Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arkadiusz100NX
Dołączył: 17 Mar 2014
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek/Izbica Kuj. Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 24 Kwi 2014 20:47 Temat postu: |
|
|
Możliwe, tylko jak tu dokonać regulacji jak od razu gaśnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2078
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 24 Kwi 2014 22:26 Temat postu: |
|
|
dobre pytanie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arkadiusz100NX
Dołączył: 17 Mar 2014
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek/Izbica Kuj. Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 26 Kwi 2014 20:06 Temat postu: |
|
|
"Good News Everyone!"
W piątek wkręciłem suche świece i ponownie spróbowałem odpalić samochód, pochodził chwilkę dłużej i ...zgasł.
Kolejne próby dały ten sam efekt, a w kolektorze znów pływało paliwo
Padło podejrzenie iż pływak w gaźniku lub zawór paliwa nie działa prawidłowo, jednak poziom paliwa jak mi się wydawało utrzymywał się prawidłowy.
Rozebrałem dziś gaźnik ustawiłem pływak według manuala, wyczyściłem cały środek preparatem do czyszczenia gaźników (dobra rzecz, nota bene) i szczęśliwy zamontowałem gaźnik. Odpaliłem i po chwili znów zgasł
Ponownie rozebrałem gaźnik i założyłem stary pływak wraz z zaworem iglicowym, złożyłem gaźnik odpaliłem i ... chodzi jak marzenie:D
Okazało się że źle interpretowałem owe oznaczenie poziomu paliwa przy wzierniku, paliwo na tym wzierniku przy ściankach unosi się do góry, a na środku poziom jego jest trochę niższy, te tak jakby dwa poziomy powinny się mieścić w tych dziubkach , a ja patrzyłem tylko na środek.
Niewielka różnica poziomu , a duży problem.
Nie wiem czy źle ustawiłem pływak (nie jest to łatwe) czy zawór był uszkodzony, ale najważniejsze że działa
Dzięki za zainteresownie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arkadiusz100NX dnia 26 Kwi 2014 20:07 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ulus
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 916
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 26 Kwi 2014 20:42 Temat postu: |
|
|
mysle ze to dla fanatykow DS-a istotna informajca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arkadiusz100NX
Dołączył: 17 Mar 2014
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek/Izbica Kuj. Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 26 Kwi 2014 21:20 Temat postu: |
|
|
Porzucę później to do tematu na temat regulacji wraz ze zdjęciami , może komuś się przyda.
Dziwne tylko że nowy gaźnik jest całkowicie rozregulowany
Rozumiem ustawienie składu mieszanki, obrotów ,ale żeby zaraz rozkręcać fabrycznie złożony gaźnik...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2078
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Kwi 2014 8:57 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem nowy gaznik moglby miec tzw ustawienie wstepne do dalszej regulacji. fajnie ze udalo Ci sie ogarnac temat. ostatecznie w aucoe zostal nowy czy stary gaznik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arkadiusz100NX
Dołączył: 17 Mar 2014
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek/Izbica Kuj. Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Kwi 2014 9:06 Temat postu: |
|
|
Został nowy gaźnik:D
teraz jeszcze tylko regulacja na analizatorze i mam nadzieje ,że będzie chodził już bezproblemowo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|