Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
allczapone
Dołączył: 17 Lut 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Lis 2014 17:56 Temat postu: [GA16DS] Zatarty! Nowy czy swap? |
|
|
Mam problem poszedł mi simmerring przy wale i zajechałem silnik. Remont wyjdzie za drogo, a że jak to powiedziałem wsiadając do niego dziś po 4 miesiącach "duszę sprzedam, auta nie", zastanawiam się co z nim zrobić skoro i tak już muszę ładować nowy silnik może włożyć mu 2.0? Ale nie wiem na ile to będzie kosztowne i upierdliwe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ulus
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 916
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Lis 2014 18:09 Temat postu: |
|
|
z ds-a jest troche upierdliwe bo dochodzi wiazka do pompy paliwa, pompa i bak z gti wiec jest wiecej roboty z rzeczy ktore potrzebujesz to wiadomo silnik skrzynia i półosie po za tym wiazka elektryczna z komputerem (łukasz ma caly swap z tego co wiem i jest wystawiony na giełdzie) p oza tym skoro jestes z poznania to zapraszamy na spoty dowiesz sie wiecej gdyz część z nas robila juz takie swapy pozdrawiam
ps. odnosnie kosztow to swap okolo 1500zł + robocizna chyba ze sam ogarniesz do tego dochodza jakies 200zł- 300 zł na pierdoly typu guma rurka uszczelka no i płyny dobry olej + płukanie i filtry. Mylę, że za 2000-2200 + robocizna jestes w stanie ogarnać jesli oczywiscie z wszystkimi częściami jest wszystko oki
tu masz link
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ulus dnia 07 Lis 2014 18:14 , w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
allczapone
Dołączył: 17 Lut 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Lis 2014 18:23 Temat postu: |
|
|
Spocik jak najbardziej ale swoim nx'em się nie dokulam a jak oceniasz ile wyszła by przekładka na taki sam silnik i btw. w jakich dokładnie modelach nissana był montowany ten silnik bo wole nie szukać go ze 100nx'a tylko jakiejś powiedzmy micry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ulus
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 916
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Lis 2014 18:58 Temat postu: |
|
|
jesli chodzi o 2,0 to p&p jest tylko sunny i 100nx i my wlasnie mamy highporta natomiast w almerach primerach itd jest wiecej zabawy z pradami i innymi rzeczmi generalnie najlepiej szukac zdrowego sr-a od sunnego czy 100nx a przekladka roznie szybko w warsztacie z pozniejszym poprawianiem roboty po "fachowcu" nawet 1000 i wiecej natomiast jak przyjedziesz na spota moze ktos sie zdeklaruje taniej i porządnie
natomiast przy swapie na ga16de jest podobna ilosc roboty wiec nie warto a wymiane silnika na "nowego" ds-a to w 1 dzien mozna zrobic
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ulus dnia 07 Lis 2014 19:02 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
allczapone
Dołączył: 17 Lut 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Lis 2014 19:20 Temat postu: |
|
|
A jakie były by koszty "nowego" DS'a i w jakich modelach szukać żeby nie znaleźć zajechanego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ulus
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 916
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Lis 2014 19:25 Temat postu: |
|
|
w 100nx albo sunny za grosze dostaniesz napewno ktos na forum sprzedaje
generalnie trudno zajechac 1,6 nissanowskie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ulus dnia 07 Lis 2014 19:26 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
dextus
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Lis 2014 19:34 Temat postu: |
|
|
Ja przy ostatniej z wizyt w ASO zapytałem z ciekawości ile kosztuje nowy silnik do GA16DE i odpowiedź jaką otrzymałem to, że jest dostępny i sam słupek 12 000 tys
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ulus
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 916
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Lis 2014 19:53 Temat postu: |
|
|
prosze cie za 1000-1500 zl masz remoncik wszystko na lepszych czesciach i ewentualnie ori kumpel za 3000zł wyremontował sr-a wszystko nowe razem z glowicą łancuchem i czym sie tylko da wiec mozna
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ulus dnia 08 Lis 2014 19:54 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
delus8307
stary wyjadacz
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Swarzędz City Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 09 Lis 2014 1:05 Temat postu: |
|
|
Yo. Swapik to nie problem jak co Pw
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez delus8307 dnia 09 Lis 2014 1:07 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Lis 2014 13:52 Temat postu: |
|
|
Przesiadka z DS na DE jest stosunkowo "męcząca", bo trzeba zmieniać choćby zbiornik paliwa czy kłaść wiązkę. Czy warto? Chyba tak, tylko trzeba mieć to na względzie.
Na pewno nie warto wydawać 12 tysięcy na nowy silnik z salonu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
blackhonda6
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Lis 2014 16:14 Temat postu: |
|
|
za 12 klocków można mieć sr20ve zrobionego na cycuś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 11 Lis 2014 18:21 Temat postu: |
|
|
I to jest opcja, za którą byłbyś kochany w całym kraju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|