Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nismo94
Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliwice/ SG Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Sie 2014 21:14 Temat postu: Problem przy obniżaniu z tylnym zawiasem |
|
|
Witam , zakupiłem springi ostatnio od bziuka no i wszystko ladnie pieknie wziąłem się dziś za obnizanie. przód siadł elegancko problem zaczął się z tyłem, gdyż po wsadzeniu nowych sprężyn dupa dzwigła się o 1cm..
nowe springi wysokością są wszystkie 4 takie same. na przód po prostu wziąłem te szersze po średnicy i grubsze po średnicy pręta .
orginalne springi przód mają 37.5 cm, nowe mają 29cm a ori tył mają 32 a nowe takze 29 .. Powie mi ktoś o co tu biega? springi nie od tego auta?
moze ktoś kto już obnizał pamięta jak sie miały wymiary przednich sprezyn wzgledem tylnich . Jak komuś coś to pomoze to moge wrzucić fotkę starych sprezyn wzgledem nowych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
nismo94
Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliwice/ SG Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 10 Sie 2014 13:20 Temat postu: |
|
|
od lewej przód seria, obniżenie tył, tył seria . Przód i tył sportowe na wysokość są identyczne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Teoś
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 965
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełmno/Bydgoszcz Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 10 Sie 2014 14:45 Temat postu: |
|
|
Jakie te springi? Wiesz ja miałem 4 równej wielkości. W tym że różniły się grubością. Jak założyłem na tył z mniejszą grubością to nic nie siadł a przód gwałtownie z 5 centów siadł. Możliwe że nie sa od tego auta. Radzę ci przełożyć sprężyny tył na przód a przód na tył jeżeli to nie pomorze to innej opcji nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismo94
Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliwice/ SG Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 10 Sie 2014 15:11 Temat postu: |
|
|
własnie tak jutro zrobię że je pozamieniam. No u mnie przód to kozak siadł a tył koza jeszcze większa niz na serii .. teoretycznie grubsze są na przodzie przynajmniej tak pomierzyłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Teoś
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 965
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełmno/Bydgoszcz Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 10 Sie 2014 15:53 Temat postu: |
|
|
nismo94 napisał: | własnie tak jutro zrobię że je pozamieniam. No u mnie przód to kozak siadł a tył koza jeszcze większa niz na serii .. teoretycznie grubsze są na przodzie przynajmniej tak pomierzyłem. |
Ja miałem to samo przód gleba a tył koza Wiesz ja miałem juz potem grubsze na przodzie ale to zależy też od firmy sprężyn. Wydaje mi się że jak zmienisz będzie ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismo94
Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliwice/ SG Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 10 Sie 2014 17:54 Temat postu: |
|
|
ale skoro tez miałes te same wysokości spręzyn to może te też są ok no bo na chłopski rozum grubsze powinny być dla większego obciążenia czyli w przód ale może tu jest odwrotnie damy cieńsze na przód i zobaczymy narazie tył jest na obciętej starej serii ale to tylko do jutra bo wyglądał jak polonez truck
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|