Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkady
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 1279
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TORUŃ Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Lis 2007 12:45 Temat postu: |
|
|
a czy przy IIgen bedzie mniej palil i bedzie sam sie przelanczal z pb na lpg? bo sekwencja fajna sprawa ale troche PLN;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
witex18
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dobrzyń nad Wisłą
|
Wysłany: 08 Lis 2007 15:29 Temat postu: |
|
|
To czy mniej będzie palił to nie wiem ale domyslam się że może być niewielka róźnica. Jeźeli masz wtrysk to samoczynnie będzie ci przełącząć pb na lpg. Na gaźniku sie tak nie da, trzeba wypalanie robić, a wszystko prze pompę paliwa, na gaźniku jest mechaniczna, silnik chodzi pompa chodzi na wtrysku jest elektryczna i wystarczy że elekronika ją wyłączy. Wtrysk jest lepszy do gazowania niź gaźnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
gomes
Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09 Lis 2007 8:18 Temat postu: |
|
|
witex18 jak u ciebie chodzi na opowiednich biegach ? u mnie 1 kolo 35, 2ka 70, 3ka 110 , 4 i 5 tak samo;P do 140... to na gazie, na bendzynie ciut lepiej. (wiecej niz 140 idzie, troche prostej mialem to tak do 160 sie rozpedzilem i troszke jeszcze pod noga mialem).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
witex18
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dobrzyń nad Wisłą
|
Wysłany: 09 Lis 2007 9:56 Temat postu: |
|
|
U mnie na każdym biegu idzie tak jak na benzynie, nie odczuwam różnicy, ostatnio 160km/h bez większych problemów, ale mam bogatą mieszankę ustawioną i na niskich obrotach mi się zalewa a na wysokich to potwór jest, ale widzie że ma też apetyt dlatego musze go przykręcić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 09 Lis 2007 9:59 Temat postu: |
|
|
U mnie na LPG z mikserem na autostradzie w 3 osoby polecial 170, na benzynie bylo by pewnie troche lepiej. Na blosie jeszcze V maxa nie sprawdzalem
pzdr
rz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
gomes
Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 12 Lis 2007 19:24 Temat postu: |
|
|
juz troche poczytalem o tym blosie i jak cos wiecej kasy wpadnie zamontuje. Teraz inna kwestia co do bendzyny. Co moglbym sprawdzic/naprawic aby i na bendzynie osiagi byly lepsze (tak naprawde do setki bedzie kolo 14 s ;/). Licze, ze pomozecie mi doprowadzic moja seteczke do stanu uzywalnosci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
obserVator
stary wyjadacz
Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zawiercie <@> Śląsk Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 12 Lis 2007 19:38 Temat postu: |
|
|
gomes napisał: | juz troche poczytalem o tym blosie i jak cos wiecej kasy wpadnie zamontuje. Teraz inna kwestia co do bendzyny. Co moglbym sprawdzic/naprawic aby i na bendzynie osiagi byly lepsze (tak naprawde do setki bedzie kolo 14 s ;/). Licze, ze pomozecie mi doprowadzic moja seteczke do stanu uzywalnosci ![](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/new_smile.gif) |
Myślę, że w tematyce osiągów znajdziesz dużo informacji w tematach związanych ze spalaniem..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 12 Lis 2007 21:14 Temat postu: |
|
|
A ja mam jedną uwagę dotyczącą BLOSa, negatywną uwagę. Znalezienie gazownika, który umie to obsługiwać graniczy z cudem. Byłem w paru warsztatach, żeby wyregulować mieszankę na analizatorze. I wszędzie takie same odpowiedzi: "Paaaaaanie, to jest BLOS, tego się nie reguluje"
A w instrukcji do BLOSa pisze jak byk jak to regulować. Wniosek - warto dokupić do tego analizator
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 12 Lis 2007 21:58 Temat postu: |
|
|
marthen napisał: | A ja mam jedną uwagę dotyczącą BLOSa, negatywną uwagę. Znalezienie gazownika, który umie to obsługiwać graniczy z cudem. Byłem w paru warsztatach, żeby wyregulować mieszankę na analizatorze. I wszędzie takie same odpowiedzi: "Paaaaaanie, to jest BLOS, tego się nie reguluje"
A w instrukcji do BLOSa pisze jak byk jak to regulować. Wniosek - warto dokupić do tego analizator ![Very Happy](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_biggrin.gif) |
Wniosek: łyknąć samemu instrukcję obsługi blosa, pójść do pierwszego lepszego warsztatu z analizatorem, żeby poczuł się potrzebny - poprosić mechanika o włożenie w wydech analizkę i zczytywanie na głos danych z monitorka, a samemu zabrać się za regulację blosa (czytaj: zabawę we wkręcanie i wykręcanie śrubeczek w ustrojstwie).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
Sydney
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żarki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 14 Lis 2007 17:34 Temat postu: |
|
|
a ja zapytam sie o taka rzecz odnosnie instalacji gazowej: czym sie rozni reduktor podcisnieniowy od elektrycznego? ja mam zalozony podcisnieniowy (gaznik) i jak bylem u dwoch innych gazownikow to nie chceli sie podjac regulacji powiedzieli ze powinienem miec ten elektryczny...
