Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Podejdzie taki silnik do GTI? - Czysto teoretyczne pytanie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gtarobert




Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Sty 2010 13:05     Temat postu:

hmm a ja mam pytanie jako ziolny w tym temacie, taki silnik jak B18C4 z hanki podzsedl by pod nyske?i czy bylo by z tym duzo roboty, koszta jakie by byly itp?Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Sty 2010 13:24     Temat postu:

gtarobert napisał:
hmm a ja mam pytanie jako ziolny w tym temacie, taki silnik jak B18C4 z hanki podzsedl by pod nyske?i czy bylo by z tym duzo roboty, koszta jakie by byly itp?Razz


Z tego co mi wiadomo nikt od nas jeszcze takiego swapa (na hondowskie vtecki) nie robił. Zastanów się jednak, co ci daje swap do setki takiego 1.8 na zmiennych fazach mającego 170 kucy, gdy podobną moc możesz uzyskać z wolnossącego SR20DE po zrobieniu mu generalki i zastosowaniu fantów do niego, całość za 1/4 kosztów takiego swapa na hondowskie 1.8.

PS. a jak masz setke 1.6, to już nie lepiej zrobić tak jak zrobił nasz administrator AndyP, spylić 1.6 i kupić se honzika z tym vteciem 1.8? Razz

PS2. jak już się rzucać na głęboka wodę to bier B18C6 Cool tyle tylko, że zastanawiam się jaki sens mają te wszystkie swapy na honzikowe vteci, gdy nissan stworzył coś takiego jak NeoVVL w SR16VE i Sr20VE Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez red_shogun dnia 24 Sty 2010 13:31 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gtarobert




Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Sty 2010 14:11     Temat postu:

red_shogun napisał:
gtarobert napisał:
hmm a ja mam pytanie jako ziolny w tym temacie, taki silnik jak B18C4 z hanki podzsedl by pod nyske?i czy bylo by z tym duzo roboty, koszta jakie by byly itp?Razz


Z tego co mi wiadomo nikt od nas jeszcze takiego swapa (na hondowskie vtecki) nie robił. Zastanów się jednak, co ci daje swap do setki takiego 1.8 na zmiennych fazach mającego 170 kucy, gdy podobną moc możesz uzyskać z wolnossącego SR20DE po zrobieniu mu generalki i zastosowaniu fantów do niego, całość za 1/4 kosztów takiego swapa na hondowskie 1.8.

PS. a jak masz setke 1.6, to już nie lepiej zrobić tak jak zrobił nasz administrator AndyP, spylić 1.6 i kupić se honzika z tym vteciem 1.8? Razz

PS2. jak już się rzucać na głęboka wodę to bier B18C6 Cool tyle tylko, że zastanawiam się jaki sens mają te wszystkie swapy na honzikowe vteci, gdy nissan stworzył coś takiego jak NeoVVL w SR16VE i Sr20VE Razz

tak jak mowiclem jestem zielony w tych srpawach a chcialbym cos mocniejszego..a czemu pomyslalem o swapie- civic nie ma targi a to by mi najbarzdiej odpowiadalo , a co do mocniejszej setki czytalem ze swapa nie oplaca sie robic, a sprzedawac tego nie chce bo za duzo zrobilem:P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AndyP
stary wyjadacz



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: swarzędz

PostWysłany: 24 Sty 2010 15:23     Temat postu:

gtarobert napisał:
hmm a ja mam pytanie jako ziolny w tym temacie, taki silnik jak B18C4 z hanki podzsedl by pod nyske?i czy bylo by z tym duzo roboty, koszta jakie by byly itp?Razz

Nawet od Legend wchodzi. Namiętnie ukręcał półosie Very Happy
Tu raczej bym celował w SR20VE jak już.
red_shogun napisał:
PS. a jak masz setke 1.6, to już nie lepiej zrobić tak jak zrobił nasz administrator AndyP, spylić 1.6 i kupić se honzika z tym vteciem 1.8? Razz
hehehe podstawowym kryterium była kończąca się pojemność NXa jako auta na wycieczkę (pakowność). A że są takie kombiaki z silnikami 1.8 i do tego japończyki... no cóż... Wink

btw. Widzę, że awansowałem z moda na admina... To dość spora nadinterpretacja . Choć marthen przydzielił mi konto admina, "urzęduję w zastępstwie". Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gtarobert




Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Sty 2010 17:48     Temat postu:

a wiec zapytam moze tak ostatecznie co do swoich przemyslen, coz najlepiej zrobic by sie nie narobic:D i miec porzadna setke? swap czy lepiej wymienic calkowicie nyske:> bo nie chce znow trafic na taki egzemplarz gdzie po chwili okaze sie ze polowa podlogi i progow dziurawa i trzeba latac...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Challenger




Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Sty 2010 18:01     Temat postu:

Jak dla mnie swap na cos z hondy nie wchodzi w gre. Jedynie na SR20 ktory jest drogi i dosc ciezki do zrealizowania zwlaszcza jesli powierzysz to komus kto nie ma pojecia o nissanach. Wiem to z wlasnego doswiadczenia i mimo kosztow i dluuugiego czasu swapowania mam nadzieje ze w koncu moja seta bedzie jezdzic Very Happy. Takze jesli nie chcesz sie narobic i nie zalezy Ci na obecnej nysie to kup zdrowe GTI a jesli zalezy Ci na obecnym aucie to swapuj SR'ke Wink

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gtarobert




Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Sty 2010 18:07     Temat postu:

to poszukam jakiejs zdrowej(chodz pewnie ciezko bedzie) w kazdym razie dzieki za pomoc w rozeznaniu:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Sty 2010 18:10     Temat postu:

gtarobert napisał:
bo nie chce znow trafic na taki egzemplarz gdzie po chwili okaze sie ze polowa podlogi i progow dziurawa i trzeba latac...


