Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
icek
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 24 Gru 2011 13:41 Temat postu: [GA16DS] po zapaleniu odrazu gaśnie |
|
|
Witam,mam taki problem po odpaleniu auto dochodzi do 2 tys obrotów i nagle obroty spadają i gasnie.wiecie co to moze byc?dodam ze gdy otworzyłem silnik to rzucil mi sie taki grubszy wąż w kolorze białym idacy spod silnika (dokąłdnie tam gdzie montuje sie kolektor wydechowy) do filtra powietrza.widzialem ze jest poklejony taśma i gdzie nie gdzie jest pekniety i ma dziurki,czy to moze być przyczyna tego?czy ten waz jest tak wazny dla pracy silnika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Excallibur
Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 24 Gru 2011 13:47 Temat postu: |
|
|
Jak dobrze zrozumialem to jest dolot powietrzea do silnika powinien byc pod filtrem i nie moze byc uszkodzony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
icek
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 24 Gru 2011 14:00 Temat postu: |
|
|
a jak ten wąż sie nazywa?chciałbym go gdzies kupic i odrazu wymienic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Excallibur
Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 24 Gru 2011 14:44 Temat postu: |
|
|
jwsli to to o czym mysle to jest to zwykla rurka termo costam wykonana z aluminium i zlozonacw taka harmonijke jakby mysle ze kupisz to w kazym moto sklepie za pare zloty
up.
to raczej nie ma wplywu na prace silnika
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Excallibur dnia 24 Gru 2011 14:52 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2078
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 24 Gru 2011 14:47 Temat postu: |
|
|
jeżeli dobrze zrozumiałem to ten wąż o ktorym piszesz jest nieprzydatny, on tylko odrowadza nadmiar ciepła z kolektora wydechowego ( właściwie ciepło które sie gromadzi pomiędzy kolektorem a jego osłoną) w puche filtra powietrza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
icek
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 24 Gru 2011 15:21 Temat postu: |
|
|
aha rozumiem to raczej nie tym bede sie kierowal ale obydwoje dobrze mwoie,chodzi mi o ten wąż,nie jest jakos suepr zniszczony i nie ma mega dziur,zakleje je taśmą izolacyjna i bedzie grac a nissana oddaje odrazu po świętach do gaźnikowca bo nie mam sily na to.wiem gdzie sie ro reguluje,co mozebys przyczyna,juz tyel sie naczytaem ze moja głowa ma dość
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dextus
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 24 Gru 2011 15:34 Temat postu: |
|
|
Kolego sprawdz wężyki podciśnienia, miałem kiedyś podobną sytuację i okazało się, że jeden z wężyków pękł. Wymień najlepiej wszystkie, koszt niewielki a silnik od razu równo chodzi i obroty nie skaczą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Excallibur
Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 24 Gru 2011 16:00 Temat postu: |
|
|
Tak jak radzi kolega wyzej napewno taniej niz regulacja gaznika a i tak predzej czy pozniej musisz to zrobic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
icek
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 24 Gru 2011 16:54 Temat postu: |
|
|
i tak zrobie,a powiedzcie mi jeszcze gdzie te węzyki kupic i jaką średnice?bo widziałe ze tam sa rozne chyba.I wiecie totak myse ze chyab przy klejeniu tej rury dolotowej do silnika musiałem coś tknac czy szarpnąc jakis wężyk i dlatego gaśnie,wczesniej jako tako nie gasł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dextus
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 24 Gru 2011 18:57 Temat postu: |
|
|
wężyków jest w sumie około 4 metrów średnica wewnętrzna to 3,2mm zewnętrzna 8mm. Do kupienia praktycznie w każdym sklepie motoryzacyjnym Ewentualnie możesz kupić wężyki sylikonowe są odporne na pękanie ale nieco droższe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
icek
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 24 Gru 2011 19:09 Temat postu: |
|
|
jak nie do droższe to kupie jak wymieniac to raz a dobrze i dzieki Ci za dokladne dane dotyczace tych węzyków,zaraz po świętach biore sie za wymiane ich i gdy po takim zabiegu poprawi sie praca silnika napisze osobny post na temat tych szalejących obrotow przyczyny i mozliwości naprawy zeby wszyscy juz wiedzieli co i jak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2078
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 24 Gru 2011 19:20 Temat postu: |
|
|
icek napisał: | jak nie do droższe to kupie jak wymieniac to raz a dobrze i dzieki Ci za dokladne dane dotyczace tych węzyków,zaraz po świętach biore sie za wymiane ich i gdy po takim zabiegu poprawi sie praca silnika napisze osobny post na temat tych szalejących obrotow przyczyny i mozliwości naprawy zeby wszyscy juz wiedzieli co i jak |
kolego pisać nie trzeba, w przypadku szalejących obrotów wężyki to "podstawa z podstaw" przy dojściu co jest nie tak...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wino
Dołączył: 17 Gru 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 24 Gru 2011 22:11 Temat postu: |
|
|
Dokładnie kolego wężyki podciśnień w gaźnikowcu to zawsze pierwsza z możliwych przyczyn szalejących obrotów co prawda nie miałem setki na gaźniku ale za to miałem golfa i audi na pierburgu 2EE i E2E i z doświadczenia wiem że zawsze to od nich zaczyna się poszukiwania przyczyn problemów z z pracą silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
icek
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 25 Gru 2011 15:43 Temat postu: |
|
|
Problem z gaśnieciem silnika rozwiazany! okazało sie ze jeden malusieńki węzyk wypiol sie z filtra powietrza,wiec jak komus gaśnie to posprawdzac czy nic sie nie wypielo a co do obrotow falujących to dalej nic a nic,sprawdzałem wezyki niby sa ok,dlatego za dwa dni oddam go to gaźnikowca i on bedzie sie z tym bawil
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Excallibur
Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 26 Gru 2011 1:32 Temat postu: |
|
|
Wystarczy pekniecie jak po nakuciu igla i moze juz to nie pracowac poprawnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|