Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
prezasg12
Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WŁOCŁAWEK Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 11 Cze 2010 20:47 Temat postu: [SR20DE] mała moc silnika gti |
|
|
Myślałem o wymianie silnika, ale może da się z nim coś zrobić, po naciśnięciu gazu nie ma przyspieszenia, co chwila próbuje skoczyć do przodu,ale zaraz znowu muli,w jednym tłoku jest słabsze ciśnienie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Necro
Gość
|
Wysłany: 11 Cze 2010 22:01 Temat postu: |
|
|
Pierścienie albo zawory.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 11 Cze 2010 22:57 Temat postu: |
|
|
Lub uszczelka pod łbem w okolicach tego cylindra co mniejszą kompresję ma.Ucieka ci płyn chłodniczy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tjozwiak
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skawina k.Krakowa Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 12 Cze 2010 2:16 Temat postu: |
|
|
Pawel18PL napisał: | Lub uszczelka pod łbem w okolicach tego cylindra co mniejszą kompresję ma.Ucieka ci płyn chłodniczy? | jakby kompresja poszła do płynu to kopciłby na biało i momentalnie robiłby ciśnienie w układzie chłodzenia ... może być nadpalony któryś za zaworów wydechowych ewentualnie silnik mógł być przegrzany i popękały pierścienie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 12 Cze 2010 9:34 Temat postu: |
|
|
No to przynajmniej wiadomo co się dzieje;] Tak czy siak wypadało by zdjęć łeb.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
prezasg12
Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WŁOCŁAWEK Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 12 Cze 2010 17:50 Temat postu: |
|
|
po zimie było mało płynu i kilka razy złapał wysoką temperaturę ale nie przekroczyła max
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jamal88
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała / Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 12 Cze 2010 18:37 Temat postu: |
|
|
Jeden cylinder ma słabą kompresję, czyli możesz zrobić próbę olejową i dowiesz się czy pierścienie na tłoku są w porządku. Potrzebny Ci do tego olej i manometr. Sprawdzasz pierw manometrem kompresję, potem przez otwór dla świecy wlewasz odrobinę oleju. Mierzysz ponownie kompresję w tym cylindrze. Jeżeli wyjdzie inna wartość niż przed wlaniem oleju to dupnięte masz pierścienie na tłoku. Natomiast jeżeli wyjdzie ta sama wartość to do roboty jest głowica. I tutaj możesz mieć luzy zaworowe, czy to dolotowe czy wylotowe, bądź pęknięta głowicę. Jak już chcesz z tym robić to taniej Ci wyjdzie zabawa z głowicą, niż pierścieniami, gdzie trzeba raczej wyjąć silnik i rozebrać cały dół.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|