Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek26
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opoczno Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 05 Gru 2009 20:46 Temat postu: PASY PASY PASY! |
|
|
Witam, nie zwijają mi się pasy:D tzn jak im pomogę to się zwijają ale same z sobie to bardzo rzadko;d miał ktoś ten problem? da się to naprawić w domowym warsztacie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 05 Gru 2009 20:54 Temat postu: |
|
|
chyba raczej wszyscy mają ten problem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artek26
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opoczno Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 05 Gru 2009 21:16 Temat postu: |
|
|
ehhh to może by od czegoś innego dopasować, bo szczerze mówiąc to czuje się jak w maluchu z 74 roku;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 05 Gru 2009 21:38 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy dobrze kojarzę ale coś mi się przypomina, że Abarth w swojej setce nieco poprawił "zwijalność" swoich pasów dokładnym myciem tego ślimaka który zwija... wspominał coś, że dużo syfu tam się zbiera i to w pewnym stopniu ogranicza siłę z jaką zwija.... tak więc do roboty rozkręcić pomyć posprawdzać nasmarować i patrzeć jakie efekty dała cała operacja:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 06 Gru 2009 0:41 Temat postu: |
|
|
i ja muszę to kiedyś ogarnąć, bo szlag trafia jak się pasy drzwiami przycina. A w malaczu starym to nie było zwijanych pasów, zakładało się na słupku je
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artek26
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opoczno Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 06 Gru 2009 10:57 Temat postu: |
|
|
Thomsonicus napisał: | i ja muszę to kiedyś ogarnąć, bo szlag trafia jak się pasy drzwiami przycina. A w malaczu starym to nie było zwijanych pasów, zakładało się na słupku je |
właśnie dla tego tak się czuje;D wszystko wisi, i ten dźwięk jak zapinka wpada między drzwi a karoserie... wpadł mi do głowy nie zły pomysł a gdyby dało się przełożyć tylne pasy na przód a przednie na tył??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Melron
Dołączył: 21 Paź 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płońsk Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Gru 2009 7:06 Temat postu: |
|
|
z tego co mi sie wydaje to za zwijanie pasow jest odpowiedzialna sprezyna... jesli tak to wystarczy ja mocniej naciagnac...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dulus
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Gru 2009 1:13 Temat postu: |
|
|
całkiem możliwe z tą sprężyną ;] jakby ktoś coś podziałał i zdziałał coś tej kwestii to dajcie znać bo też mam ten problem niestety ;(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cinkowzone
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wawa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Gru 2009 17:55 Temat postu: |
|
|
cale szczescie u mnie bylo bez zarzutu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Melron
Dołączył: 21 Paź 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płońsk Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 14 Gru 2009 14:07 Temat postu: |
|
|
nie powiem ze mialem z tym problem ale... pewnie niedlugo by byl.
Dwa dni temu podkrecilem sprezynke i dziala bez zarzutow... Naprawa jest moim zdaniem banalnie prosta a potrzeba do niej srubokreta i troche zdolnosci manualnych (chociaz przydaje sie jakas dodatkowa para rak do przytrzymania sprezyny w czasie skladania mechanizmu).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marek1197
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 29 Gru 2009 13:53 Temat postu: |
|
|
witam, je tez mialem ten problem wystarczy podkrecic sprezne jak pisza koledzy wyzej tylko nie mozna przesadzic bo ja raz przesadzilem i wyskoczyla z plastiku jak sie ja nakreci to pasy nie beda sie rozwijac tak jak wczesniej lecz na mniejsza dlugosc a jak ktos bedzie mocno ciagnol to sprezyna powruci do starego polozenia Jakby ktos posul sprezynke to taka sama sprezynke ma ford fiesta ja wlasnie taka przeslozylem i dziala jak malina
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Magnus
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zawalov Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 29 Gru 2009 23:30 Temat postu: |
|
|
a moje pasy ledwo działaja a z tyłu sa zapakowane w starannie wyselekcjonowanym piasku i ziemi z asfaltu wszedzie mam dziury ale jak juz mowilem naprawie !!!!!!!!! i bede jezdził pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
simon
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: GORLICE-KRAKÓW Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 03 Sty 2010 21:11 Temat postu: |
|
|
Moze koledzy naprawiacze pasów dadzą jaks dokladniejsza instrukcje naprawy co? gdziej? jak?z czym? bo tez mam zamiar sie za to zabrac:P
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 05 Sty 2010 19:57 Temat postu: |
|
|
rowniez uporałem sie z pasami:D najpier trzeba wyciagnąć caly pas z napinaczej( jest poprostu wygoniej). nastepnie rozwijałem pas do samego konca, ujrzymy na koncu miejsce gdzie przechodzi pas przez ten caly "kolowrotek". wyhaczyc pas z tego mechanizmu poprzez wyciagnieci poprcznej beleczki i mamy sam napinacz. UWAGA BY NAPINACZ SIE NIE ZWINOŁ BO MOZE BYC PROBLEM!!!. nastepnie krecimy z wyczuciem tym "kołowrotkiem" w ta strone co obraca się ten "kołowrotek" podczas rozwijania pasów. z wyczuciem bo gdy przekrecimy sprezyne moze być problem ... ja u siebie dodatkowo skrociłem pasy w miejscu gdzie przychodzi ta poprzeczna beleczka o pare cm( do tego jest potrzebna mocna nić i maszyna do szycia)
i to wszystko:)
a co do pasow z tyłu to o ile sie nie myle to raczej rozni sie napinacz oraz napewno sprzaczka wiec raczej taka hybryda odpada.
wrazie W jak by cos nieszlo pisac:D
po tej operacji dzialaja lepiej niz dzialaly (praiwe całe sie zwijaja) ale do sprawnosci jak z nowego auta troszke im brakuje ale mimo to myśle że się opłacało
pozdawiam:D
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez majchrzok dnia 05 Sty 2010 19:59 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
simon
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: GORLICE-KRAKÓW Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 06 Sty 2010 18:39 Temat postu: |
|
|
dziekówa za info jak tylko znajde chwile wolna to sie za to zabiore i opisze sukces:D pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|