Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mackowskib
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11 Gru 2008 16:21 Temat postu: Gorący alternator |
|
|
Sprawa wygląda tak po problemach z altkiem poszedł do regeneracji wrócił za kwote 270zł (nowe diody szczotki łożyska) i niby ok 14.2V po tygodniu problem od nowa - nie ładuje coś tam daje ale rozwala baterie po około 50km. Powrót na serwis i co się okazuje - diody eksplodowały dostałem tym razem nowy alternator (przynajmniej obudowa) i co się okazuje elegancko na aku 14.6V przy obciążeniu spada do 14.2 (światła - które biorą 8A) i niby wszystko super ale altka nie da się dotknąć po 10 minutach jazdy - sprawdziłem opory kabli alternator -> aku i opór około 1,2-1,5 ohma (same kable miernika mają ok 1ohma) wieć chyba ok. I tu pytanie jak się zachowują wasze alternatory też się tak grzeją a może ktoś miał podobny problem będe wam wdzięczny za podpowiedz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
AMONe
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 13 Gru 2008 21:41 Temat postu: |
|
|
może łożysko sie grzeje przez za mocny naciąg paska ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mackowskib
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16 Sty 2009 0:01 Temat postu: |
|
|
a jak powinno się wyrególować naciąg? i jak sprawdzic czy nie jest za mocny naciag?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ikar
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 16 Sty 2009 14:32 Temat postu: |
|
|
Żeby sprawdzić naciąg w najdłuższym miejscu musisz nacisnąć powinien się ugiąć o około centymetr wtedy będzie dobrze nie mniej nie więcej.
Co niektórzy mówią że nacisk to ok. 0,5 kg.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ziulek75
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klonow Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 16 Sty 2009 15:36 Temat postu: |
|
|
obudowe dostałeś nową a łożyska mogą być stare i już znasz problem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
maniak3d
Gość
|
Wysłany: 11 Lut 2009 9:05 Temat postu: |
|
|
tez tak mialem. pasek byl mocno naciagniety i lozysko rozwalilo. kupilem alternator uzywany i sam go zalozylem i odpowiednio nacagnelem pasek. nie ufam mechanikom. teraz jest okeyas. pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 11 Lut 2009 12:43 Temat postu: |
|
|
ołłł jeee nie ma to jak porada po pol roku...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|