Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kendzior
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sułowiec ok. Zamościa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 12 Lut 2009 13:36 Temat postu: Obroty pomocy |
|
|
Witam mam problem z obrotami szukałem czytałem ale nic konkretnego nie znalazłem a mianowicie problem jest tego typu ze moja setka nie utrzymuje praktycznie żadnych obrotów żeby odpalić muszę dodać gazu jeśli puszczę pedał gazu gaśnie czasami tylko utrzymuje obroty rzędu 300-500 to samo się dzieje na Lpg i Pb w trakcie jazy przyspieszać normalnie zaczyna po 2000 obr.(do tego czasu strzela szarpie itp.) i jadąc dłużej czasami po prostu ma tak jak by zgasł silnik i po chwili znów normalnie a w dodatku pali z 15L
dodam ze po odłączeniu przepływki obroty są w normie ok.900 ale nie wskoczą na wyższe jak 2500 Moja setka to 94r. 1,6 na wtrysku(nowa kopułka swiece kable filtry i nic...) Pomocy ... bo już nie wiem co robić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
s900
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdansk Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 12 Lut 2009 14:45 Temat postu: jw |
|
|
Wyglada na to ze przeplywka padla , moze sprobuj podlozyc inna i bedziesz pewien.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Logos
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: tor/byd Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 12 Lut 2009 18:56 Temat postu: |
|
|
postawię na to co pisał s900 5zł...
Dużo pali to jeszcze 1,5zł na sondę
i zyla, że się komp wysrał...
P.S.
Kable,kable,kable...
Zanim zaczniesz wymieniać sprawdź wszystkie połączenia sterujące.
Pomocne będą => kody usterek kompa => są na forum
Wizyta u elektryka i podpięcie do kompa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Logos dnia 12 Lut 2009 19:03 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
s900
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdansk Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 12 Lut 2009 21:39 Temat postu: jw |
|
|
Bede sie upieral przy przeplywonierzu - wszystkie objawy wskazja na niego padly obroty, duzo pali gasnie i strzela!
Sproboj zamienic przeplywke zanim na kompa pojedziesz bo cie elektryk skasuje niemilosiernie - wiem ze to dobre rady ale jak jest z kad zamienic to naprawde warto....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jasmin
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3City
|
Wysłany: 13 Lut 2009 1:00 Temat postu: |
|
|
jak odepniesz przepływke to komp bierze dane z czujnika polozenia przepustnicy i nie pozwala przekroczyc 2k obrotow bys wiedzial co padlo. ale to moga byc styki, a moze troszke tez lambda. Musialbys popatrzec w manualu, ale to nie jest tak ze na 100% przeplywka bo kilka jeszcze elementow dziala w jej imieniu gdy "jej nie ma".
Ja bym postawil 0 zl na kompa, bo one z reguly nie padaja.
Najlepiej podjechac do kogos ze squadu i podmienic na chwile przeplywke, taka zamiana to 5 min i bedziesz mial pewnosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kendzior
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sułowiec ok. Zamościa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 13 Lut 2009 8:20 Temat postu: |
|
|
sonda jest nowa kupiona a na probe to moge jedynie przepływke założyc z almerki 1.4 wojka bo tu nikt inny niema nissanka wszyscy znajomi gulfami jerzdżą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jasmin
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3City
|
Wysłany: 13 Lut 2009 11:45 Temat postu: |
|
|
to tak jak by królikowi wszczepić serce homika ... nie sądzę by dało radę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Logos
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: tor/byd Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 13 Lut 2009 19:21 Temat postu: |
|
|
Jasmin:
Ja bym postawil 0 zl na kompa, bo one z reguly nie padaja.
ale zobacz jakie przebicie na stawce jak trafię! Zresztą wysłałem ten kupon tylko zabezpieczając "niespodziankę.
s900 mnie elektryk "po znajomości" podpiął za 50zł. Za 100 podpina normalnie.
Jak ma coś dotknąć więcej to się zgodzę, może być słono.
