|
Forum użytkowników Nissana 100NX 100NX squad
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
alabama
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin, LU Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 17 Cze 2011 12:17 Temat postu: gaźnikowiec Lublin/okolice |
|
|
hej! potrzebny mi namiar na kogoś, kto by się podjął regulacji gaźnika w DSie. wiadomo, ma to jakieś elektroniczne cuda, nie każdy będzie chciał się babrać. najlepiej ktoś w LU, ew. gdzieś w okolicy. ceny mile widziane, chciałbym wiedzieć ile odłożyć na tą zabawę. myślę, że w przyszłym miesiącu będę to przerabiał.
PS: z tego co przeglądałem forum, Thoms znalazł i robił gaźnik u takiego jegomościa, a jest z Krasnystawu. pytanie, czy ten majster nadal jeszcze urzęduje, no i oczywiście ile sobie życzy za robociznę?
dzięki i pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
alabama
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin, LU Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 17 Sie 2011 12:51 Temat postu: |
|
|
ok, znalazłem mechanika, który chętnie się tego podejmie. przyznał, że większość woli wymieniać olej i klocki zamiast bawić się w takie syzyfowe prace. za 2-3 tygodnie będę się z nim umawiał, dam znać jak naprawa i co powiedział nt. tego szatańskiego wynalazku. możliwe, że będziemy mieli w końcu sprawdzony namiar w Lublinie.
największy serwis gaźnikowy w Lublinie na ulicy Piaskowej niestety odpada, jak gość to określił "tam jest dużo tych wężyków podciśnienia, to jest praktycznie nie do zrobienia".
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez alabama dnia 17 Sie 2011 12:53 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
alabama
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin, LU Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 28 Lis 2011 4:35 Temat postu: |
|
|
gaźniczek zrobiony. kupiłem używkę, która podobnież okazała się neizbyt lepsza niż stary gaźnik, ale majster pobawił się przy tym trochę i muszę przyznać, że jest lepiej, nie gaśnie już wcale. chociaż, i tu zdziwko, dalej trochę go "telepie" przy tych 750RPM (na zimnym na ssaniu czasem na 1500-1700 wchodzi, nie wiem czy to normalne), i wskazówka obrotomierza nadal przy nagłym wduszeniu sprzęgła spada na 500RPM po czym szybko wraca do właściwiej wartości. ze spalaniem też jeszcze nie testowane, wskaźnik nadal mnie straszy szybkością z jaką bena się wg niego kończy, ale potestujemy, zobaczymy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|