Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
inu84
Dołączył: 01 Lip 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń/Ciechocinek Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 17 Paź 2013 17:21 Temat postu: (GA16DS) nie pali na jeden cylinder |
|
|
Witam kolegów z Forum. Mam problem z moim maleństwem. Po wymianie parownika (miał już 9 lat) na wyraźną sugestię gazownika wyczyściłem gaźnik specjalnie do tego przeznaczonym płynem, no i się zaczęło: falujące obroty, jak gazuję pali na 3 gary, dopiero na wysokich obrotach je słychać tego, pali jak smok wymieniłem świece, przewody wysokiego napięcia, przeczyściłem kopółkę, iskra jest super. Nawet wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia na nowe, nie wiem już co robić, może ktoś coś doradzi albo zna jakiegoś fachowca od naszych kosmogaźników w okolicach Torunia. Nie mam juz pomysłu co to może być, a sam tez mam niewielkie pojęcie o mechanice i jakis skomplikowanych operacji sam nie zrobię
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 17 Paź 2013 17:42 Temat postu: |
|
|
kompresje sprawdzałeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
inu84
Dołączył: 01 Lip 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń/Ciechocinek Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 17 Paź 2013 18:20 Temat postu: |
|
|
tak, z kompresją jest wszystko ok, właśnie dlatego niewiem co jest, zaczeło się to po czyszczeniu gaźnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 17 Paź 2013 18:25 Temat postu: |
|
|
miałem to samo w sr20 i luźny wtrysk-wtyczka byla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
inu84
Dołączył: 01 Lip 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń/Ciechocinek Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 17 Paź 2013 18:27 Temat postu: |
|
|
Ale tu jest gaźnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 17 Paź 2013 18:45 Temat postu: |
|
|
aha nie doczytałem.to lipa będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
inu84
Dołączył: 01 Lip 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń/Ciechocinek Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 17 Paź 2013 18:53 Temat postu: |
|
|
Czemu lipa ???? czytając różne wątki myślaęłm o uszczelkach: tych w gaźniku albo przy kolektorze ssącym, bo nie mam podwójnych stanów, nic mi nie puchnie, nie wypycha miarki, tylko strasznie słaby, wyraźnie czuć że słaby i problem się nasila jak się rozgrzeje, tak mi się wydaje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tocdajmiluz
Dołączył: 11 Sie 2011
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 17 Paź 2013 21:26 Temat postu: |
|
|
Polecam FOR CAR.
Sam jestem z Torunia, chłopaki w warsztacie najpierw robią wycenę, potem dzwonią do Ciebie i przedstawiają co i za ile należy wymienić aby naprawić autko.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tocdajmiluz dnia 17 Paź 2013 21:42 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
inu84
Dołączył: 01 Lip 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń/Ciechocinek Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 17 Paź 2013 23:06 Temat postu: |
|
|
I nie boją się naszych szatańskich gaźników ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 18 Paź 2013 6:05 Temat postu: |
|
|
Każdy się boi tego gaźnika. Czasem tylko nie wie, że się boi. Sprawdź czy masz prawidłowo podłączone przewody wysokiego napięcia. Jeśli kolejność jest pomylona, to może być tak, jak napisałeś. Kolejność często jest napisana na samej kopułce (zależnie od producenta). Jeśli masz oznaczoną tylko 1, to musisz sam dojść do tego po kolejności odpalania (w którą stronę kręci się "palec rozdzielacza"). Kolejność zapłonu w DSie to chyba była 1-4-3-2? Niech ktoś potwierdzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
inu84
Dołączył: 01 Lip 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń/Ciechocinek Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 18 Paź 2013 7:08 Temat postu: |
|
|
Z zapłonem i ogólnie układem elektrycznym jest wszystko ok, i tak jak napisałem, problem zaczął się po czyszczeniu płynem gaźnika. I to nie jest że dzieje się to cały czas, czasem chodzi dobrze, szczególnie na zimnym i na wysokich obrotach, na niskich i przy gazowaniu na 3 chodzi, i jak jadę to muszę go trzymać na wysokich obrotach to jest w miarę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|