Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 02 Lis 2007 16:49 Temat postu: |
|
|
Quattro napisał: | Zacytuj mnie O Briskach pisal Kaczorw, ja sie tylko zapytalem o ich kod |
No, dobizie... co nie zmienia ogólnego sensu całego zamieszania .
Quattro napisał: | Ja Ci powiem tylko tyle ze jak auto kupilem to palilo mi jakies 12l/100km, przy mojej podroznej ok 140km/h, a zamulone bylo tak, ze ponad 160 nie latalo. wymienilem olej i wszystkie filtry - dodatkowo akcja odmulania trwala tak, ze w koncu ponad 2 paczki (wg pomiarow GPS) poszedl. Potem wymienilem termostat i spalanie zauwazalnie spadlo, niestety ostatnio bylem w Radomiu i na 620km trasy zezarl mi 58l paliwa. Ostatnim krokiem tydzien pozniej byly swiece. Jak dotad przejechal na 15l paliwa 195km. Rezerwa sie pali, a ja w bagazniku woze baniak z paliwem bo planuje obecne wyjechac do zera... |
Ano, Panie tego! I cała sprawa ze spalaniem nabiera sensu! A nie zmiana li i jedynie świeczek.
Quattro napisał: | - ziobrowke? bleee moge sie zgodzic raczej na wspolne obalenie 0.7l jakiegos whiskacza |
Toś mi Ziom! Jestem za... ziobrówka dlatego że jakoś tak regionalnie Toruń skojarzyłem że bliżej puszczy, niż mi do niej z Tarnowa
Whisky - proszę uprzejmie, ale z lodem!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
sykul
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: woj. Podkarpackie Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Lis 2007 12:50 Temat postu: |
|
|
Quattro napisał: | BKR5E (przeznaczone do jednostek GA1*DE) maja tendencje do pracy w zbyt wysokiej w stosunku do wymaganej temperatury.
BKR6E (GA1*DS) do niedogrzania. |
To jakie będą najlepsze świece do SR20DE (najlepsze z tej dolnej półki)???
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sykul dnia 22 Lis 2007 21:35 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
sykul
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: woj. Podkarpackie Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 05 Lis 2007 9:53 Temat postu: |
|
|
Czym różnią się świece NGK V-line 14 od V-line 28??? Oczywiście oprócz ceny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaczorw
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kaczory/k. Piły Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Lis 2007 12:04 Temat postu: no właśnie kupiłem... |
|
|
Moje stare świece wymagały już wymiany - fakt, auto odpala na nich bez problemu itp...ale odległość elektrod była już ok 1,5mm. Kupiłem wczoraj NGK V-LINE 28. Czy to dobry wybór??Moja setka jest z 1993 roku, po lifcie, 16. 16V - wg katalogu zarówno ta świeca dedykowana jest do gażnikowców produkowanych do 1993 r jak i do silni8ka na wtrysku jaki posiadam. Zarówno w sklepie znaleźli mi tą świecę jako dedykowaną do mojego motoru jak i sam na stronach ngk się upewniłem. Dzisiaj je założę.Mam nadzieję, że to dobry wybór. Zapłaciłem 12,5zł za sztuke czyli 50zł za komplet. Wymiana we własnym zakresie bo klucz mam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 09 Lis 2007 16:08 Temat postu: Re: no właśnie kupiłem... |
|
|
kaczorw napisał: | Moje stare świece wymagały już wymiany - fakt, auto odpala na nich bez problemu itp...ale odległość elektrod była już ok 1,5mm. Kupiłem wczoraj NGK V-LINE 28. Czy to dobry wybór??Moja setka jest z 1993 roku, po lifcie, 16. 16V - wg katalogu zarówno ta świeca dedykowana jest do gażnikowców produkowanych do 1993 r jak i do silni8ka na wtrysku jaki posiadam. Zarówno w sklepie znaleźli mi tą świecę jako dedykowaną do mojego motoru jak i sam na stronach ngk się upewniłem. Dzisiaj je założę.Mam nadzieję, że to dobry wybór. Zapłaciłem 12,5zł za sztuke czyli 50zł za komplet. Wymiana we własnym zakresie bo klucz mam. |
ja jeżdże na tych świecach ngk v line 28 i dają rade, a w cześniej miałem boscha super 4
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sydney
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żarki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 04 Gru 2007 18:26 Temat postu: |
|
|
hej kupilem swieczki NGK BCPR6E. beda one pasowac? sprzedawca sadzil ze tak ale nie zakladam ich dopoki nie potwierdzicie. poprzednie mialem NGK BKR6E. prosze o szybka odpowiedz.thx
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaczorw
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kaczory/k. Piły Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 04 Gru 2007 21:48 Temat postu: ja mam BKR6E V-Line nr 28 |
|
|
ja mam BKR6E V-Line nr 28 - bo takie pasują do 100nx z silnikiem 1.6 na wtrysku... o innych oznaczeniach (za wyjątkiem BKR5E) mi nie wiadomo jeśli chodzi o NGK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 07 Sty 2008 16:21 Temat postu: |
|
|
Nie chce zakładać nowego topica, bo się potem ciężko szuka, a tak, będzie ładny zbiorczy temat świec.
Wiele osób pisze, że wymienia świece własnoręcznie. Używacie klucza dynamometrycznego, czy zwykłego? Jeśli zwykłego, to jak kręcicie, żeby nie ukręcić ?
Jeśli chodzi o typ, to katalog NGE dla nissana 100nx 1.6 gaźnik wydaje z siebie kod BKR6E. Jak założę, to będe mógł powiedzieć jak chodzą, bo teraz mam "niewiemco".
PS. Tak w ogóle to "Cześć wszystkim"
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sydney
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żarki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Sty 2008 16:42 Temat postu: |
|
|
ja kupilem taki klucz w supermarkecie za 4zl odkrecam w prawa strone
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 21 Lis 2008 15:45 Temat postu: |
|
|
społeczności 100nx jedno proste pytanie ! najlepsze swiece do 1,6 gaźnik jakie sa? pozdro:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Luki
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oppland (N)
|
Wysłany: 21 Lis 2008 23:21 Temat postu: |
|
|
NGK V-Line 28
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Luki dnia 21 Lis 2008 23:29 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Lis 2008 0:04 Temat postu: |
|
|
Luki napisał: | NGK V-Line 28 |
ok dzieki za szybka odpowiedz. pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
chever88
Gość
|
Wysłany: 29 Cze 2009 18:50 Temat postu: |
|
|
witam wszystkich,nie jestem obyty w sprawach z mechaniką ale musze zadac takie pytanie..gdzie są dokladnie te świece?Ile ich jest bo ja widze tylko jedną...
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidkrakow
moderator
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 29 Cze 2009 19:12 Temat postu: |
|
|
Świece są 4. Do pokrywy silnika idą 4 kable a świece są tam w tych otworach. To co widzisz niby 1 świece to to jest sonda lambda. Najlepiej kupić świece NGK BKR6E tak ja inni użytkownicy polecają. Na pewno będziesz zadowolony z tego zakupu. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
chever88
Gość
|
Wysłany: 29 Cze 2009 19:34 Temat postu: |
|
|
dzieki wielkie za szybkom odpowiedz:)A do czego dokladnie ta sonda lambda jest?Wyświetla sie na zegarach?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|