Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zumzum
Dołączył: 24 Paź 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 24 Paź 2011 22:42 Temat postu: [GA16DE] Wibracje |
|
|
Na wstępie chciałem się przywitać: Witam
A co do tematu to u mnie dzieje się coś takiego, że drążek zmiany biegów wibruje. To takie wibracje jak telefonu komórkowego. Dodatkowo gdy na biegu puszczę gaz to na drążku czuję 2-3 uderzenia. Wydaje mi się, że te wibracje też słychać w pracy silnika jako taka "ostra" czy "twarda" praca - nie wiem jak to opisać.
Czy to mogą być poduszki silnika? Przewertowałem parę tematów i ktoś coś wspomniał o wyślizganym czy zużytym łożysku dociskowym (??) sprzęgła ale to chyba bym przecież czuł na pedale sprzęgła jako pulsowanie. Poza tym poprzedni właściciel mówił, że wymieniał sprzęgło ale ile w tym prawdy to nie wiem.
Mam tam jeszcze parę innych rzeczy do zrobienia (chuczy któreś łożysko koła chyba i kierownica trzęsie przy 120 ale to wyważenie kół) ale to już sobie z tym poradzę. No i jeszcze te nie działające 2 biegi dmuchawy i nietrzymające sprężyny gazowe tylniej klapy ale to widzę że standard w setkach
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gaweł
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław / Zielona Góra Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 25 Paź 2011 13:59 Temat postu: |
|
|
Poduszka skrzyni do sprawdzenia.
Poprzedni właściciel wymieniał komplet sprzęgła, czy tylko tarczę ?
Biegi dmuchawy naprawisz sam w 5 minut
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 25 Paź 2011 14:56 Temat postu: |
|
|
dodam ze bicie to nie tylko kwestia źle wyważonych kół, mi trzęsło jak drążek był na wykończeniu , auto jedzie prosto ?, jakieś luzy w uk. kierowniczym ?
te uderzenia, o których piszesz, miałem to samo ale tylko przy bardzo ostrej jeździe , masz tak cały czas nawet przy niskich obrotach ?
jeśli tak to obowiązkowo poducha do sprawdzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zumzum
Dołączył: 24 Paź 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Paź 2011 6:07 Temat postu: |
|
|
Naprawa biegow dmuchawy to bedzie faktycznie 5 minut. Tylko nie wiem gdzie ja znalezc (gdzies za schowkiem?).
Nie wiem czy wlasciciel wymienial tylko tarcze czy komplet. Musze go zapytac
A te wibracje i uderzenia na drazku sa w zasadzie na kazdych obrotach chociaz im wyzsze tym troche mocniej. I wibracje na wyzszych obrotach sa mocniejsze.
tinyurl . com / 6c47etn
Poducha skrzyni to bedzie nr. 37?
Luzow na ukladzie kierowniczym nie mam raczej. Auto jest dosc sztywne. Chociaz moze mnie lekko sciaga na prawo. Ale zaczne od wywazenia i inspekji opon. Moze przeloze tylnie kola na przod i zobacze rezultat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
komorokoro
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 639
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Żoliborz Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 27 Paź 2011 9:28 Temat postu: |
|
|
zumzum napisał: | Tylko nie wiem gdzie ja znalezc (gdzies za schowkiem?) |
wsadzisz głowę pod schowek napewno zauważysz
zumzum napisał: | Ale zaczne od wywazenia i inspekji opon. Moze przeloze tylnie kola na przod i zobacze rezultat. |
Tez warto.
U mnie przy wiekszej prędkości trzęsąca kierownica była od felg.Poprzednik dał felgi z większym otworem centrującym i waliło.
Po zmianie na ori nissana jak nowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 27 Paź 2011 13:43 Temat postu: |
|
|
komorokoro napisał: | zumzum napisał: | Tylko nie wiem gdzie ja znalezc (gdzies za schowkiem?) |
wsadzisz głowę pod schowek napewno zauważysz
|
dokładnie na prawo widac kawałek silnika dmuchawy i płaski czarny opornik, który jest podłączony do silnika i dodatkowo przykręcony na 3 śrubki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zumzum
Dołączył: 24 Paź 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 28 Paź 2011 16:58 Temat postu: |
|
|
Trzesienie kierownica przy 120 to byla splaszczona (od ostrego hamowania???) opona. Wymienilem wszystkie 4 na zimowki i spokoj. Pozostaly kolejne rzeczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|