Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
conpetitor
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 13 Mar 2010 17:17 Temat postu: Zbyt niskie obroty, brak przyśpieszenia |
|
|
Auto po poważnej awarii wróciło od elektryka ( stało wcześniej dwa tygodnie) i auto straciło całkiem przyśpieszenie. Wciskam pedał gazu, obroty bardzo powoli rosną a przyśpieszenie od 0- 100 km trwa blisko minutę. W dodatku autem szarpie i przerywa( przy niskich prędkościach bardzo wyczuwalne) , praca silnika jest nierównomierna.
Świece wymagały już wymiany, dzisiaj wstawiłem 4 nowe świeczki NGK BKR6E V-Line 28, czyli to co jest przeznaczone do B13 z LPG.
Sprawdzałem też każdy przewód wysokiego napięcia z osobna - przepuszczając przez niego napięcie 14 V o prądzie 8 A ( tylko tyle ma mój zasilacz warsztatowy, wiem że to za mało do przetestowania), wszystko było w porządku. Sprawdzałem także wypinając każdy przewód z osobna i odpalając silnik- po wypięciu każdego z kabli czuć różnicę, autem telepie.
Na biegu jałowym trzyma 550 obrotów (wkońcu mam sprawny obrotomierz).
Może to wina któregoś z filtra ?
Filtrów nie umie ocenić na oko.
Maksymalna prędkość na 5 biegu przy wciśniętym gazie do deski - 110 km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Coobcio
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 13 Mar 2010 17:33 Temat postu: |
|
|
radził bym zacząć sprawdzanie od zmierzenia ciśnienia paliwa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
conpetitor
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 13 Mar 2010 17:43 Temat postu: |
|
|
Nie mam jak sprawdzić ciśnienia paliwa, chyba że podjadę na stację diagnostyczną. Wątpie by było to przyczyną, skoro na LPG jak i benzynie jest to samo, chyba że rozczelnienie tłoków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 13 Mar 2010 17:44 Temat postu: |
|
|
550obr. to i tak za nisko o 300obr.Jeśli masz gaźnik (zakładam że tak) to sprawdź przewody podciśnienia, to już tyle razy było powodem wariowania 100nx`ów na tym forum, że powinna być adnotacja w regulaminie żeby nie zadawać tego pytania po raz n-ty.Jeśli wszystkie będą sprawdzone i szczelne, zaznaczam sprawdzone, nie że popatrzę pod maskę ok nie ma dziury jak 5zł to wszystko w porządku.Odepnij po kablu i najlepiej pozamieniaj na nowe nie zaszkodzi, a pomoc może.Nie napisałeś czy to się dzieje na LPG czy na benzynie a może i tu i tu.Jeśli tylko na benzynie to pomyśl nad tym co napisał Coobcio może coś z benzynką jest nie tak.Jeśli na gazie to...to nie wiem nigdy nie miałem LPG:P.Jeśli tu i tu to patrz to co napisałem wyżej o powietrzu.To chyba na tyle powodzenia:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
conpetitor
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 14 Mar 2010 13:41 Temat postu: |
|
|
Przepraszam za istotną pomyłkę. Na benzynie wszystko jest w porządku, po prostu wczoraj sprawdzałem go na benzynie bez benzyny ( na ostatnich kropelkach). Dzisiaj zalałem 10 litrów i silnik na benzynie pracuje płynnie, równomiernie a auto elegancko przyśpiesza. Problemem zatem nie są przewody podciśnienia tylko instalacja gazowa. Jakiś gazowiec chętny pomóc ? Regulacja gazu nie ruszana od jesieni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|