Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adko
Gość
|
Wysłany: 09 Mar 2006 10:23 Temat postu: Amoryzatory |
|
|
Temat mało odkrywczy, ale nie znalazłem go na nowym forum.
Jakie macie amortyzatory w swoich nysach ?
Właśnie musze wymienić u siebie z przodu i od czasu, gdy przejechałem się civiciem z bilsteinami b8 i eibachami pro kit -30mm to zakochałem się
Wiem, że bilstein ma w swojej ofercie tylko b4 do nys, ale robią też na zamówienie. Tylko wiadomo ile to kosztuje....
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 09 Mar 2006 10:44 Temat postu: Re: Amoryzatory |
|
|
adko napisał: | Jakie macie amortyzatory w swoich nysach ?. |
Z przodu wciąż fabryczne, z tyłu Tokico (KYB w innym pudełku).
Kupuj tylko gazowe. Ja popełniłem ten błąd, że uwierzyłem gościowi w sklepie że olejowe KYB i Tokico też są twarde. Windows prawda... Wcale nie czuję się pewnie w zakrętach.
adko napisał: | Wiem, że bilstein ma w swojej ofercie tylko b4 do nys, ale robią też na zamówienie. Tylko wiadomo ile to kosztuje.... |
No właśnie - ile? Kiedyś byłem ciekawy jak wysoko się ceni Bilstein, ale doszukałem się cennika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adko
Gość
|
Wysłany: 14 Mar 2006 10:24 Temat postu: |
|
|
No co jest ? Wszyscy na serii śmigają ? ;]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radek100nx
Dołączył: 12 Paź 2005
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piskórka (W-wa)
|
Wysłany: 14 Mar 2006 14:30 Temat postu: |
|
|
Przód MONROE, tył GPD z allegro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
coobek
Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: 14 Mar 2006 19:56 Temat postu: |
|
|
Cytat: | No co jest ? Wszyscy na serii śmigają ? ;] |
Z przodu na oryginale z tyłu na KYB Excel-G twin tube gas.
Jestem zadowolony z Kayaby ale była dosc droga.
Nie zapomnijcie przy wymianie amorków od razu o nowych osłonach bo te oryginalne
niestety sie japońcom nie udały i przez to nam lecą amory
Cytat: | Przód MONROE, tył GPD z allegro. |
Monroe refleks czy original? Jak sie sprawują?
GPD olejowe czy gazówki?
Co te GPD są warte bo cena bardzo kusząca?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adko
Gość
|
Wysłany: 15 Mar 2006 14:06 Temat postu: |
|
|
coobek napisał: |
Z przodu na oryginale z tyłu na KYB Excel-G twin tube gas.
Jestem zadowolony z Kayaby ale była dosc droga.
|
I jak się sprawuje ta kayaba, bo są w podbnej cenie co bilstein b4, jak na razie nastawiam się na bilsteiny z mtsu
|
|
Powrót do góry |
|
|
coobek
Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: 15 Mar 2006 22:33 Temat postu: |
|
|
Kayaba optymalnie sie zachowuje. Nie jest za twarda i pewnie trzyma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 18 Mar 2006 18:18 Temat postu: |
|
|
ja mam komplet przód/tył koni sport z regulacją, obecnie ustawione na najtwardszą opcję i jest... twardo dobrze na zakrętach, ale znacie nasze drogi. Cena 1400zł za wszystkie nowe + 400zł montaż bo przeróbka seryjnych kayaby kolumien musi do nich być.