Jak wybierzesz hondziafkę to jest duża szansa że tak właśnie będzie Razz
Nie znam "popularnego" japońca z lat 90-tych, który by się nie sypał blacharsko, no a japońce po 2000r. to już nie japońce więc je pomijam, choć z blachą też podobno nie najlepiej u nich.

PS. nawet nie wiem czy masz 16DS czy 16DE, jak DE to jakieś tam pole do popisu jest, jak DS to.... wybór pozostawiam tobie, bo może się okazać że swap będzie 3 razy droższy niż te wszystkie naprawy blacharsko-lakiernicze które np. poczyniłeś.
Mnie się podobają plany kolegi davida z krk, swoje 16DE odpitolił elegancko pod względem wizualno-blacharskim, a teraz planuje jechać z koksem w mechanikę - kierunek swap na SR16VE - śmiałe, acz chyba jedyne sensowne plany w temacie setka 1.6.

PS2. Sorry AndyP że Cię awansowałem, choć ze "stałym" adminem było by Ci do twarzy Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gtarobert




Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Sty 2010 18:30     Temat postu:

red_shogun napisał:

PS. nawet nie wiem czy masz 16DS czy 16DE, jak DE to jakieś tam pole do popisu jest, jak DS to.... wybór pozostawiam tobie

Bedzie wstyd ale...nie wiem:D ale mam gaznik na 1.6 90PS i tyle wiem:P i wiem ze juz mi brakuje mocy i dlatego zaczalem tak kombinowac z tymi swapami, zmianami na gti itp:)

PS poszukalem teraz GTi na allegroszu i mobilach i nie ma zbyt duzego wyboru:D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zywy0911




Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Pomorze
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Sty 2010 20:29     Temat postu:

sory ze zmieniam temat ale nie chce nowego tematu otwierac i zagracac fora mam pytanko kto z was wie ile KONI i NM ma najsilniejszy 100nx w polsce 2.0GTI wolnossacy bo chcial bym miec najsilniejszego i powolutku mojego robie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 25 Sty 2010 20:47     Temat postu:

zywy0911 napisał:
sory ze zmieniam temat ale nie chce nowego tematu otwierac i zagracac fora mam pytanko kto z was wie ile KONI i NM ma najsilniejszy 100nx w polsce 2.0GTI wolnossacy bo chcial bym miec najsilniejszego i powolutku mojego robie


Hehehe dobre pytanie, z tego co mi wiadomo to mało który użytkownik dłubniętej setki 2.0 miał ochotę wydać trochę grosza na hamownie, a bez tego to jak wiadomo wróżenie z fusów.
Powiem tak, SR20DE taki sam jak w setce siedzi w Sunnym N14 gti, a w takim typku bez wchodzenia w mody typu tworzenie mutacji z SR16/20VE, wolnossące SR20DE daje radę do udokumentowanych ok. 175 kucy, jak wydłubiesz 180 to jeszcze mnie to nie zdziwi, ale jak wystrugasz 190 to rządzisz we wsiach i w miastach Laughing - przypominam, że mowa o SR20DE, a nie o zabawach w swapy głowy od VE itp.

Trochę więcej o modach w SR20DE możesz poczytać tu: [link widoczny dla zalogowanych]

Dla zagorzałych "fanów" wsadzania kompa z primy gt do sety/sunnego gti polecam podstronę nr 8 Razz

PS. jak już się weźmiesz za to dłubanie, to nie zapominaj na bierząco hamować sety, żeby było wiadomo co ile daje, a co ile szkodzi Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gem




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wroclove
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Sty 2010 18:27     Temat postu:

red_shogun napisał:

Dla zagorzałych "fanów" wsadzania kompa z primy gt do sety/sunnego gti polecam podstronę nr 8 Razz

PS. jak już się weźmiesz za to dłubanie, to nie zapominaj na bierząco hamować sety, żeby było wiadomo co ile daje, a co ile szkodzi Razz


przeczytałem... i sorry red, ale wszystkim tam się tylko wydaje..i kazdy mówi tylko o swoich odczuciach... coobciowi też się wydaje, ale jak wiemy i on często błądzi i parę silników rozwalił, bo coś mu sie wydawało, więc skąd ta Twoja pewność?? W końcu to co tam jest napisane to tylko, jak Ty to mówisz "wróżenie z fusów"... ktoś napisał, że nie poczuł różnicy...bo jak ma poczuć 7 KM więcej..skoro sprawdzał na przyspieszenie, a nie Vmax... Confused

a teraz prosze elaboracik..może być czcionka 8... Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
podj
stary wyjadacz



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Sty 2010 19:18     Temat postu:

kiedyś rozmawiałem z pewnym specem od nissanów i sądził ,że komp od primy ma odcinkę wyżej niż komp od GTI. Też mam kompa z primery i jedyne co zauważyłem to jedynie to,że auto wolniej schodzi z obrotów po odpuszczeniu gazu-co można uznać za plus. Fakt-faktem nikt nie zauważy przyrostu kilku koni.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez podj dnia 26 Sty 2010 19:19 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zywy0911




Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Pomorze
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Sty 2010 20:50     Temat postu:

ale ja mam juz kompletyn wydech zmienione na 2.5 cala niedlugo wpada nowa pompa paliwa, ECU Master i mod rozrzadu bendzie robiony a i juz mam kupione przeplywke od primery GT caly dolot zmienie i ciekawe co to da ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 26 Sty 2010 23:14     Temat postu:

Na co ci przepływka z gt?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin