Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michalek
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kraków
|
Wysłany: 01 Kwi 2008 17:42 Temat postu: |
|
|
no to musi chodzic chciałbym chociaż z boku się przejechać takim niestety mój nissanek jeszcze trochę postoi.. wielkie gratulacje projektu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 01 Kwi 2008 19:17 Temat postu: |
|
|
Cieszyn napisał: | Panie i Panowie
nareszcie ukończyłem moj tajny projekt... autko stało tydzien u mechanika i taki oto narodził się potworek:
-Swap silnika na SR20DE z primki z 98 roku (profilaktycznie bo podejzewałem moj silnik o niezłe jaja)
-turbina garret t25 dmucha narazie 0,7 bara specjalnie blow off na moje zyczenie bo co to za turbo bez Tego dźwięku:) i jakiś IC
-utwardzenie i kontrola zawieszenia, wieksze tarcze, lepsze hamulce, rozpórki, amortyzatory KYB i sprężyny eibach jest niższe o około 30mm .... |
Spoko Cieszyn, a teraz powiedz w którym miejscu wchodzi prima aprilis?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cieszyn
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 640
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec / Kraków
|
Wysłany: 01 Kwi 2008 19:47 Temat postu: |
|
|
No masz rację Redu małe niedopatrzenie przyjżyj się teraz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 01 Kwi 2008 20:23 Temat postu: |
|
|
Cieszyn napisał: | No masz rację Redu małe niedopatrzenie przyjżyj się teraz |
Co znów prima aprilis?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefisto
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01 Kwi 2008 20:29 Temat postu: |
|
|
cieszyn cos mi to niewyglada na twojego nissmo
a ja dzisiaj widzialem setke z kierownica po prwaej stronie powaznie moowie. siedze w UK i myslalem ze tutaj takiej niespotkam i ze niebyly produkowane na UK a tu ide ulica i jedzie
ale powiem wam ze malo tu jest tuningu i nawet aut z muzą w środku
wszystko co jest robione to seryjnie w aucie albo przez firmy . nikt tu sie niebawi w amatorszczyzne co nieznaczy ze amatorszczyzna jest bee tylko bardzo fajna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michalek
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kraków
|
Wysłany: 01 Kwi 2008 20:38 Temat postu: |
|
|
już drugi raz dziś.. ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cieszyn
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 640
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec / Kraków
|
Wysłany: 01 Kwi 2008 22:01 Temat postu: |
|
|
Cieszyn napisał: | Panie i Panowie
Razem z przyjacielem - mechanikiem nareszcie ukończyliśmy moj tajny projekt... autko stało tydzien u mechanika...
I taki oto narodził się potworek:
-MAIN EVENT: Swap silnika na SR20DE z primki z 98 roku (profilaktycznie bo podejzewałem moj silnik o niezłe jaja)
-A do tego turbina garret t25 dmucha narazie 0,7 bara specjalnie blow off na moje zyczenie bo co to za turbo bez Tego dźwięku:) i jakiś IC
-Amortyzatory KYB i sprężyny eibach, utwardzenie i kontrola zawieszenia, wieksze tarcze, lepsze hamulce, rozpórki, autko jest niższe o około 30mm
-Pare innych drobnych modyfikacji jak filtry stozkowe K&N odchudzone kolo zamachowe i inne pierdułki nie mam czasu pisać bo jade sie nacieszyć autkiem
Rzucam na szybko fotkę z silnika
[link widoczny dla zalogowanych]
I zostało mi tylko pomalować karoserie jakieś fajne 16" i będziemy w domu
Lookaliście moze jak wczoraj w nocy koło 2 szalałem po krakowie Aha bo jest tez położony wydech cały razem z kolektorem 4-2-1 katalizator sportowy (specja-
Lny taki nie działa jak beznadziejna strumienica) i koncowy remus ze slicznymi 2 koncówkami
I wykres z hamowni:D jak tylko podjade gdzies na jakis skaner czy cos to wrzuce bo dostałem zwykły wykres a z aparatu beznadziejnie wychodzi wyszło:
253.5 KM @ 5635 RPM
349.3 Nm @ 4635 RPM
Spoko jest, narazie pojechałem nim około 210km/h zobaczymy jak pojedzie na jakiejs logicznej autostradzie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 01 Kwi 2008 22:04 Temat postu: |
|
|
Cieszyn napisał: | Cieszyn napisał: | Panie i Panowie
Razem z przyjacielem - mechanikiem nareszcie ukończyliśmy moj tajny projekt... autko stało tydzien u mechanika...
