Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mackowskib
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 31 Mar 2009 23:24 Temat postu: Padł silnik SR20DE - z czego przeszczep? |
|
|
Witam wszystkich niestety po prawie 3 latach jazdy GTI silniczek odmówił posłuszeństwa najprawdopodobniej panewka na 1szym. Jak przypuszczam remont mija się z celem więc pytam od razu z jakich modeli SWAP ewentualnie jakie trudności i niespodzianki przy przeszczepie - raczej prosze o pisanie o standardowym SR20 a nie DET-ach ewentualnie VE z góry wielkie dzieki za pomoce naukowe.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mackowskib dnia 01 Kwi 2009 11:25 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Luki
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oppland (N)
|
Wysłany: 01 Kwi 2009 0:14 Temat postu: |
|
|
Przykro mi bardzo ale bądź łaskaw zmienić nazwę tematu na taką żeby od razu było wiadomo o co chodzi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 01 Kwi 2009 14:08 Temat postu: |
|
|
jednostki 143KM oprocz 100NX wystepowaly w autach:
- Sunny N14 GTI
- Almera N15 GTI
150KM:
- Primera P10 GT (czerwona pokrywa zaworowa)
- Primera P11 GT (czarna pokrywa zaworowa)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mackowskib
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01 Kwi 2009 14:23 Temat postu: |
|
|
A czy to ze jest w 100NX przepustnica jest dolna a listwa wtryskiwaczy na górze a w wymienionych modelach jest na odwrót nie powoduje większych problemów. Może ktoś już przerabiał ten temat, z miłą chęcią poczytam wszelakich porad przy takim zabiegu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 01 Kwi 2009 14:31 Temat postu: |
|
|
owszem wystepowaly dwie wersje...
u nas jest Highport, tak samo w Sunnym i w czesci P10, istnieja jeszcze Lowport - Almera, P11 i czesc P10...
Ale jesli ile sie nie myle, to sam goly silnik jest identyczny - roznica tkwi tylko w osprzecie....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grzybu
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 01 Kwi 2009 16:27 Temat postu: |
|
|
Quattro napisał: | owszem wystepowaly dwie wersje...
u nas jest Highport, tak samo w Sunnym i w czesci P10, istnieja jeszcze Lowport - Almera, P11 i czesc P10...
Ale jesli ile sie nie myle, to sam goly silnik jest identyczny - roznica tkwi tylko w osprzecie.... |
mi się wydaje, że jednak Coobico kiedyś pisał, iż różnią się tez głowicami i nie podejdzie kolektor dolotowy z jedej wersji do drugiej. Reszta jest chyba taka sama. Można by wtedy kupić z kolektorem dolotowym silnik, a resztę gratów przerzucić ze swojego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 02 Kwi 2009 8:40 Temat postu: |
|
|
grzybu napisał: | mi się wydaje, że jednak Coobico kiedyś pisał, iż różnią się tez głowicami i nie podejdzie kolektor dolotowy z jedej wersji do drugiej. Reszta jest chyba taka sama. Można by wtedy kupić z kolektorem dolotowym silnik, a resztę gratów przerzucić ze swojego. |
też coś takiego kojarzę... znaczy to, że głowice się różnią to nie mam wątpliwości bo DEH jest RR, dodatkowe kanaliki itd., tylko coś gdzieś było o tym kolektorze dolotowym
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez foster dnia 02 Kwi 2009 8:47 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 02 Kwi 2009 9:15 Temat postu: |
|
|
Ale jesli dobrze pamietam to w P10GT nie wystepowaly DEH?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grzybu
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 02 Kwi 2009 9:26 Temat postu: |
|
|
Tak samo w P10 był zwykły De tylko, że Low Port. Wydaje mi się, że różniły się od tych z GT/GTi tym, że miały inne wałki kolektor wydechowy no i ECU. Można by się pokusić o przełożenie tych gratów ze starego silnika do nowego i powinno grać. Nie wiem tylko czy wtryski są takie same.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 02 Kwi 2009 9:33 Temat postu: |
|
|
Tylko wrzucać De, czy z p10 GT to zamienił stryjek...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kriczer
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sochaczew Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 02 Kwi 2009 11:47 Temat postu: |
|
|
Kiedys Coobcia pytalem o VE to koszt zabawy planuje sie tak:
Coobcio napisał: |
na gotowo jak ktoś ma pod maską 2.0 to swap SR20VE/SR16VE z Ecu masterem strojeniem przerabianiem wiązki i podmianą czujnika w przepustnicy itd... to 6000zł. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 02 Kwi 2009 15:14 Temat postu: |
|
|
ale to z cena silnika wlacznie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mackowskib
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 02 Kwi 2009 16:30 Temat postu: |
|
|
Ale na forum naprawde nikt nie wrzucał takiego silnika aż nie do wiary, myślałem żeby wrzucić silnik z P11 jakiś najnowszy ale... a co do VE to niestety nie na moją kieszeń a poza tym przy przednim napędzie nie no nie wiem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 02 Kwi 2009 16:40 Temat postu: |
|
|
Na NKP ktoś tam chce kupić NX GTI z padniętym silnikiem, no nx, no problem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kriczer
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sochaczew Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 02 Kwi 2009 19:34 Temat postu: |
|
|
Quattro napisał: | ale to z cena silnika wlacznie? |
Z tego co pamiętam to tak.
mackowskib napisał: | Ale na forum naprawde nikt nie wrzucał takiego silnika aż nie do wiary, myślałem żeby wrzucić silnik z P11 jakiś najnowszy ale... a co do VE to niestety nie na moją kieszeń a poza tym przy przednim napędzie nie no nie wiem... |
Na forum NKP masz pare Sunny'ch z SR20VE po 200 koni, albo z modami w SR20DE na okolice 190 kilku i jeżdżą bez problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|