Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: 26 Sie 2006 20:32 Temat postu: nagle spadające obroty !!!!!!!!!!!! |
|
|
Niewiem czy taki temat już był ale moze był jakiś podobny mam silnik GA16DE i mam z nim mały problem otóż gdu już sie rozgrzeje zejdzie z ssania i wyłączy sie dmuchawa jego obroty to ok 900 czyli spoko najgorsze jest to ze potrafi czasem nagle ot tak sobie nagle spaść do 500 i odrazu wzrosnąć do 900, bywa tez ze przy zwykłym ruszaniu gaśnie. tzn reaguje odwrotnie na gaż nawet na biegu jałowym przy dodaniu gazu gaśnie. Wymieniłem kable, świece, kopułke z palcem przeczyściłem gażnik i sprawdziłem odcięcie łącznie z czujnikiem wszystko działa gdy przęłącze na LPG problem znika ale za to potrafi strzelić z gażnika. Czy moze ktoś z was miał tez taki problem i sobie z nim poradził jeśli tak prosze o pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 27 Sie 2006 13:26 Temat postu: |
|
|
Jak masz GA16DE to niemasz gaźnika,tylko wtrysk paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Senior
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 28 Sie 2006 23:57 Temat postu: |
|
|
Ja mam podobny objaw . Dlatego dmuchawa włączona na 1 biegu. I obroty nie spadają . W miom przyczyną jest jak powiedzial poprzedni wlaściciel - Mrozu nieszczelności na zaworze EGR. Choć przyczyna może być też inna. Równiez u ciebie. Może przeczyścić gaźnik trzeba, sprawdź filtr powietrza, świece, takie podstawowe rzeczy.
Sam dobrze na tym się nie znam . Także jeśli coś źle mówie to, ktoś z klubowiczów mnie poprawi i doszkoli w mechanice
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damianos
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 29 Sie 2006 9:57 Temat postu: |
|
|
Z podstawowych rzeczy to po kablach, na które bym stawiał, warto przeczyścić klemy. Może akurat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 31 Sie 2006 13:54 Temat postu: |
|
|
mam nowe kable, nowe świece nową kopułke i palec i dalej jest to samo
|
|
Powrót do góry |
|
|
dre2
Dołączył: 14 Sie 2006
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawka
|
Wysłany: 01 Wrz 2006 7:24 Temat postu: |
|
|
a może filtr paliwa?
Albo w gaźniku o ile się niemylę jest dysza wolnych obrotów i może być przytkana. Albo wystarczy regulacja obrotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cezar603
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 05 Wrz 2006 15:24 Temat postu: |
|
|
w moim dzieje się to samo(jest zagazowany)na Pb a na LPG idzie ja burza bez wachań na obrotach .Właśnie chcę dziś zobaczyć co mu nie pasuje-podejrzewam filtr paliwa bo nie wymieniłem jeszcze .Ale to się okaże ,jak znajdę przyczynę to napiszę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pat_dnb
Gość
|
Wysłany: 05 Wrz 2006 21:08 Temat postu: |
|
|
Prawdopodobnie macie do wymiany pompkę paliwową.
Kolega miał u mnie to samo (akurat nie w 100nx ale też furia na gaz) przy dodawaniu gazu efekt odwrotny - obroty spadały !!! Nie zastanawiając się długo udał się do mech'a i okazało się że pompka do wymiany. Poźniej wszystko było już OK.
ahoj.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Senior
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 05 Wrz 2006 21:27 Temat postu: |
|
|
pat_dnb napisał: | Prawdopodobnie macie do wymiany pompkę paliwową.
Kolega miał u mnie to samo (akurat nie w 100nx ale też furia na gaz) przy dodawaniu gazu efekt odwrotny - obroty spadały !!! Nie zastanawiając się długo udał się do mech'a i okazało się że pompka do wymiany. Poźniej wszystko było już OK.
ahoj. |
Heh... a może??? Co chwila jakieś nowe propozycje co naszym NXom dolega. Nie długo to bedzie trzeba wszystko wymienić w naszych furach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cezar603
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 06 Wrz 2006 17:56 Temat postu: |
|
|
pompkę akurat wymieniłem wcześniej bo mi membrama się rozsypała i lało olejem-tak więc pompka odpada.Ale teraz skończyłem (bo jeszcze dziś grzebałem ) skróciłem sprężynę która cofa cięgno bo zaóważyłem że nie odciąga do końca i chyba się poprawiło :)ale jeszcze jutro go przetestuję na trasie to napiszę jaki odniosło skótek.No jeszcze zapomniałem że wymieniłem filterek paliwa:D.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 18 Wrz 2006 12:00 Temat postu: hm... |
|
|
witam byłem u mechaniora-elektronika który znalazł mi przyczyne moich niedomagań okazało ze jest uszkodzona cewka i czujnik Halla aparatu zapłonowego. narazie nie mam kasy ale jak to zrobie to napisze jak wrażenia
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 18 Wrz 2006 12:11 Temat postu: hm... |
|
|
a tak przy okazji czy aparat zapłonowy od GA16DS będzie pasował do mojego GA16DE ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 25 Wrz 2006 11:35 Temat postu: |
|
|
a u mnie byl spaprany filtr powietrza przez jeden nie podlaczony kabelek i pobieranie powietrsza gdzies z zewnatrz gasl mi samochod za kazdym razem ja kspadaly obroty - a co z obrotami jak pompujesz hamulce ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
cezar603
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 25 Wrz 2006 16:47 Temat postu: |
|
|
ja już znalazłem przyczynę-przez otwór na śrubę w obudowie filtra powietrza zasysał lewe powietrze ,założyłem uszczelkę gumową(znalazłem w miarę spasowaną) i skończyło się skakanie obrotów.Ale mam pytanko -w górnej części obudowy jest klapka która -tak myślę-powinna regulować dopływ powietrza bo jest tam mechanizm działający na podciśnienie ja mam zamkniętom na stałę czy ktoś może mi powiedzieć czy to jest dobrze czy też macie tak??????????????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|