Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mefisto
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01 Sie 2008 18:40 Temat postu: |
|
|
panowie spotykamy sie cos jeszcze czy mamy jakąś nieprzewidzianą przerwe wakacyjną ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 04 Sie 2008 11:13 Temat postu: |
|
|
Mefisto napisał: | panowie spotykamy sie cos jeszcze czy mamy jakąś nieprzewidzianą przerwe wakacyjną ?? |
No ja już po urlopku, więc na spotek gotowy, gdy tylko jakimś cudem uszczelni mi się wydech. Co widziałem w dzikiej Rosyji za kołem podbiegunowym podczas dnia polarnego to moje, a to co zobaczyłem w St. Petersburgu to Wasze - podzielę się fotami lada dzień jak tylko je ogarnę (oczywiście mowa o fotach motoryzacyjnych, a nie o skarbach Pałacu Zimowego ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamilek
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków-PDG
|
Wysłany: 05 Sie 2008 20:20 Temat postu: |
|
|
Witamy cie ciule red
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Sie 2008 15:08 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: | Mefisto napisał: | panowie spotykamy sie cos jeszcze czy mamy jakąś nieprzewidzianą przerwe wakacyjną ?? |
No ja już po urlopku, więc na spotek gotowy, gdy tylko jakimś cudem uszczelni mi się wydech. Co widziałem w dzikiej Rosyji za kołem podbiegunowym podczas dnia polarnego to moje, a to co zobaczyłem w St. Petersburgu to Wasze - podzielę się fotami lada dzień jak tylko je ogarnę (oczywiście mowa o fotach motoryzacyjnych, a nie o skarbach Pałacu Zimowego ). |
Obiecane fotki tu: http://www.100nx.fora.pl/off-topic,3/motoryzacyjne-zdjecia-z-wakacji,3052.html
p.s. wydech naprawiony można się zlocić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefisto
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11 Sie 2008 9:46 Temat postu: |
|
|
panowie pytanie do kogo w krakowie jechać od serwisu nysek ?? chodzi dokładnie o Primere P10 ( zakup ojca - nie to że namawiałem ) 2.0 16v i głównie chodzi o ustawienie zapłony bo strasznie pali - gazu ok 12-15l. na trasie ... no i jest strasznie mułowaty jak na taką moc ... chyba że to nie wina zapłonu tylko czegoś innego .poratujcie jakoś gdzie warto zajrzeć i kogo odwiedzić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 11 Sie 2008 14:32 Temat postu: |
|
|
Mefisto napisał: | panowie pytanie do kogo w krakowie jechać od serwisu nysek ?? chodzi dokładnie o Primere P10 ( zakup ojca - nie to że namawiałem ) 2.0 16v i głównie chodzi o ustawienie zapłony bo strasznie pali - gazu ok 12-15l. na trasie ... no i jest strasznie mułowaty jak na taką moc ... chyba że to nie wina zapłonu tylko czegoś innego .poratujcie jakoś gdzie warto zajrzeć i kogo odwiedzić |
Jeśli to P10 z SR20Di (116-120KM) - 90-93r. lub nawet SR20De (125-130KM) - 94-96r. on board, to co się dziwisz że przy tej masie jest mułowaty (pytanie czy w ogóle jeszcze trzyma tą serię czyli te 116-120, 125-130KM ).
Każdy średniej klasy mechanik powinien się uporać z P10, nie chcę Ci polecać dobrego zakładu bo za chwilę ktoś będzie kwiczał, gdy okaże się że robią za drogo . Jest jeszcze opcja zajęcia się tematem przez znawców SR20DE z Krakowa i okolic (są tu tacy ), ale żeby mnie nie pobili nie wskazuję ich z imienia i nazwiska
p.s. sprecyzuj czy autko ma problem z jazdą na gazie czy na benie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamilek
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków-PDG
|
Wysłany: 11 Sie 2008 16:14 Temat postu: |
|
|
a jaka instalacja gazowa sekwencjia czy starsza ? przyczyn moze byc tyle co gwiazd na niebie ale ... podepnij pod kompa i się dowiesz wszystkiego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefisto
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11 Sie 2008 20:57 Temat postu: |
|
|
no tak kamilek ale gdzie podpiąć ?? w oryginalnym serwisie nissan czy masz cos ?? . silnik jest prawdopodobnie 135 KM nie wiem co to za silnik o takiej mocy ... gaz sekwencja pełna ... zapala tylko na benzynie i sie przełancza na gaz przy przegazówce ( niema możliwości przełączenia ręcznie chyba ze ja o tym nie wiem bo jak ostatnio chciałem z ojcem wypalić całe paliwo bo myśleliśmy ze jest jakieś stare to bez paliwa jak sie nie wkręcał na ponad 3 tys to nie chciał przełączyć na gaz ... na gazie jest mułowaty a na paliwie nie wkręca sie na ponad 4-5 tys zaczyna przerywać ale to obstawiam filtr paliwa albo pompę bo ja to samo miałem w setce i zmieniłem filtr i było ok . no ale na gazie nie dość że dużo pali to jeszcze taka kapota że szok. zapiołem mu przyczepę . załadowaną oczywiście troszkę i spalił na trasie 17l gazu i nawet na prostej on twierdził że pod górkę ma
