Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jamal88
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała / Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 28 Mar 2009 20:18 Temat postu: Odpowietrzanie zbiornika paliwa |
|
|
Ostatnio jak tankuje po odkręceniu korka wydostaje się powietrze ze zbiornika paliwa, dźwięk charakterystyczny jak na przykład przy delikatnym odkręcaniu gazowanej wody. Myślę że trafne porównanie, hehe. Stąd moje pytanie jak to naprawić, żeby nie tworzyło się podciśnienie w baku? Jest jakieś urządzenie odpowiedzialne za odpowietrzanie zbiornika, czy wada tkwi w samym korku który jest za mocno dokręcony w co wątpię? Jednak wydaje mi się że nawet jakby chciał go dokręcić na hama to się nie da, bo przy końcu gwint tak jakby przeskakuje. Jeżeli ktoś coś potrafi poradzić prosiłbym o odpowiedź. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jamal88 dnia 28 Mar 2009 20:21 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dawidkrakow
moderator
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 28 Mar 2009 20:26 Temat postu: |
|
|
Za mało tankujesz. Nie powinieneś się dziwić jak tankujesz dopiero przy końcówce rezerwy Zatankuj pare razy przynajmniej do połowy i tankuj nie jak ci już rezerwa świeci tylko wcześniej to problem zniknie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rzeznik
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 28 Mar 2009 20:32 Temat postu: |
|
|
otóż to też to rozkminiłem w ten sposób już
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kendzior
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sułowiec ok. Zamościa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 28 Mar 2009 20:38 Temat postu: |
|
|
a jak niemasz kasy zeby tankowac do połowy baku to poprostu korka niedokrecaj i tez problem zniknie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 28 Mar 2009 20:38 Temat postu: |
|
|
normalny objaw, tak ma być... powietrze się nie wydostaje, tylko jest zasysane do baku. Szczelność ta jest związana z parowaniem paliwa i obiegiem tych par w układzie filtr węglowy -> kolektor dolotowy. Po uruchomieniu silnika toksyczne pary nagromadzone w układzie paliwowym są spalane, ekologia pany .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jamal88
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała / Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 28 Mar 2009 21:31 Temat postu: |
|
|
Rezerwa zapaliła mi się tylko raz i wskazówka wtedy była grubo na czerwonej linii, jednak ok 20km zrobiłem zanim zatankowałem. Teraz cały czas wskazówkę utrzymuje na 1/4 skali, więc w baku nie powinno być mało paliwa. No i ostatnio wisi i pomyślałem że się coś stało z czujnikiem. Po wlaniu paliwa idzie do góry, no ale to podciśnienie tworzy się na tyle duże, że teraz za każdym razem jak odkręcam korek to sobie syczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Luki
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oppland (N)
|
Wysłany: 28 Mar 2009 22:25 Temat postu: |
|
|
Jeśli masz filtr węglowy to albo on może być niedrożny ale przewody prowadzące od niego/do niego - do sprawdzenia układ odprowadzania par paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Luki dnia 28 Mar 2009 22:26 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
obserVator
stary wyjadacz
Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zawiercie <@> Śląsk Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 29 Mar 2009 3:13 Temat postu: |
|
|
Ja w takim przypadku, gdy zauważy to ktoś z obsługi oczywiście, to by wybrnąć z opresji żartuję sobie mówiąc : no co, może nie jest szybki ale za to dużo pali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
s900
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdansk Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 29 Mar 2009 8:21 Temat postu: jw |
|
|
Mowisz 1/4 zbiornika , to moze zatankuj 1/2 cy wiecej i bedziesz wiedzial, u mnie jak jest malo paliwa tez tak sie robi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jasmin
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3City
|
Wysłany: 29 Mar 2009 11:12 Temat postu: |
|
|
a czemu to zle ze tak syczy ?? mi tak syczy w GTi w 1.6 i nigdy nie upatrywalem w tym zrodla jakichs nieszczesc ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 29 Mar 2009 11:43 Temat postu: |
|
|
@Jasmin
Tak zwane, polowanie na dziurę w całym ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 29 Mar 2009 11:55 Temat postu: |
|
|
foster napisał: | Jasmin napisał: | a czemu to zle ze tak syczy ?? mi tak syczy w GTi w 1.6 i nigdy nie upatrywalem w tym zrodla jakichs nieszczesc .... | @Jasmin
Tak zwane, polowanie na dziurę w całym ;] |
Otóż to, tak jak by ludzie większych problemów nie mieli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|