).
Generalnie mam De z wydmuchaną uszczelką pod głowicą, gdzie 2 cylindry zostały zoowalone (te między którymi wydmuchało uszczelkę) a mam ew. ds-a na podmianę. Oglądając obie głowice nie widzę żadnych różnic ani wyfrezowań pod wtryski :/ (głowica de nawet ma odlew pod pompę paliwa)
Czy ktoś robił już taką podmiankę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 13 Paź 2015 20:26 Temat postu: |
|
|
z DE na DS chyba nikt, ale z DS na DE robił Lewy. czyżby kolejny mit obalony o różnicach pomiędzy de a ds odnośnie frezów pod wytryski?
myśle, że taka konwersja jest do ogarnięcia. podeślij foto obydwu jak możesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|