redu weź nie świruj podaj jakiś pomysł gdzie można jechać ... zawsze na zlotach mówiliście o jakimś kolesiu w skawinie ale nie pamiętam czy to tylko jakiś blacharz czy też mechanik co ma dostęp do kompa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 11 Sie 2008 21:53 Temat postu: |
|
|
Mefisto napisał: | no tak kamilek ale gdzie podpiąć ?? w oryginalnym serwisie nissan czy masz cos ?? . silnik jest prawdopodobnie 135 KM nie wiem co to za silnik o takiej mocy ... gaz sekwencja pełna ... zapala tylko na benzynie i sie przełancza na gaz przy przegazówce ( niema możliwości przełączenia ręcznie chyba ze ja o tym nie wiem bo jak ostatnio chciałem z ojcem wypalić całe paliwo bo myśleliśmy ze jest jakieś stare to bez paliwa jak sie nie wkręcał na ponad 3 tys to nie chciał przełączyć na gaz ... na gazie jest mułowaty a na paliwie nie wkręca sie na ponad 4-5 tys zaczyna przerywać ale to obstawiam filtr paliwa albo pompę bo ja to samo miałem w setce i zmieniłem filtr i było ok . no ale na gazie nie dość że dużo pali to jeszcze taka kapota że szok. zapiołem mu przyczepę . załadowaną oczywiście troszkę i spalił na trasie 17l gazu i nawet na prostej on twierdził że pod górkę ma
redu weź nie świruj podaj jakiś pomysł gdzie można jechać ... zawsze na zlotach mówiliście o jakimś kolesiu w skawinie ale nie pamiętam czy to tylko jakiś blacharz czy też mechanik co ma dostęp do kompa |
1) skoro wiesz że podczas jazdy na benie pomaga wymiana wszelkich filtrów to może zastosuj ta wiedzę także w stosunku do gazu i jego filterka.
2) gdy masz sekwencję to z beny na gaz przełączy ci się gdy zostanie osiągnięta odpowiednia temperatura silnika.
3) kamilek dobrze ci doradza, skoro fura nawala Ci na gazie to furę należy podpiąć pod kompa i nie chodzi tu o kompa w ASO Nissana tylko o kompa od instalacji gazowej (a jakiej firmy ma być to komp, to powinieneś najlepiej wiedzieć Ty - zaglądając do papierów od gazu lub sczytując nazwę firmy z kompa od gazu który zapewne znajduje sie pod maską twojego bolidu).
4) gdybyś miał problemy z jazdą na benzynie to owszem polecił bym Ci kolegę tjozwiaka ze Skawiny jako chłopaka od nas ogarniającego dość sprawnie tematykę SR20DE i nie tylko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tjozwiak
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skawina k.Krakowa Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 12 Sie 2008 18:05 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: | Mefisto napisał: | no tak kamilek ale gdzie podpiąć ?? w oryginalnym serwisie nissan czy masz cos ?? . silnik jest prawdopodobnie 135 KM nie wiem co to za silnik o takiej mocy ... gaz sekwencja pełna ... zapala tylko na benzynie i sie przełancza na gaz przy przegazówce ( niema możliwości przełączenia ręcznie chyba ze ja o tym nie wiem bo jak ostatnio chciałem z ojcem wypalić całe paliwo bo myśleliśmy ze jest jakieś stare to bez paliwa jak sie nie wkręcał na ponad 3 tys to nie chciał przełączyć na gaz ... na gazie jest mułowaty a na paliwie nie wkręca sie na ponad 4-5 tys zaczyna przerywać ale to obstawiam filtr paliwa albo pompę bo ja to samo miałem w setce i zmieniłem filtr i było ok . no ale na gazie nie dość że dużo pali to jeszcze taka kapota że szok. zapiołem mu przyczepę . załadowaną oczywiście troszkę i spalił na trasie 17l gazu i nawet na prostej on twierdził że pod górkę ma
redu weź nie świruj podaj jakiś pomysł gdzie można jechać ... zawsze na zlotach mówiliście o jakimś kolesiu w skawinie ale nie pamiętam czy to tylko jakiś blacharz czy też mechanik co ma dostęp do kompa |
1) skoro wiesz że podczas jazdy na benie pomaga wymiana wszelkich filtrów to może zastosuj ta wiedzę także w stosunku do gazu i jego filterka.
2) gdy masz sekwencję to z beny na gaz przełączy ci się gdy zostanie osiągnięta odpowiednia temperatura silnika.
3) kamilek dobrze ci doradza, skoro fura nawala Ci na gazie to furę należy podpiąć pod kompa i nie chodzi tu o kompa w ASO Nissana tylko o kompa od instalacji gazowej (a jakiej firmy ma być to komp, to powinieneś najlepiej wiedzieć Ty - zaglądając do papierów od gazu lub sczytując nazwę firmy z kompa od gazu który zapewne znajduje sie pod maską twojego bolidu).
4) gdybyś miał problemy z jazdą na benzynie to owszem polecił bym Ci kolegę tjozwiaka ze Skawiny jako chłopaka od nas ogarniającego dość sprawnie tematykę SR20DE i nie tylko. |
wow red a myślałem że już mnie nie lubisz .. tak na marginesie uporałem się ze skaczącymi obrotami u siebie i z szarpaniem przy przyspieszaniu ... wyczysciłem wtryski przepustnice przepływomierz .. jak na razie działa aha jeszcze dzisiaj wymieniłem sobie amorki z przodu jeśłi chodzi o kolege i jego problemy z gazem .. hmm za wiele już nie pomoge bo jak wiesz Red nie mam dojścia do kompa z interfejsami do instalacji gazowych ale zazwyczaj jak szarpało na gazie to zaczynało sie od wymiany filterków. Jesli faktycznie masz sekwencje to powinny być dwa filterki ( jeden stanu płynnego drugi fazy lotnej) i wymieniłbym je na początek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefisto
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12 Sie 2008 18:53 Temat postu: |
|
|
ale on na gazie koledzy chodzi tylko go muli ... dzisiaj wymienilem filtr paliwa bo niechcial jechać wogule na paliwie i teraz jest motyw ze jak zapne mu 2ke i ogień to miedzy 2-3 tys obrotów zaczyna szarpać .... niemam pojęcia od czego
pozatym jest dzwina sprawda jeśli chodzi o tankowanie na gazie ... robie np 500 km . podjezdrzam na stacje gazową za połowe dystansu (250km) i wchodzi np 45 litrów gazu wieć np spalił 17 litrów ... no to ja już nerw ale coż jade dalej ... dojezdrzam na miejsce czyli robie kolejne 250KM podjerzdrzam na stacje i wchodzi 11 litrów gazu . i tak czasami jest ze raz wchodzi duzo a puzniej przeraźliwie mało ... oczywiscie tankuje na ful i bylo to tankowane na takich samych stacjach wiec BP a nie jakaś w lesie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 12 Sie 2008 20:18 Temat postu: |
|
|
tjozwiak napisał: |
wow red a myślałem że już mnie nie lubisz |
jak bym mógł nie lubić mojego najlepszego humorzastego mechanika, jaki kiedykolwiek mi się w życiu przytrafił
tjozwiak napisał: |
.. tak na marginesie uporałem się ze skaczącymi obrotami u siebie i z szarpaniem przy przyspieszaniu ... wyczysciłem wtryski przepustnice przepływomierz .. jak na razie działa |
Hehe to zgadnij co robimy następnego u mnie
Mefisto napisał: | ale on na gazie koledzy chodzi tylko go muli ... dzisiaj wymienilem filtr paliwa bo niechcial jechać wogule na paliwie i teraz jest motyw ze jak zapne mu 2ke i ogień to miedzy 2-3 tys obrotów zaczyna szarpać .... niemam pojęcia od czego
pozatym jest dzwina sprawda jeśli chodzi o tankowanie na gazie ... robie np 500 km . podjezdrzam na stacje gazową za połowe dystansu (250km) i wchodzi np 45 litrów gazu wieć np spalił 17 litrów ... no to ja już nerw ale coż jade dalej ... dojezdrzam na miejsce czyli robie kolejne 250KM podjerzdrzam na stacje i wchodzi 11 litrów gazu . i tak czasami jest ze raz wchodzi duzo a puzniej przeraźliwie mało ... oczywiscie tankuje na ful i bylo to tankowane na takich samych stacjach wiec BP a nie jakaś w lesie |
Szczerze Mefisto, ja już się pogubiłem w tych Twoich wywodach o co w końcu chodzi: o gaz, o benzynę, o spalania, o szarpanie, więc ja odpadam z tematu, może innym się uda ogarnąć te Twoje opisy i zapodadzą jakąś sensowna diagnozę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pasiak1987
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gałkówek niedaleko łodzi Płeć: GA16DS / GA16DE
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefisto
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21 Sie 2008 10:41 Temat postu: |
|
|
krakowianie co jest ?? może się coś zobaczymy i ocenimy jak przez wakacje porozwalaliśmy,potyrali,pokatowali albo popieścili nasze setki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
t0masz
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 21 Sie 2008 14:19 Temat postu: |
|
|
Panowie może niedziela godz popoludniowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|