|
|
Powrót do góry |
|
|
jjj
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LOOOBLYN
|
Wysłany: 19 Mar 2006 10:08 Temat postu: |
|
|
Cześć,
Ceremony napisz prosze na czym polega wlaśnie taka przeróbka, pod koni?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 19 Mar 2006 14:40 Temat postu: |
|
|
więc chodzi o to, że potrzebna jest stara kolumna Kayaby, ucina się ją, przy samej górze, wywala wnętrze, wylewa co zostało ze starego amora, na to miejsce wchodzi koni, wsuwa się go do końca, u podstawy wierci sie dziurę i przykręca koni od dołu, specjalną śrubą, z grubsza tak to wygląda, ale sam bym tego dobrze nie zrobił, trzeba wszystko wymierzyć dokładnie. Cała operacja jest opisana w instrukcji którą daje producent. Warunkiem jest posiadanie oryginalnych mc personów Kayaby. regulacje amorów robi się na zewnątrz, ale nie pamiętam już dokładnie które dwa(przód czy tył), można regulować na samochodzie. U mnie ustawienie jest dość extremalne i każdy pasażer narzeka na komfort, jednak ja mam to poprostu gdzieś mój samochód, moje ustawienia. Możena oczywiście ustawić je na dużo bardziej komfortowe, są chyba 4 możliwe nastawy. No to chyba wszystko. Pozdrawiam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
jjj
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LOOOBLYN
|
Wysłany: 19 Mar 2006 22:42 Temat postu: |
|
|
Dzieki Ceremony, o to mi wlasnie chodzilo , tylne amorki mam dokladnie tak zrobione, na razie siedza tam wklady od passata, ale nie wiem czy przód tak zrobiony będzie bezpieczny ,producent koni chyba to przetestowal. Może zrobię tak i z przodu, oczywiście jak się ociepli
pzdr serdecznie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adko
Gość
|
Wysłany: 23 Mar 2006 10:52 Temat postu: |
|
|
No i założyłem bilsteiny b4 w końcu.... Oh, cóż to są za diabelskie amorki
No nie da się normalnie jeździć z nimi, cały czas człowieka kusi.
A to zakręt przyciąć, a to kogoś smignąć po zewnętrznej na rondzie
No więc jak to się objawia: nie przechyla się na łukach, nie buja, mozna dynamicznie skakac po pasach, nie zarzuca, przy mocnym hamowaniu nie siada tak przod i generalnie czuje sie duzo bezpieczniej.
Polecam wszystkim.
|
|
Powrót do góry |
|
|
coobek
Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: 23 Mar 2006 10:57 Temat postu: |
|
|
Napisz jeszcze od razu ceny w naszym nowym dziale.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 29 Mar 2006 21:52 Temat postu: |
|
|
A ja mam trochę inne pytanie odnośnie amortyzatorów. Jak? oraz czy trudno się wymontowuje kolumny z przodu ( wraz ze sprężynami) , bo muszę się do tego zabrać i warto byłoby wiedzieć co nieco. Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 29 Mar 2006 21:58 Temat postu: |
|
|
kubolx69 napisał: | A ja mam trochę inne pytanie odnośnie amortyzatorów. Jak? oraz czy trudno się wymontowuje kolumny z przodu ( wraz ze sprężynami) , bo muszę się do tego zabrać i warto byłoby wiedzieć co nieco. Pozdrawiam |
więc tak, zdejmujesz koło, odkręcasz te 3 śruby na górze pod maską, potem na dole za kolumną są dwie na klucz 17 o ile pamiętam, u mnie był z tym problem musiałem uzyć palnika bo się zapiekły i nie chciało ruszyć, przewody hamulcowe edpinasz żeby nie urwać, znaczy nie odłączasz, tylko odpinasz, bo idą wzdłuż kolumny amora, ale tylko kawałkiem, potem trzeba umiejętnie zacząć wyjmowanie od dołui pod kątem, lekko w prawo.. i już masz na wierzchu wszystko, ale zapisz sobie albo zapamiętaj jak była góra, żebyś źle potem sprężyny nie założył jak zdejmiesz górny dekiel od koluny mcpersona(ale to już po wyjęciu). ale zamotałem jak by co to wal na priv to postaram się lepiej wytłumaczyć., w każdym razie to proste jest, tylko czaso chłonne, ale za to jaki efekt
|
|
Powrót do góry |
|
|
|