Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
foo
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 04 Paź 2011 21:33 Temat postu: [SR20DE] Zostawić puszkę na olej na dolocie? |
|
|
Cytat: |
|
Przy serii, czy nawet po abc, równie dobrze możesz te puszkę ciepnąć centralnie w kosz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Marian
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stryków k/Łodzi Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Paź 2011 18:44 Temat postu: |
|
|
foo napisał: | Przy serii, czy nawet po abc, równie dobrze możesz te puszkę ciepnąć centralnie w kosz... |
Dzięki tej puszce olej wypychany wraz z powietrzem z silnika mniej syfi dolot i kolektor ssący. Moja decyzja jest taka, że zostaję przy opcji SR20DE z puszką i już.
Puszka już kupiona na forum NissanZone, dzięki pomocy kolegi nismojoe - wielkie dzięki za pomoc!
Temat do zamknięcia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foo
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Paź 2011 19:22 Temat postu: |
|
|
Marian napisał: | Dzięki tej puszce olej wypychany wraz z powietrzem z silnika mniej syfi dolot i kolektor ssący. |
Eee serio? Do turbo catch ma sens i ten w naszych to został w spadku w rodowodzie z wałem jak poprzeczne DET, pomijam, że kolejne odmiany n/a silników z rodziny SR już tego średnio udanego balastu nie mają...
Marian napisał: | Moja decyzja jest taka, że zostaję przy opcji SR20DE z puszką i już. |
Ależ zostań, to Twoje konstytucyjne prawo.
Pozdro,
foo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marian
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stryków k/Łodzi Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Paź 2011 19:42 Temat postu: |
|
|
foo napisał: | Do turbo catch ma sens i ten w naszych to został w spadku w rodowodzie z wałem jak poprzeczne DET, pomijam, że kolejne odmiany n/a silników z rodziny SR już tego średnio udanego balastu nie mają... |
No fakt, przykładowo SR20VE ma po prostu dwa kanały na ten olej w pokrywie zaworów
foo napisał: | Ależ zostań, to Twoje konstytucyjne prawo. |
I zostanę. Ty też zostałeś z puszką na froncie
PS. Fajny artykuł a propos tego o czym dyskutujemy pod tematem do zamknięcia: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foo
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Paź 2011 19:55 Temat postu: |
|
|
Marian napisał: | No fakt, przykładowo SR20VE ma po prostu dwa kanały na ten olej w pokrywie zaworów |
Też mamy dwie i nie na olej a na pary oleju
Marian napisał: | Ty też zostałeś z puszką na froncie |
Przecież w obecnym jeszcze mam Ale w poprzednim wyjebka i przy cat camsach i pełnej regeneracji łba, z 192KM na pokładzie, nalatane 80kkm i dalej lata po Rzeszowie motorownia, więc wiesz, foo ma zawsze racje i tematów których nie dotknął osobiście - się nie wypowiada Artykuł znany oczywista, a temat to raczej do wydzielenia bo fajny, ale znając przychylność rządzących na forum, to albo usunie jak większość, albo pójdzie w kosz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marian
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stryków k/Łodzi Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Paź 2011 17:33 Temat postu: |
|
|
W dalszą dyskusję nie będę wchodził, gdyż nie znam się na tym i nie mam doświadczenia z modyfikacjami, żeby się tutaj wypowiadać szczegółowiej...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marian dnia 08 Paź 2011 19:21 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
foo
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Paź 2011 20:45 Temat postu: |
|
|
Podziękował za wydzielenie Thoms.
Dyskutować wielce nie ma co, w sensie jak pucha jest uszkodzona, a silnik seria, lub w okolicach parunastu % więcej niż seria, to śmiało można zrobić tak:
Chcąc jednak wydać z sensem parę pln to niestety tylko jakiś markowy catch oil tank, z drenażem, obiegiem odm, tudzież wyjściem zwieńczonym filterkiem. Są też patenty z filtrami od wody , ale to już naprawdę padaka musi być motorownia i w większości przypadków tyczy się paciarowozów. Generalnie, jak nasze n/a rzuca tam olejem, to się kłania obróbka łba, tudzież układu tłokowego...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2098
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Paź 2011 20:54 Temat postu: |
|
|
No raczej, jak przedmuchów nie ma to i nie powinno być co łapać. Ale z drugiej strony - to by producent nie przewidywał sam takiego urządzenia. Na pewno w pewnym stopniu dopuszczalne jest chlapanie olejem.
A jak się dalej zastanowić to może właśnie lepiej zakończyć odmę jakimś filterkiem żeby do środka syf nie leciał bo teoretycznie jak się ją podłączy pod dolot to ciepłe powietrze z środka skrzyni korbowej będzie obniżać sprawność silnika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Paź 2011 21:27 Temat postu: |
|
|
Nie da rady tak zrobić jak mówisz Thom, trzeba drzeć kolektor ssący i wszystkie podciśnienia wydzielić do tanka inaczej będzie lewe powietrze. Nawet jak silnik będzie w lux stanie to między 2 a 3 kanałem ssącym zaraz przy głowicy jest jakby waku mostek i będzie ssało lewe powietrze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|