Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: 30 Paź 2006 13:14 Temat postu: "ANTILOC" |
|
|
Witam co może być przyczyną że świeci sie lampka "ANTILOC"
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 30 Paź 2006 19:45 Temat postu: |
|
|
Czyli jest to czujnik ABS -Tak?
ps:sory ale to nie Mi sie swieci ta lampka dlatego błąd w piśmie
|
|
Powrót do góry |
|
|
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 31 Paź 2006 9:25 Temat postu: |
|
|
Padnięty czujnik (jest ich 4) to jedna z opcji -"albo brak dobrego połączenia z którymś z 4 czujników albo zasyfionych zębatek na przegubach, poprzez padnięcie któregoś czujnika(albo dwóch), aż po zgon pompy ABSu lub kompa."
Na początek trzeba drogą eliminacji posprawdzać połączenia z czujnikami - w Probe mignęła mi 2 razy lampka Anti-Lock, co by oznaczało, że gdzieś czasem coś nie łączy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
coobek
Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: 01 Lis 2006 15:04 Temat postu: |
|
|
A gdzie byscie zaczeli szukac przyczyny czestego swiecenia kontrolki od ręcznego? Stan płynu ham. oczywiscie sprawdzony. Dziwne to bo jak sie auto zagrzeje to gasnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 01 Lis 2006 16:31 Temat postu: |
|
|
Coobek - posprawdzaj przewody el. ,które idą do zbiorniczka z płynem hamulcowym,może coś nie styka bo zabrudzone są np konektorki. Albo przy ręcznym ,jest tam włącznik lampki od ręcznego.Może tam jest problem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
coobek
Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: 01 Lis 2006 16:47 Temat postu: |
|
|
Dzieki tarsar !!! Wlasnie tak zrobiłem tylko, ze w odwrotnej kolejnosci. Oczywiscie zakonczone sukcesem.
Szkoda tylko, ze nie zacząłem od zbiorniczka (tutaj na kostce cos nie łączyło pewnie przez ostatnie mycie sil.)
bo nie musiałbym wtedy demontowac nakładki na tunel. Tu przy dzwigni ręcznego to za bardzo nie ma sie co zepsuc.
Wszystko po japonsku czyli jak w szwajcarskim zegarku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GRZECHu
Gość
|
Wysłany: 03 Lis 2006 22:02 Temat postu: |
|
|
coobek napisał: | Dzieki tarsar !!! Wlasnie tak zrobiłem tylko, ze w odwrotnej kolejnosci. Oczywiscie zakonczone sukcesem.
Szkoda tylko, ze nie zacząłem od zbiorniczka (tutaj na kostce cos nie łączyło pewnie przez ostatnie mycie sil.)
bo nie musiałbym wtedy demontowac nakładki na tunel. Tu przy dzwigni ręcznego to za bardzo nie ma sie co zepsuc.
Wszystko po japonsku czyli jak w szwajcarskim zegarku |
Czyli gdzie ten reczny nie stykal? Od 2 tygodni zapala mi sie lapka jak jest zimny (przy ruszaniu) gasnie jak ostro przyhamuje. Sprawdzilem przy dzwigni ale tam jest tak prosty mechanizm, ze nie ma co sie psuc. Dalej kabelek ucieka pod konsole i nie chce za duzo zdemontowac nie potrzebnie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
coobek
Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: 03 Lis 2006 23:18 Temat postu: |
|
|
Na pompie hamulcowej przy zbiorniczku jest jedna kostka elektryczna i tam poruszaj kabelkami ew. oczysc, powinno przyniesc skutek. Dziwne, ze przy hamowaniu, moze masz mało płynu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GRZECHu
Gość
|
Wysłany: 03 Lis 2006 23:29 Temat postu: |
|
|
coobek napisał: | Na pompie hamulcowej przy zbiorniczku jest jedna kostka elektryczna i tam poruszaj kabelkami ew. oczysc, powinno przyniesc skutek. Dziwne, ze przy hamowaniu, moze masz mało płynu? |
Reczny ma plyn?
|
|
Powrót do góry |
|
|
coobek
Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: 03 Lis 2006 23:36 Temat postu: |
|
|
to jest wspólna kontrolka do ręcznego i nożnego, przynajmniej tak było w innych autach i nie sadze zeby nysa odbiegała od reszty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GRZECHu
Gość
|
Wysłany: 04 Lis 2006 0:10 Temat postu: |
|
|
coobek napisał: | to jest wspólna kontrolka do ręcznego i nożnego, przynajmniej tak było w innych autach i nie sadze zeby nysa odbiegała od reszty |
Aaaa takie cudo! Z rańca sprawdze i dam znać czy to to.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prex
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 04 Lis 2006 10:50 Temat postu: |
|
|
coobek napisał: | to jest wspólna kontrolka do ręcznego i nożnego, przynajmniej tak było w innych autach i nie sadze zeby nysa odbiegała od reszty |
zgadzam sie, to jest ogolnie kontrolka od ukladu hamulcowego. Jezeli Ci sie zapala i gasnie przy hamowaniu, ruszaniu itp. to masz malo plynu, ale nie nalezy go dolewac, tylko na 95% wymienic klocki. Ja tak mialem, swiecilo sie, ale nie wiedzialem dlaczego. Zmienilem klocki wiec plyn sie troche sciesil i juz sie nie swieci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GRZECHu
Gość
|
Wysłany: 04 Lis 2006 12:53 Temat postu: |
|
|
Prex napisał: | coobek napisał: | to jest wspólna kontrolka do ręcznego i nożnego, przynajmniej tak było w innych autach i nie sadze zeby nysa odbiegała od reszty |
zgadzam sie, to jest ogolnie kontrolka od ukladu hamulcowego. Jezeli Ci sie zapala i gasnie przy hamowaniu, ruszaniu itp. to masz malo plynu, ale nie nalezy go dolewac, tylko na 95% wymienic klocki. Ja tak mialem, swiecilo sie, ale nie wiedzialem dlaczego. Zmienilem klocki wiec plyn sie troche sciesil i juz sie nie swieci |
no wlasnie sprawdzilem i plynu mam duzo (w normie) ale klocki juz 40 tys zrobily a przy automacie chyba mocniej sie scieraja. Dzieki rzuce na nie okiem!
|
|
Powrót do góry |
|
|
GRZECHu
Gość
|
Wysłany: 14 Lis 2006 10:23 Temat postu: |
|
|
Prex napisał: | coobek napisał: | to jest wspólna kontrolka do ręcznego i nożnego, przynajmniej tak było w innych autach i nie sadze zeby nysa odbiegała od reszty |
zgadzam sie, to jest ogolnie kontrolka od ukladu hamulcowego. Jezeli Ci sie zapala i gasnie przy hamowaniu, ruszaniu itp. to masz malo plynu, ale nie nalezy go dolewac, tylko na 95% wymienic klocki. Ja tak mialem, swiecilo sie, ale nie wiedzialem dlaczego. Zmienilem klocki wiec plyn sie troche sciesil i juz sie nie swieci |
Wystarczylo dolac plynu, klockow jest juz malo i tarcze tez sa juz ciensze wiec plynu potrzeba wiecej, dolalem i zgasla kontrolka. Zaplacilem za uzupelnienie 4zl. Dzieki za pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
|
|