Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 23 Lut 2010 18:48 Temat postu: "jednostronny zaworek" co to jest? podobno ważne! |
|
|
witam. wyczytałem gdzieś na którymś forum co ma niby też wpływ na obroty w 'DS.... tzn jeżeli ten element ze zdjęć (znajduje się on na lewym kielichu amora pod maską i jest on na gumowym przewodzie) przepuszcza powietrze w obydwie strony znaczy że jest uszkodzony i wtedy podobno będą falować obroty. i to by się zgadzało bo pomimo wymiany wężyków podciśnienia nadal obroty faluja... moje pytanie brzmi: jak to cos się nazywa? bo nie moge znaleść nigdzie nazwy tego że tak sobie to nazwe"jednostronnego zaworka"... pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
q_nerk
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław/Wałbrzych Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 23 Lut 2010 18:54 Temat postu: |
|
|
Zaworek zwrotny - łatwy do kupienia, koszt to jakieś 20zł, wystarczy paliwowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 23 Lut 2010 19:08 Temat postu: |
|
|
i wystarczy że to powiem w motoryzacyjnym to dostane takie cudo odpowiadające temu? a i wlaśnie czy owa teoria opisana przezemnie to prawda czy tylko wyczytałem jakiś wymysł jakiegoś internauty?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
q_nerk
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław/Wałbrzych Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 23 Lut 2010 21:01 Temat postu: |
|
|
owej teorii nei znam, ale po cos to jest, aha i zmierz średnice bo są na wężyki 6 i 8mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 23 Lut 2010 22:21 Temat postu: |
|
|
ok dzięki za odp. jak wymienie i obadam co i jak napisze czy ta zabawa ma sens.. a wlasnie jak mam go ustawic? zeby puszczał powietrze do tego "sterownika" czy w strone silnika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
q_nerk
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław/Wałbrzych Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 24 Lut 2010 17:26 Temat postu: |
|
|
Tego niewiem - zrób próbe - albo tak, albo tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 24 Lut 2010 17:33 Temat postu: |
|
|
witam. kupiłem zaworek zwrotny paliwowy metalowy za 30zł. teraz pytanie: jak go zamontowac tzn w ktora strone ma puszczac powietrze? do tego sterownika czy w strone silnika? bo przy odpalonym silniku ten przewod gumowy idacy od silnika zasysa powietrze wiec narazie zamontowałem tak zaworek ze otwiera się przez to zasysane powietrze w strone silnika... i czy dobrze postapiłem? jak macie go u siebie? pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
obserVator
stary wyjadacz
Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zawiercie <@> Śląsk Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 24 Lut 2010 18:04 Temat postu: |
|
|
majchrzok napisał: | witam. kupiłem zaworek zwrotny paliwowy metalowy za 30zł. teraz pytanie: jak go zamontowac tzn w ktora strone ma puszczac powietrze? do tego sterownika czy w strone silnika? bo przy odpalonym silniku ten przewod gumowy idacy od silnika zasysa powietrze wiec narazie zamontowałem tak zaworek ze otwiera się przez to zasysane powietrze w strone silnika... i czy dobrze postapiłem? jak macie go u siebie? pozdr. |
U mnie zworek jednokierunkowy jest zamontowany tak jak na zdjęciu, przepuszcza powietrze w kierunku od silnika do czarnej skrzynki ("sterownika").
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez obserVator dnia 24 Lut 2010 18:19 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 25 Lut 2010 0:33 Temat postu: |
|
|
a czy u was wezyk ktory idzie w strone silnika zasysa powietrze???? u mnie gdy zdjolem zaworek silnik pracuje bardzo niestabilnie, przygasa i sie dlawi. po zatkaniu palcem wezyka jest ok. ale dziwi mnie to ze zaworek montuje sie tak by przepuszczal powietrze do tej czarnej skrzyneczki. zrobie tak jakpisze poprzednik.dzieki za odp:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cieszyn
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 640
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec / Kraków
|
Wysłany: 04 Mar 2010 23:09 Temat postu: |
|
|
ja wywalilem ten bączek zatkalem weza srubka i dziala.. ale jak wymyslisz od czego to jest i jak ma to byc to napisz, chetnie zrobie oryginalnie
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 05 Mar 2010 13:11 Temat postu: |
|
|
zrobilem u siebie jak pisał ObserVator. kupiłem zaworek zwrotny paliwowy tak jak pisali predzej. czy to cos dało? nie wiem sam bo duzo się dzieje ostatnio u mnie i szczerze mowiac nadal nie jest to co byc powinno. fakt obroty nie faluja ale raz są na rozgrzanym silniku na 1 tys obd min po małej jezdzie sa juz na 1,2 tys obr min kolejna jazda i sa na 950obr min wiec nie utrzymuje stałych obrotow takich jak byc powinny. ale jak tak ma byc z tym zaworkiem to lepiej tak zrobic jak fabryka dała bo w zamierzeniu japoncow po cos to jest....pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 26 Mar 2010 16:37 Temat postu: |
|
|
koledzy wyczytałem "kolejna teorie" tu na forum o obrotach. czy ktos to sprawdzał? chodzi o element zaznaczony na foto.... podobno to cos reguluje ilosc oparow z paliwa i ktos sie wypowiadał ze niby ma to tez wplyw na obroty.. wiec pytanie: działa ta teoria czy to zwykla sciema? pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Filip_Jarzabek1
Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wejherowo Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 28 Lut 2012 22:11 Temat postu: |
|
|
ja Ci kolego nie pomogę sam nie wiem i mam podobny problem jak TY , ten zaworek to jak dokładnie mam to nazwać, tzn co powiedzieć w sklepie zaworek do 100nx?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 29 Lut 2012 15:54 Temat postu: |
|
|
zaworek jedno zwrotny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mazi0000
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 26 Mar 2012 20:57 Temat postu: |
|
|
Zaworek pcv.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|