I taki oto narodził się potworek:
-MAIN EVENT: Swap silnika na SR20DE z primki z 98 roku (profilaktycznie bo podejzewałem moj silnik o niezłe jaja)
-A do tego turbina garret t25 dmucha narazie 0,7 bara specjalnie blow off na moje zyczenie bo co to za turbo bez Tego dźwięku:) i jakiś IC
-Amortyzatory KYB i sprężyny eibach, utwardzenie i kontrola zawieszenia, wieksze tarcze, lepsze hamulce, rozpórki, autko jest niższe o około 30mm
-Pare innych drobnych modyfikacji jak filtry stozkowe K&N odchudzone kolo zamachowe i inne pierdułki nie mam czasu pisać bo jade sie nacieszyć autkiem
Rzucam na szybko fotkę z silnika
[link widoczny dla zalogowanych]
I zostało mi tylko pomalować karoserie jakieś fajne 16" i będziemy w domu
Lookaliście moze jak wczoraj w nocy koło 2 szalałem po krakowie Aha bo jest tez położony wydech cały razem z kolektorem 4-2-1 katalizator sportowy (specja-
Lny taki nie działa jak beznadziejna strumienica) i koncowy remus ze slicznymi 2 koncówkami
I wykres z hamowni:D jak tylko podjade gdzies na jakis skaner czy cos to wrzuce bo dostałem zwykły wykres a z aparatu beznadziejnie wychodzi wyszło:
253.5 KM @ 5635 RPM
349.3 Nm @ 4635 RPM
Spoko jest, narazie pojechałem nim około 210km/h zobaczymy jak pojedzie na jakiejs logicznej autostradzie
|
|
Kurna człowieku po prostu mnie zmiażdżyłeś Wam na tej polibudzie to się chyba musi bardzo nudzić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cieszyn
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 640
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec / Kraków
|
Wysłany: 01 Kwi 2008 23:50 Temat postu: |
|
|
Eee tam polibuda na AGH my tyle czasu mamy ech a miałem sie uczyc na matme na jutro:P pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefisto
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 03 Kwi 2008 10:28 Temat postu: |
|
|
dobra dobra my tu gadu gadu a fakt faktem co ze zlotami?? bo troszke dobiegamy od tematu rozumiem ze ten weekend czyli 6 kwietnia rezygnujemy a jedziemy na krakowsko-ślaski 13 kwietnia ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Kwi 2008 11:29 Temat postu: |
|
|
Mefisto napisał: | dobra dobra my tu gadu gadu a fakt faktem co ze zlotami?? bo troszke dobiegamy od tematu rozumiem ze ten weekend czyli 6 kwietnia rezygnujemy a jedziemy na krakowsko-ślaski 13 kwietnia ?? |
No gadałem z Qbą i chyba przed tym zlotem ze śląskiem 13 kwietnia przydało by się jeszcze ustawić na moment w celach dogrania szczegółów co do naklejek na auto (podobno mają być nowe bez tej wrednej ramki "prześwitującej") no i ewentualnie dogranie kwestii naszywek/wprasowanek z logiem na ciuchy. Więc może jednak przydało by się ustawić 6-tego (niedziela)? Widzę że na NKP też ktoś tam rzuciła hasło 6 kwietnia, więc może przyjemne z pożytecznym?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefisto
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04 Kwi 2008 10:01 Temat postu: |
|
|
redu ze mna jak z dzieckiem ja sie pisze na oba bo mam wtedy wolne więc napewno będe (chyba ze jakies nieoczekiwane awarie wystąpią ale bądżmy dobrej myśli )
Więc proponuje 6tego o 16.00 zeby to tak ładnie brzmiało i moze już nie plaza ale gdzieś na otwartej przestrzeni .M1 albo jakiś plener
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 04 Kwi 2008 12:47 Temat postu: |
|
|
Mefisto napisał: |
Więc proponuje 6tego o 16.00 zeby to tak ładnie brzmiało i moze już nie plaza ale gdzieś na otwartej przestrzeni .M1 albo jakiś plener |
No wszystko zależy od pogody, jak będzie lało to ustawka może później i pod dachem, a jak będzie ładnie to mi ta 16ta pasuje i wtedy ustawka gdzieś pod chmurką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefisto
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04 Kwi 2008 18:48 Temat postu: |
|
|
tylko ustawmy jedna wersje najwyzje pod dachem a jak bedzie pogoda to z tamtąd pojedziemy gdzies bo tak to jak bede 2 miejscowki to lipa . wiec proponuje nadal plaza 16.00
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cieszyn
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 640
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec / Kraków
|
Wysłany: 04 Kwi 2008 23:10 Temat postu: |
|
|
Qrde na 16 to sie nie pisze... 19 moze ale 16 to za wczesnie bo bede w Sosnowcu wtedy... Jakbyście coś mądrego z tymi nalepkami wymyslili to wezcie zrobcie ładne zdjęcie bo ja swojej od Kuby jeszcze nie nalepiłem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|