Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: 19 Sie 2006 10:36 Temat postu: NIE ROWNA PRACA SILNIKA !!! ??? |
|
|
WITAM ... jest posiadaczem ' setki ' od paru dni autko kupilem za grosze ale jest do malej kosmetyki mam maly problem i dlatego zwracam sie do was o pomoc ... auto nie rowno pracuje na wolnych obrotach i strasznie boja silniekem ... podejrzewamy ze jest sonda lambda lecz tego nie jestem pewien poniewaz autko ma normalne spalanie i nie szarpie na wyzszych obrotach ,.... jesli ktos bedzie wiedzial cos na ten temt to prosze o odpowiedz ... ROK PROD 91 SILNIK 2.0 16 V ... DZIEKI
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
SEBOL_MKS
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Police
|
Wysłany: 19 Sie 2006 13:51 Temat postu: |
|
|
GIXXER napisał: | WITAM ... jest posiadaczem ' setki ' od paru dni autko kupilem za grosze ale jest do malej kosmetyki mam maly problem i dlatego zwracam sie do was o pomoc ... auto nie rowno pracuje na wolnych obrotach i strasznie boja silniekem ... podejrzewamy ze jest sonda lambda lecz tego nie jestem pewien poniewaz autko ma normalne spalanie i nie szarpie na wyzszych obrotach ,.... jesli ktos bedzie wiedzial cos na ten temt to prosze o odpowiedz ... ROK PROD 91 SILNIK 2.0 16 V ... DZIEKI |
Najpierw zapraszamy do podforum wyżej "Słowo wstępne ..." a następnie do naszej przywitalni
Odnośnie silnika to obroty na ilu stoją?
Jeżeli falują od ok 400-900 to wymień świece, sprawdź kable wysokiego napięcia. Sonda lambda raczej to nie będzie, bo wtedy na pewno spalanie byłoby większe. Możesz też przeczyścić silniczek krokowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: 19 Sie 2006 16:39 Temat postu: |
|
|
... obroty faluja miedzy 900 - 1200 silnik sprawia takie wrazenie jakby pracowal na 1 lub 2 cylindrach a po wcisnieciu pedalu gazu / obroty pow. 2000 / silnik pracuje rowno i autko z pelna moca nie szarpiac idze do przodu ... fachowcy maja kilka teorii na ten temat / dzisiaj bylem u 2 / i powiedzieli ze moze to byc wina wtrysku , zaplonu , kabli , swiec , silniczka krokowego, mieszanki /a nawet jeden z nich powiedzial ze zaworki / jezeli macie tez na to jakas teorie prosze o odp ... dzieki za poprzednia odpowiedz i pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lukasz_lublin
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 19 Sie 2006 22:45 Temat postu: |
|
|
A moze czujnik niskich obrotó ????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: 20 Sie 2006 21:38 Temat postu: |
|
|
... moze... z tym ze nie wiem gdzie on sie znajduje jak wiesz to napisz a ja postaram sie go znalezc ... i czy jest jakas opcja zeby komputer pszeszedl w tryb awaryjny / robilem cos takiego w VW CORRADO / a nie wiem czy tu jest taka mozliwosc ... pozdrawiam D
|
|
Powrót do góry |
|
 |
HUBERT
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sleyerówek k. Wawy Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 20 Sie 2006 21:44 Temat postu: |
|
|
mam nadzieje ,ze to nie rozne wartosci sprezania pomiedzy cylindrami .
Ja tak mam niestety i objaw ten sam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: 21 Sie 2006 22:29 Temat postu: |
|
|
... A co do tych roznych wartosci sprezania to moze napisz cos wiecej jak sie do tego zabrac i czy jest to kosztowne bo poki co jestemn umowiony w warsztacie na rozkmine ale to dopiero ok 5 wrzesnia / kolejka ... mam nadzieje ze to dobry fachura / ... tez mam czrnego GTI / fajny sprzet / pozdrawiam i dzieki za posty
|
|
Powrót do góry |
|
 |
HUBERT
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sleyerówek k. Wawy Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Sie 2006 16:28 Temat postu: |
|
|
wcisnij opcje szukaj wpisz sprezanie . pisalismy o tym w oleum tam podalem wartosci jakie mam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|