Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Zbyt mała dawka paliwa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LUQKASH




Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 20 Kwi 2012 22:21     Temat postu: Zbyt mała dawka paliwa

Witam, gdzie mogę powiększyć ilość podawanego paliwa? Ponieważ gdy mu "depnę" to dławi się przez moment na 2/3 tys. obr.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sirkomla
stary wyjadacz



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zieleniewo k. Kołobrzegu
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 21 Kwi 2012 11:52     Temat postu:

A jesteś pewny, że masz sprawne i czyste świece, filtry i gaźnik/wtrysk? Bo ja tutaj bym szukał najpierw.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PittKF




Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: brać kasę na silniki? >Poznań<
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 21 Kwi 2012 13:45     Temat postu:

jeśli masz DS to one tak mają już z natury i ciężko będzie coś z tym zrobić Rolling Eyes
ale można się przyzwyczaić


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 21 Kwi 2012 22:17     Temat postu:

Zastosuj się do regulaminu działu i dopisz nazwę silnika w tytule tematu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sirkomla
stary wyjadacz



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zieleniewo k. Kołobrzegu
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Kwi 2012 22:31     Temat postu:

@PittKF
Nie zgodzę się z Tobą. Przy prawidłowym ustawieniu gaźnika, dobrych filtrach nie miałem tego problemu zarówno przy wolnym wkręcaniu jak i agresywnej jeździe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PittKF




Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: brać kasę na silniki? >Poznań<
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Kwi 2012 9:45     Temat postu:

@sirkomla
a ja z Tobą się zgodzę Wink
sirkomla napisał:
Przy prawidłowym ustawieniu gaźnika
otóż to Very Happy speców w tym temacie jak na lekarstwo i właśnie to stanowi problem
było o tym już na forum


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nismojoe
stary wyjadacz



Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Kwi 2012 17:09     Temat postu:

jesli DE to sprawdz prąd nie paliwo
kable , świece
nastepnie filtry powietrza np


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sirkomla
stary wyjadacz



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zieleniewo k. Kołobrzegu
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Kwi 2012 19:45     Temat postu:

Wbrew pozorom regulacja gaźnika nie jest taka trudna... Problem polega na tym, że korzystając z tego co jest w manualu trzeba wykazać sporo cierpliwości (ale wiem, że się da). Natomiast fakt, że fachowiec od gaźników robi to szybciej i dokładniej.
Choć tu myślę, że jakby tak poustawiał 10, 20, czy 30 gaźników to też już by było łatwiej i szybciej Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Kwi 2012 21:22     Temat postu:

Ja u znajomych jestem uznawany za ostoję cierpliwości, angielskim władam biegle, manual sobie nawet wydrukowałem. Trzy dni i ustawiłem "tak sobie", głównie z powodu braku urządzenia do mierzenia podciśnienia które jest ko-nie-czne żeby wszystko ustawić tip-top. Można robić też "na czuja" przez wykonywanie wielokrotnie prób z wymuszonymi parametrami, np. przestawionym "na krótko" bimetalem od ssania czy podwyższonego zużycia energii elektrycznej.
Tak jak pisze sirkomla - fachowiec konieczny, ale konieczny też sprzęt. Są rzeczy których na ucho się nie zrobi. Można na "mniej-więcej", ale rozbieżności zawsze będą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sirkomla
stary wyjadacz



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zieleniewo k. Kołobrzegu
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 25 Kwi 2012 18:10     Temat postu:

Heh... no bez przesady nie jest potrzebny aż jakiś dokładny wakuometr... ja sobie poradziłem zwykłym za kilka złotych kupionym

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thomsonicus
administrator



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 25 Kwi 2012 20:55     Temat postu:

Gdybym wtedy wiedział że idzie dostać za parę złociszy to bym kupił, myślałem że to duże piniąse kosztuje!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin