Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Camel
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 23 Sie 2010 1:10 Temat postu: [GA16DS] swap 1.6gads na 1.6 gade |
|
|
zmienial ktos moze silnik gaznikowy na wtrysk?? co potrzebne jest do wymiany oprocz samego silnika? i jaki mniej wiecej koszt ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
szneqz
Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ostrzeszów/ostrów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 23 Sie 2010 2:03 Temat postu: |
|
|
też nad tym myślałem kiedyś ale tak sobie wyobraziłem to trzeba by całą wiązke i kompa wymienić bo do gażnika to zupełnie inne okablowanie przychodzi pompe paliwa taniej chyba wyszło by sprzedać i kupić de lub kupić de powypadkowego po taniości podstawić obok i wtedy można sie pokusić o swapai w gruncie rzeczy dół silnika taki sam raczej starczy głowica z osprzętem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 23 Sie 2010 10:06 Temat postu: |
|
|
http://www.100nx.fora.pl/forum-ogolne,2/wymiana-silnika,2754.html
roboty w ciul, koszt spory (bo roboty w ciul). Trzeba pozamieniać całe wiązki elektryczne czyli auto do blachy trzeba rozebrać.
Sam szukałem tematów z tym, ale jakoś nie mogłem na szybko namierzyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 23 Sie 2010 19:13 Temat postu: |
|
|
trochę nie opłacalne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz71
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 23 Sie 2010 19:37 Temat postu: |
|
|
ssacy z wtryskami, przepustnica, komputer, wiązka, licznik, bak z pompa paliwa to tak na szybko + robota.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Camel
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 24 Sie 2010 15:24 Temat postu: |
|
|
pompa ok a dlaczego zbiornik ?? ma to jakis wplyw czy poprostu sie rożniły ? koszt to juz moja bolączka, chodzi mi o to co potrzeba zeby nie bylo pozniej niespodzianek,ze czegos nie mam nie chce brac drugiej sety za np 5tys i nie wiedziec co z nia jest itp a potem robic i meczyc sie ze sprzedaza tej co juz mam ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz71
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 24 Sie 2010 17:06 Temat postu: |
|
|
bak to jest chyba najmniejszy koszt wiec tym bym sie raczej nie martwil ;] pomysl o reszcie. w DE pompa bvla w baku, w DS przy silniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szneqz
Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ostrzeszów/ostrów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 24 Sie 2010 17:48 Temat postu: |
|
|
tak żeby ci nic nie brakło to trzeba dawce całego wziąć najlepiej wtedy nie ma problemu że czegoś braknie bo w tym przypadku ta operacja nie polega na zmianie silnika a zmianie karoserii u dawcy na swoją a swoją drogą jeżeli sie skusisz to trzeba to udokumentować
A zbiornik pewnie będzie potrzebny chyba że w DSie da sie pompe zamontować w zbiorniku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szneqz dnia 24 Sie 2010 17:58 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Camel
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 25 Sie 2010 1:38 Temat postu: |
|
|
ok dzieki wielkie za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|