Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damian116
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suwałki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 02 Sty 2010 21:39 Temat postu: |
|
|
czujnik położenia przepustnicy to ten bajer co jest pod gaźnikiem z siatka na jedną przepustnice...? czy chodzi o stycznik otwarcia przepustnicy...? bo powiem szczerze ze znam angielski ale nie jest zbyt dobry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Luki
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oppland (N)
|
Wysłany: 03 Sty 2010 2:17 Temat postu: |
|
|
Wszystko jest w Manualu!
damian116 napisał: | a powiesz mi może jeszcze jak sprawdzić cewkę zapłonową.. |
EF&EC 143
damian116 napisał: | czujnik położenia przepustnicy to ten bajer co jest pod gaźnikiem z siatka na jedną przepustnice...? |
Nie. To nie jest czujnik położenia przepustnicy.
EF&EC 41
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Luki dnia 03 Sty 2010 2:26 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian116
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suwałki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 03 Sty 2010 22:02 Temat postu: |
|
|
Dobra Panowie, powiedzmy że jestem zdesperowany...nie mam jak wyregulować gaźnik bo jest -10 a ja nie mam żadnego garażu i w ogóle po tylu godzinach spędzonych pod maską wątpię żebym coś wskórał...:/, w moim mieście nie ma żadnego gaźnikowca ani mechanika który by się tego podjął...,więc podpowiedziano mi żeby jechać po prostu do serwisu nissana który najbliżej ode mnie jest w Ełku, macie jakieś doświadczenie z naprawą gaźników w nissanie..i oczywiście cena czy jest wysoka bo wiem że tanio nie będzie ale już trudno muszę go naprawić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 04 Sty 2010 2:02 Temat postu: |
|
|
Wiesz co, ja miałem trochę podobnie bo każdy kogo pytałem nie chciał łap wkładać albo szczerze mówił że się nie zna na takim wynalazku. Poszczęściło mi się dopiero jak dostałem na ex pracownika serwisu... Daewoo. Sprawa wyglądała tak że gość był mega bossem od gaźników Tico, a tam podobny wynalazek z podciśnieniami itp i dopiero on mi to porządnie ustawił (też z godzinę siedział bo auto chodziło inaczej jak się założyło filtr powietrza!). Może poszukaj właśnie w takich miejscah
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
shogun_0
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Crieff Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 04 Sty 2010 2:54 Temat postu: |
|
|
Idąc tropem Thomsonicus'a, możesz także poszukać kogoś kto zna się na cienko cienko, zwłaszcza w wersji z cudownym (AISAN) gaźnikiem.
Tu polecam starych speców, którzy nie znają pojęcia "diagnostyka" (podobno mają to w oczach i uszach, a w ręku dynamometr ) , ale właśnie sposobami, a'la doktor Pawica potrafią zdziałać cuda
Znam paru, ale kawałek od Ciebie (Iława i okolice, Grudziądz i raczej wszystko w stronę kujaw, niż mazur), jak coś mogę podać Ci adresy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 04 Sty 2010 8:27 Temat postu: |
|
|
Swoją drogą, ciekawe co by zrobili jakby podjechać do ASO Nissana. Wcale bym się nie zdziwił jakby rozłożyli ręce i się zapłakali. Chociaż Ga16DS lądował w wielu autach - Primerach, Sunny, Sentrach itd więc chyba raczej kogoś przeszkolonego powinni mieć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 04 Sty 2010 16:43 Temat postu: |
|
|
Thomsonicus napisał: | Chociaż Ga16DS lądował w wielu autach - Primerach, Sunny, Sentrach itd więc chyba raczej kogoś przeszkolonego powinni mieć? |
Sam chyba nie wierzysz w to co piszesz
Przeszkolonego? W ASO? W gaznikach? W Polsce?
Jedyne co bys uslyszal to: "Trzeba wymienic na nowy"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Luki
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oppland (N)
|
Wysłany: 04 Sty 2010 22:11 Temat postu: |
|
|
ASO to ostatnie miejsce gdzie znajdziesz pomoc. Spróbuj poszukać też speca od motocykli - oni bardzo dobrze znają temat gaźników, mają odpowiedni sprzęt itd.
Moim nx zajmował się właśnie gość od motocykli. Wprawdzie powiedział mi, że pierwszy raz będzie zajmował się autem, ale z drugiej strony widział już w życiu niejeden gaźnikowy wynalazek. Zrobił co trzeba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 04 Sty 2010 22:58 Temat postu: |
|
|
A tak swoją drogą - nie kojarzycie czy ktoś na forum ma/miał robioną przeróbkę na podwójnego Solexa? Kilka razy natrafiłem na taki "kit" i nawet będąc w UK miałem możliwość zakupu tego wynalazku; ponoć wymiana dawała świetne efekty, szczególnie jak się oglądało wykresy to poprawa góry momentu robiła wrażenie. W UK strasznie właśnie narzekali na tę "elektronikę" i wymieniali na ten zestaw Solex'a
edit: a nie, mój błąd! Zestaw był Webera, w linku poniżej gość coś wspomina o wymianie u siebie, podaje koszta itp
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Thomsonicus dnia 04 Sty 2010 23:05 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian116
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suwałki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Sty 2010 15:20 Temat postu: |
|
|
Witam, samochód zrobiony... kupiłem gaźnik, chciałem wczoraj jechać wymienić...samochód stał ponad miesiąc... wlałem mu trochę świeżego paliwka, kręcę, kręcę i nic, więc ok, na hol, zaciągnełem, wymieniłem gaźnik, a on dalej nie chciał palić... wlałem trochę paliwa do gaźnika, odpalił od razu, i zaraz zgasł jak się skończyło..zdejmuje wężyk kręcę rozrusznikiem, i nic, nie pompuje paliwa.... odłączyłem wężyk od filtra wciągnełem parę razy aż poszło paliwo, podłączyłem nie zakręcając opasek i po chwili załapał...chyba układ był zapowietrzony...?, i teraz wszystko ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian116
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suwałki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 25 Sty 2010 16:25 Temat postu: |
|
|
A panowie powiedzcie mi jeszcze czy u was też jak wcisnie sie sprzęgło w czasie jazdy to obroty spadają gdzieś na 500 lub czasem niżej i potem wracają do odpowiednich ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 25 Sty 2010 22:24 Temat postu: |
|
|
Nie.
LPG?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian116
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suwałki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 25 Sty 2010 22:56 Temat postu: |
|
|
Bez LPG
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian116
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suwałki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 26 Sty 2010 20:10 Temat postu: |
|
|
Dodam jeszcze że nie mam egr, i dolotu ciepłego powietrza z nad kolektora- od tego zaworu na powietrze odłączyłem wężyk i wkręciłem w niego śrubę, może tam gdzieś od tego otworu po rurze wciąga lewe powietrze(w czasie jazdy wymuszone) bo na postoju nie ma tych spadków obrotów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian116
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suwałki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Lut 2010 20:16 Temat postu: |
|
|
Panowie a jak ustawić mieszankę tak na oko...? bo bardzo dużo mi pali, i teraz już się pogubiłem, stoję przodem do samochodu, kręcę śrubką w prawo, leciutko wzrastają obroty, dosyć mocno kopci na biało, i nie śmierdzą zbyt spaliny, kręcę do końca w lewo, obroty spadają, silnik ma dziwny dźwięk, kręcę w prawo 2 - 3 pełne obroty i silnik chodzi równo, kopci lekko, ale spaliny trochę śmierdzą... Na zimnym silniku i braku ssania trzymam 1500obr, i kopci gęstym śmierdzącym dymem..., i nie sprawdzałem dokładnie, ale jak przekręcę jakieś 3-4 obroty w prawo to nie ma tego odbijania się obrotów od 500, i powiem szczerze że jak byłem mniejszy (nissan u mnie w domu prawie 5 lat) to zawsze kopcił na biało...A może znacie jakie napięcia powinna mieć sonda lambda, może to jej wina...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|