Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blackhonda6
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 28 Maj 2012 23:01 Temat postu: |
|
|
bartik napisał: | Możesz zmierzyć kompresję to prawdę Ci powie, |
nie zgodze sie z tym gdyz kompresje mozesz miec ok a pierscieni olejowych juz niemiec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
szczygieł
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 25Km od Tarnowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 29 Maj 2012 15:33 Temat postu: |
|
|
Z tym olejem to bd zmieniał bo jeszcze dolałem reszte tego co miałem. zaraz sprawdze to cisnienie to napisze wyniki.
A jesli chodzi o ten silnik to nie wiecie kto by miał?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczygieł
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 25Km od Tarnowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 29 Maj 2012 16:18 Temat postu: |
|
|
ciśnienie mam dobre 1-16; 2-15,5; 3-15.5; 4-16 mysle że nie jest zle czyba że coś przyżąd oszukuje:/ co do blachy to zauważyłem tylko dwie dziury z tyłu na kielichach. Z tego co czytałem to dośc częsty problem w naszych setkach
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szczygieł dnia 29 Maj 2012 16:23 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
blackhonda6
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 29 Maj 2012 21:47 Temat postu: |
|
|
cos wysokie to cisnienie, nominalne/fabryczne wynosi: 13,2-13,5
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczygieł
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 25Km od Tarnowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 30 Maj 2012 16:41 Temat postu: |
|
|
właśnie tęż się zastanawiam czemu takie wysoki sprawdzałem w książce i jest tak jak mówisz 13,5:/ sory zapomniałem dodac że nabiło tyle ale spadało dośc szybko:/ A na tym samym mierniku sprawdzałem zaraz w vektrze b i tam ani grama nie spadło więc chyba ten olej mineralny nie da za dużo co myślicię?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
blackhonda6
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 31 Maj 2012 21:12 Temat postu: |
|
|
cytat:
"Trzeba mieć na uwadze, iż w przypadku znacznego zużycia pierścieni tłokowych i nadmiernego tzw. "brania oleju", mogą wystąpić wyjątkowo wysokie ciśnienia sprężania (wyższe niż nominalnie).
Gdy pomiar ciśnienia sprężania wskazuje wyjątkowo wysokie ciśnienia sprężania a silnik pobiera znaczną ilość oleju, może to świadczyć o istotnym zużyciu pierścieni tłokowych, tłoków i cylindrów. Przewrotnie, wysokie ciśnienia sprężania w tym przypadku nie są wynikiem braku zużycia pierścieni tłokowych ale ich nadmiernym zużyciem. Uszczelnienie w tym przypadku jest spowodowane olejem silnikowego który przedostaje się do cylindra i równocześnie uszczelnia parę tarcia pierścień-cylinder. "
mysle ze to tlumaczy skad w twoim silniku tak duze cisnienie oraz ubytki oleju.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez blackhonda6 dnia 31 Maj 2012 21:13 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczygieł
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 25Km od Tarnowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 01 Cze 2012 15:34 Temat postu: |
|
|
rozumiem w takim układzie ten silnik jest do wymiany zamierzam się do tego znalazłem już taki sam silnik od użytkownika forum więc w najbliższym czasie wezmę się za wymianę mam nadzieje że sobie z tym poradzę z tego co czytałem w książce "sam naprawiam" nie powinno byc z tym dużego kłopotu:) jak zrobię wszystko to wrzuce jakieś fotki i jak się mi uda to jakiś filmik jak silniczek pracuje.
Dzięki wszystkim za pomoc pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|