Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kermit259
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WLKP Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 28 Sie 2010 22:53 Temat postu: GA16DE Brak mocy |
|
|
Witam. Przy mojej setce jest dziwny problem gdyż przy gwałtownym przyspieszaniu auto momentami przyspiesza ale zaraz sie zadławi by po chwili znowu chwilke wyrwac ale zaraz znowu go przymuli , takie przycinki są jakby paliwo nie było wtłaczane ( takie wrażenie jest ) , konkretnie cos go muli. Wogóle brak mu ducha , przypuszczam że wiekszosc 1.4 ccm ze spokojem by mnie wycięło. Szczegolnie zauważalny ten brak mocy jest na 2 i 4 biegu. ( wczoraj jadac po trasie na lewym pasie wycinał mnie nasz zasłużony Fiat 126p, po czym ja próbowałem dojść go własnie na 4 biegu i szczerze tak ledwo ledwo go dochodziłem ) Co może być przyczyną ? Wymieniłem kopułkę i palec zaplonowy , świece na denso , filtr powietrza ( tak mechanik zdiagnozował że to aparat zapłonowy może byc przyczyną dławienia sie auta) ..... poza tym po wymianie tych czesci nieraz zdarzy mu sie na 1 biegu nawet niejednostajnie przyspieszać . Jestem kompletnie załamany tym faktem....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
komorokoro
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 639
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Żoliborz Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 28 Sie 2010 23:26 Temat postu: |
|
|
Jesli jezdzisz na Pb to jeszcze filtr paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tjozwiak
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skawina k.Krakowa Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 28 Sie 2010 23:37 Temat postu: |
|
|
komorokoro napisał: | Jesli jezdzisz na Pb to jeszcze filtr paliwa | albo pompa radziłbym przy okazji zmierzyć ciśnienie paliwa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tjozwiak dnia 28 Sie 2010 23:37 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
blackhonda6
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 29 Sie 2010 10:15 Temat postu: |
|
|
spr przewody podcisnienia przy kolektorze ssacym,mialem cos podobnego ale przy wysokich obrotach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kermit259
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WLKP Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 29 Sie 2010 14:53 Temat postu: |
|
|
a jak sprawdzić przewody i ciśnienie ? Tak jeżdże na PB 98
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
blackhonda6
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 29 Sie 2010 15:39 Temat postu: |
|
|
przewody czy sa dobrze podlaczone lub nie sa popekane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|