Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sirkomla
stary wyjadacz
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zieleniewo k. Kołobrzegu Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 02 Wrz 2011 18:53 Temat postu: |
|
|
Zasadę działania gaźnika macie opisane w EF&EC ok 30 strony w vol.1. manuala serwisowego... trzeba przejrzeć ten dział i porównać z objawami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
PittKF
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: brać kasę na silniki? >Poznań< Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 02 Wrz 2011 22:12 Temat postu: |
|
|
ok, znalazłem tam m.in. boost sensor, który jest sprzężony z control unitem od gaźnika no i muszę przyznać, że zaworek zwrotny od podciśnienia biegnącego z kolektora ssącego do ów sensora jest uszkodzony tzn. przepuszcza powietrze w obie strony, no i teraz pytanie czy ma on związek z w/w przeze mnie objawami?? bo same obroty jałowe (za których równą pracę także odpowiada) są jak najbardziej w normie bez falowania, telepania silnikiem itd. O.o
dodam też że dorwanie takiego nowego zaworka to nie lada wyczyn, bo z tego co wiem to nie może zastąpić go zaworek zwrotny do cieczy (czyli paliwa) gdyż ma zbyt duży opór wewnętrzny, w JapoMoto chłopaki poddali się, tak samo jak w 3 innych sklepach...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 02 Wrz 2011 22:43 Temat postu: |
|
|
Ja taki zaworek jednostronny do malucha kupiłem za 4.50zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
damian116
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suwałki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 03 Wrz 2011 8:50 Temat postu: |
|
|
ja kupiłem w sklepie z rybkami za 5zł, pasuje idealnie, ale nie zauważyłem żadnej różnicy..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
nekoro
Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Augustów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 03 Wrz 2011 10:03 Temat postu: |
|
|
ja mam do paliwa, kosztował 25zł, ale też u mnie nie miał wpływu na pracę, na pracę ma wpływ czysty układ paliwowy-czyli dodatek do paliwka w raz na jakiś czas w ilości większej niż zaleca producent(buteleczka na pół baku;) i problem powinien zniknąć. Ja korzystając z cen benzyny zalałem sobie pod korek 98, przekręciłem zapłon na COOBCIOwą nutę i muszę przyznać że jest różnica na wyższych obr. Tylko kurcze do środkowej kreski wskaźnika poziomu paliwa mam 200km, ale warto:))
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sirkomla
stary wyjadacz
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zieleniewo k. Kołobrzegu Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Wrz 2011 12:15 Temat postu: |
|
|
Dodaj jeszcze do tego, że benzyna benzynie nie równa. Ja najlepsze osiągi miałem/mam na Pb98 branej z Lotosu. Do tego tak piszesz czasem butelka STP (czarny zimną, czerwony latem) i auto śmiga dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|