Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blackhonda6
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Wrz 2010 6:52 Temat postu: [GA16DE] dławi sie,strzela na wysokich obrotach |
|
|
od jakiegos czasu zauwazylem ze moja nyska ma problem z dociagnieciem do odcinki 7300rpm- mniejwiecej przy 6800 slychac dudnienie gdzies w rurze wydechowej,jakies strzaly,nierownomierna praca silnika.wiecej niechce wyciagnac bez roznicy czy na biegu czy na luzie. wczesniej czyli po wymianie kolektora ssacego bardzo chetnie sie wkrecal az do max obrotow. rzadko doprowadzam silnik do tej predkosci obrotowej(deptajac 6500 to optymalny moment na zmiane biegu) co tam moglo sie stac?czyzby odciecie zaplonu za wczesnie sie uruchamia?ma ktos jakas teorie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Wrz 2010 12:17 Temat postu: |
|
|
Może elektryka zaczyna nie wyrabiać? Świece, przewody, kopułka, palec? (tak standardowo).
Ja u siebie raz w DS doleciałem do 8500rpm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
blackhonda6
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Wrz 2010 15:33 Temat postu: |
|
|
kopulke wymienialem moze pol roku temu,swiece beda juz na 100% do wymiany... Ja raz wkrecilem go do ponad 8tys rpm (niepowiem dokladnie bo juz skali zabraklo) majac zamontowana taka strumiennice-turbinke dolotu,grosza za nia nie dalem ale i tak dlugo na tym cudenku nie pojezdzilem:p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Wrz 2010 16:28 Temat postu: |
|
|
a przy ilu w DE jest normalnie odcięcie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
blackhonda6
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Wrz 2010 19:22 Temat postu: |
|
|
7300
edit: swiece wymienione NGK V-Line i bez zmian...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez blackhonda6 dnia 09 Wrz 2010 12:40 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kermit259
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WLKP Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 11 Wrz 2010 15:54 Temat postu: |
|
|
coś podobnego u mnie jest , też nie chce na maxa cisnąć go bo dziwne dzwieki wydaje , też sie dławi i również wymieniłem kopułke z palcem i swiece na denso - bez rezultatów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
blackhonda6
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 11 Wrz 2010 21:42 Temat postu: |
|
|
czyli zaplon raczej odpada,ja przyczyn poszukam w paliwie, mysle nad zamontowaniem wskaznika cisnienia paliwa,ciekawe jaki deficyt pokaze w takim momencie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kermit259
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WLKP Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 12 Wrz 2010 17:37 Temat postu: |
|
|
a taki montaz łatwy jest ? i czy kosztowny ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
blackhonda6
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 12 Wrz 2010 21:48 Temat postu: |
|
|
wystarczy sie podpiac w przewody paliwowe(ten co dostarcza paliwo pod cisnieniem,nie odplyw!) za pomoca trojnika/rozgaleznika.zwyklym manometrem lub jak kto chce elektrycznie(czujnik cisnienia np oleju+wskaznik) jak masz takie urzadzenia to nie drogie i napewno we wlasnym zakresie da rade to zrobic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
blackhonda6
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 24 Wrz 2010 5:43 Temat postu: |
|
|
nie pomogla korekta zaplonu(opoznienie i rowniez jeszcze bardziej przyspieszenie) nie pomoglo przeczyszczenie i spsikanie wszystkich wtyczek elektrycznych preparatem Kontakt.szukam dalej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|