Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Filip100
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Różyca k. Łodzi Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 04 Wrz 2009 7:51 Temat postu: Komplikacje po przegrzaniu silnika |
|
|
Witam wszystkich.
Ostatnio wybrałem się do Radomia na Air Show i niestety podczas stania w korku przegrzałem silnik. Okazało się, że wentylator był spalony. Po ostygnięciu i uruchomieniu silnika okazało się, że mam zacięty termostat i płyn w ogóle nie spływał do chłodnicy. Musiałem zostawić samochód na noc na stacji benzynowej i po 2 dniach przyjechałem poszukać warsztatu. Jeszcze tego samego dnia mechanik wymienił mi termostat ale okazało się, że chłodnica jest dziurawa jak sito W tej chwili czekam na nową chłodnicę. Udało się znaleźć zamiennik za 315 zł. Teraz mam tylko nadzieję, ze z uszczelką pod głowicą wszystko ok i że silnik nie jest przytarty. Jak myślicie czy jest szansa że obejdzie się bez remontu silnika? Może ktoś miał już podobne przejścia i mógłby mi powiedzieć jak zachowywał się samochód po przegrzaniu tzn. czy nie spadła moc, czy nie brał oleju?
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Coobcio
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 04 Wrz 2009 9:37 Temat postu: |
|
|
u mnie po przegrzaniu silnika raz że wywaliło uszczelkę to jeszcze zapiekły się pierścienie tłokowe i zwichrowała głowica ale ja jechałem bez wody aż silnik zdechł...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AMONe
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 05 Wrz 2009 9:23 Temat postu: |
|
|
jeśli miałeś wymienianą uszczelke to pewnie szlak ją trafi, jeśli niemiałeś to jest światełko w tunelu ale też niewiadomo bo jest już pewnie leciwa. Puki nie odpalisz i nie polatasz to sie nie dowiesz. Jak miałem Fieste to przegrzałem silnik i to mocno (strzelił pasek na pompie wody) i generalnie do wymiany była tylko uszczelka pod pokrywą zaworów. Pozatym auto latało. Także niewidząc sytuacji i auta ciężko będzie coś stwierdzić.
Setka na gazie ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez AMONe dnia 05 Wrz 2009 9:23 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Filip100
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Różyca k. Łodzi Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 17 Wrz 2009 10:40 Temat postu: |
|
|
Odebrałem setkę już ponad tydzień temu. Na szczęście obyło się bez wymiany uszczelki, silnik też nie ucierpiał. Wymieniona została więc tylko chłodnica i termostat. Zmieściłem się w 400zł więc miałem sporo szczęścia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|