I najprawdopodobnie, tak jak pisałem wyżej masz rację z tym przepływomierzem, z podmianką zresztą też tylko jak zacznie strzelać w nowy przepływomierz to go może rozwalić i będą dwa rozwalone...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
s900
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdansk Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 13 Lut 2009 19:50 Temat postu: jw |
|
|
No trudno sie z tym nie zgodzic
Masz pelna racje - warto dojsc jesli to przeplywonierz co go rozwalilo przed definitywnym montazem nowego
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez s900 dnia 13 Lut 2009 19:51 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Logos
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: tor/byd Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 13 Lut 2009 20:01 Temat postu: |
|
|
Przypuszczam, że kendzior nie jest przesadnie szczęśliwy z powodu naszego porozumienia...
Nyska u kendziora ma gazik. Ja to już widziałem, i widziałem jak kolo wystrzelił sobie kilka przepływomierzy gazikiem, bo mu prykał w dolot, ale zabij mnie, nie pamiętam jak akcję rozegrano i o co tam szło...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jasmin
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3City
|
Wysłany: 13 Lut 2009 23:32 Temat postu: |
|
|
Kendzior, polecam manual serwisowy. Tam jest krok po kroku co powinieneś zrobić. Silnik zachowuje się kichowato na wolnych, więc ja bym rozkręcił i przeczyścił krokowy - ponieważ masz 1.6 masz zajebiście łatwe dojście. Jeśli auto Ci z dupy przyspiesza, to bym po kolei odłączał wtryskiwacze, być może jeden się właśnie zapchał albo umarł - też może Ci falować / mało mocy. Jeśli masz mało mocy to TPS mógł paść, a wtedy rolę czujnika położenia przepustnicy przejmuje właśnie przepływka i ma to związek z gorszym przyspieszeniem. Może Ci wreszcie brać lewe powietrze, możesz mieć z@#$ blow-by hose (też kicha na wolnych). Ja bym się jeszcze pochylił nad filtrami ....
Na gazie się nie znam zupełnie, ale jak na PB masz kichę to zacząłbym od krokowego, krokowego, krokowego. Przepływkę można też sprawdzić ... w manualu nie ma jak, ale jak walczyłem z obrotami to trafiłem na stronę eng i tam ładnie opisali jak mierzyć sprawność przepływki włącznie z mierzeniem oporności multimetrem itp ... jak znajdę to zapodam, ale sam też możesz poszukać ...
Generalnie nie ma większej upierdliwości niż walka z obrotami, ja Bogu dziękuję że przynajmniej jedna z moich setek się pod tym względem poprawnie zachowuje, z drugą jest dramat i grzebałem już chyba wszędzie i im bardziej grzebałem tym jest #$#$@ (np moje GTi przy każdym skrzyżowaniu czyha na moje życie wylaczajac silnik - ZERO wolnych obrotów ... przynajmniej się dobrze zbiera bo bym chyba prosto na złom odstawił)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
s900
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdansk Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 14 Lut 2009 13:16 Temat postu: jw |
|
|
Jak bedziesz na zlom odstawial to daj cyne przejme go
Co do porozumienia z Logosem to fakt a co do strzelajacego gazu to poniewaz nie ma tam intercoolera to polecam klapke przeciwwybuchowa - koszt jakies 20 pln - kumpel mial podobny problem w audi i pomoglo - cisnienie wygenerowane wystrzalem nie idzie bezposrednio na przeplywke i nie zrywa jej tylko uchodzi bokiem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kendzior
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sułowiec ok. Zamościa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 21 Lut 2009 10:17 Temat postu: |
|
|
więc przeczyściłem wszystko co tam było krokowy przepływke no wszystko i nic nie pomogło więc w akcie desperacji założyłem tą z almerki 1.4 i odziwo znikneło kichanie szarpanie nie gasł nie przyspieszał tak jak powinien lecz najgorsze objawy znikneły ... teraz czekam na przepływke z 1.6 ii zobaczymy co sie stanie ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
s900
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdansk Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Lut 2009 8:57 Temat postu: jw |
|
|
AAAAAAAAAAAAAA nie mowilem ha ha
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kendzior
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sułowiec ok. Zamościa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 02 Mar 2009 12:05 Temat postu: |
|
|
Także przepływka z 1.6 już jest i śmiga dobrze jak na razie tylko na lpg jest mały problemik ale myślę ze to już kwestia regulacji gazu a na pb jest już ok dzięki za porady i myślę że wszycho w temacie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|