Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Toxic
Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 20 Mar 2015 16:38 Temat postu: Swap p11.144 -> 100nx |
|
|
Witam. Mam problem związany ze swapem silnika do 100nx.
Silnik został włożony, w 100nx jest wiązka z sunnego gti a silnik jest z primery p11.144 (2001) wraz kolektorem dolotowym(przepustnica, krokowy, przeplywka). Po odpaleniu występuje problem z obrotami , ponieważ samochód nie schodzi poniżej 1,5 k obrotow i nie rownomiernie wkręca się na obroty. Problem występuje również w podłączeniu silnika krokowego, ponieważ w poprzednim silniku mial on 2 przewody a w nowym ma 6 pinow. Czy miał ktoś podobny problem?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Toxic dnia 20 Mar 2015 16:43 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 20 Mar 2015 17:23 Temat postu: |
|
|
rozmawiaj z Nismojoe, on mial silnik z nowszych serii SRa u siebie, cos tam bylo modzone pod wiazke z sunnego. ale moim zdaniem najlepiej bedzie zamontowac niepasujace elenenty z silnika z sunny gti.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Toxic
Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 20 Mar 2015 19:17 Temat postu: |
|
|
W tym rzecz, że wszystko co możliwe przełożyłem z poprzedniego silnika.
Rzeczy które uległy zmianie to - przepustnica wraz z tps i silnikiem krokowym oraz przepływomierz, który ma w sobie zintegrowany czujnik temperatury powietrza zasysanego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartik
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21 Mar 2015 0:06 Temat postu: |
|
|
Skąd jesteś kolego? Ja mam w piwnicy cała wiązke ze 100nx-a, który miał silnik z P11.144
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Toxic
Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 21 Mar 2015 10:06 Temat postu: |
|
|
Warszawa. Wiązka jest od p11.144 czy raczej od 100nx?
Silnikowa czy kabinowa również?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartik
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21 Mar 2015 10:45 Temat postu: |
|
|
Szerze to nie wiem, pewnie modyfikowana od 100nx-a, mam komplet. Kupiłem takie autko, które miało ten silnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Mar 2015 9:06 Temat postu: |
|
|
Tam była niezła Rzeźba,
Kilka wtyczek było więcej przy wiazce ze 100nx, ale żeby dwa piny w 6 to nie...
Czy Ty na pewno masz tam wiązkę od gti?
Bo zdarzało się agenci,którzy wkładali sr na wiazce od ga16
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Toxic
Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Mar 2015 10:18 Temat postu: |
|
|
Mam wiązkę od gti, kompletną na 100% wraz z komputerem
Większych problemów z włożeniem poprzedniego silnika nie było jak i obecnego.
Jedynym problemem jest sposób podłączenia silnika krokowego, który działa w zupełnie inny sposób niż w starszych SR20 ( dlatego posiada on 6 pinów a nie jak w przypadku zaworu A.C.C zwanego "krokowym" w SR20 z sunnego). Czytałem na kilku forach podobne problemy ale nikt dokładnie nie precyzował jak trzeba to przerobić żeby działało.
A jak u Ciebie to jest podłączone przy silniczku krokowym?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ulus
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 916
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Mar 2015 18:35 Temat postu: |
|
|
wtryski masz od 100nx-a ? bo powinny zostać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Toxic
Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Mar 2015 20:57 Temat postu: |
|
|
A nie jest przypadkiem tak, że wtryski przekładane są z 100nx do listwy p11.144 po to aby wtyczek nie bylo potrzeby zmieniac? Ja przerobiłem wtyczki od p11.144 aby pasowało.
Silnik odpala, trzyma stałe 1,5 rmp z powodu niedziałającego silnika krokowego oraz nie wkreca sie na obroty plynnie z powodu nie dzialajacej przeplywki. Kwestia tego jak podlączyć przeplywomierz i silnik krokowy od p11.144 tak aby działały z wiązką i komputerem od Sunnego gti
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|