Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
q_nerk
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław/Wałbrzych Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 25 Wrz 2010 18:23 Temat postu: [SR20DE] reg. ciśnienia paliwa GTI |
|
|
od czego bedzie pasował regulator ciśnienia paliwa do GTI? oryginalny ciężko dorwać, ale już od primery całą listwe za 100-150zł można kupić. Podejdzie od niej? Ew. może jakiś akcesoryjny?
edit: poprawiłem nazwę tematu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 26 Wrz 2010 8:33 Temat postu: |
|
|
Może nastawny kup ustawisz ciśnienie i też będzie latać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foo
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 26 Wrz 2010 8:51 Temat postu: |
|
|
Na 100% z p10 gt i n14 gti. Z nastawnymi to niestety trzeba wydać na jakiś w miarę markowy co by się nie zdziwić jak pęknie.
Ostatnio szukałem do ga14de i aso krzyknęło 450pln, więc raczej zostaje szperanie za używkami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 26 Wrz 2010 9:34 Temat postu: |
|
|
Ponoć z tymi nastawnymi trzeba patrzeć na rodzaj membran bo to od nich zależy czy się rozlatują czy nie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
q_nerk
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław/Wałbrzych Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 27 Wrz 2010 20:22 Temat postu: |
|
|
gdzie można dorwać ciśnienia które wymagają wtryski w różnych sr20? Wiem że z sr20De pompa teoretycznie daje takie same ciśnienie (p10 i p11, wg książki do primery), tylko czy regulator zostawia takie same na listwie, to tego nie wie nikt ;/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez q_nerk dnia 27 Wrz 2010 20:25 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 28 Wrz 2010 9:13 Temat postu: |
|
|
Z tej wiedzy którą ja posiadam to regulator ustawiasz na 3 bary ale to nie koniec zabawy bo regulator przynajmniej nastawny powinien być wpięty odmą do dolotu aby regulować ciśnienie z uzupełnieniem podciśnienia panującego w dolocie.
Coś na ten temat:
Kod: | http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=69292 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
q_nerk
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław/Wałbrzych Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 04 Paź 2010 14:12 Temat postu: |
|
|
Po licznych kopaniach w internecie doszedłem do wniosku że śmiało można zastosować regulator z De. Musiałem tylko nieco kruciec powrotu przemodelować ;]. Za całą listwę dałem 50zł+wysyłkę. Jak już zrobię wszystko co muszę zrobić żeby było cacy to dla pewności podjadę na analizator spalin
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|