|
Forum użytkowników Nissana 100NX 100NX squad
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Cze 2010 8:31 Temat postu: |
|
|
Proponuje na początek sprawdzić wszystkie bezpieczniki w kabinie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Arkus
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zawiercie/Śląsk Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 03 Cze 2010 14:45 Temat postu: |
|
|
ten sam przypadek co u kolegi Baszka,na 100% ładowanie. Lepiej odstaw samochód bo to jak długo pojeździsz zależne jest od stanu naładowania twojego akumulatora,ale wiecej niż 30km bez świateł i innych włączonych urządzeń raczej nie zrobisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MadziaQDI
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 04 Cze 2010 2:04 Temat postu: |
|
|
Faktycznie dzisiaj pojeździłam trochę autkiem i zauważyłam że powyżej 5,5 tysięcy obrotów obie kontrolki (abs, akumulator) gasną. Zmierzyliśmy dzisiaj miernikiem akumulator na odpalonym silniku, na zagaszonym oraz na tych wysokich obrotach gdy kontrolki zgasły, elekt był taki, że za każdym razem miernik pokazywał taką samą wartość... Czy jeśli kupie taki alternator:
[link widoczny dla zalogowanych]
i go wymienię to problem zniknie czy tak czy inaczej muszę jechać do mechanika? dodam, że mam setke z 1995roku, 105kW.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MadziaQDI dnia 04 Cze 2010 2:09 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|