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
gomes
Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 15 Lis 2007 17:03 Temat postu: |
|
|
Witam panowie. Chce wziasc zasilanie do cb radia z zapalniczki. Podlaczylem, cos nie dziala. Po rozebraniu okazalo sie zadne kable nie ida do zapalniczki. Skad moge pociagnac zasilanie ? leza tam jakies przewody ale sporo ich. Moze z zasilania radia ?(dziwna sprawa, w zoltym leci caly czas +12, czarny masa a czerwony od stacyjki- pod to podpiolem remote od wzmacniacza). Czy nie mam cos z tymi kablami porabane ? Jak podpiac te zasilanie do zapalniczki. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
witex18
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dobrzyń nad Wisłą
|
Wysłany: 15 Lis 2007 23:27 Temat postu: |
|
|
Sydney napisał: | a ja zapytam sie o taka rzecz odnosnie instalacji gazowej: czym sie rozni reduktor podcisnieniowy od elektrycznego? ja mam zalozony podcisnieniowy (gaznik) i jak bylem u dwoch innych gazownikow to nie chceli sie podjac regulacji powiedzieli ze powinienem miec ten elektryczny...
pzdr |
To co to za fachowcy są??? Reduktor podciśnieniowy ma wpięty wężyk z podciśnieniem, które to otwiera w reduktorze zaworek i podaje gaz do silnika (to całe podciśnienie to ma tylko za zadanie utrzymywac silnik na niskich obrotach jak to odłączysz na niskich silnik zgaśnie, jeżeli przytrzymasz go na gazie i odłączysz nie zgaśnie bo samo ssanie silnika otwiera zawór w reduktorze) prostra sprawa. Za to elektryczny ma silniczek krokowy który reguluje ilość gazu. Można elektryka założyć do gaźnika ale jeżeli gazownik mówi że musisz go miec to się nie zna. Może uświadom go że masz silnik gaźnikowy bo mój gazownik nie mógł długo uwierzyć że w taki samochodzie jest gaźnik a nie wtrysk, do póki sam nie zobaczył. A nie wiem w czym jest problem w regulacji przeciez podciśnieniowy reguluje się łatwiej niż elektryczny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
Sydney
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żarki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 16 Lis 2007 18:10 Temat postu: |
|
|
chodzi o to ze pali mi gazu 15l najmniej przy spokojnej jezdzie, a jak depne to spokojnie lyknie 17l. to jest paranoja... bylem u dwoch chwalonych gazownikow i stwierdzili ze ten reduktor co mam zalozony byl stosowany pare lat temu i to przez niego moze mi tyle palic
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 16 Lis 2007 20:15 Temat postu: |
|
|
u mnie po zalozeniu blosa spalanie drastycznie poszlo w.......dol
teraz przy normalnej jezdzie pali 10 z malym haczykiem (po miescie) przy butowaniu (nie non stop) bierze z 12 z haczykiem wiec jestem zadowolony bo na mikserze bral mi 14 przy spokojnej jezdzie
pzdr
rz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
witex18
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dobrzyń nad Wisłą
|
Wysłany: 18 Lis 2007 18:22 Temat postu: |
|
|
Sydney napisał: | chodzi o to ze pali mi gazu 15l najmniej przy spokojnej jezdzie, a jak depne to spokojnie lyknie 17l. to jest paranoja... bylem u dwoch chwalonych gazownikow i stwierdzili ze ten reduktor co mam zalozony byl stosowany pare lat temu i to przez niego moze mi tyle palic
|
No tu gazownik ma racje. Poprostu membrana ci wysiadła w parowniku, rada to kup zestaw naprawczy i wymień membrane, jak nie chcesz się bawić kup nowy reduktor, albo jedz do gazownika niech ci wymieni parownik. Ja wymieniłem i 2litry mniej mi pali. w gaźnikowcach membrany siadają bo silnik palisz z gazu i zanim się nagrzeje to membrana strasznie dostaje. a np. w sekwencji zanim ci przełączy na gaz to silnik musi osiągnąć pewną ustawioną temperaturę np. 35stopni. znam koleszkę co ma na gazie przejechane ponad 350tys. km i cały czas chodzi tak samo bez regulacji. Gaźnik nie jest dobry do gazowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
|