Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

problem z silnikiem po myciu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brylant




Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemianowice Śląskie
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 23 Kwi 2009 0:35     Temat postu: problem z silnikiem po myciu

witam
mam problem z silnikiem
po umyciu silnika preparatem i delikatnym splukaniu go setka zaczela nie rowno pracowac ( wiadomo kopulka i przewody zostaly wysuszone).
jednak po wlaczeniu swiatel, nawiewu, św. przeciwmgielnych itp. jest wszystko ok.
ach i gdy zgasze silnik i wroce za pare godzin akmulator jest pusty! mozliwe poprostu ten preparat rozpuscil jakas izolacje? albo jest to cos innego??
moze ktos tez mial taki problem????


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gAcEk




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świętochłowice
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 23 Kwi 2009 11:38     Temat postu:

ja bym aczej pzypuszczal ze podczas mycia cos nauszyles i moze gdzies zostalo jeszcze troche wilgoci

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 23 Kwi 2009 12:02     Temat postu: Re: problem z silnikiem po myciu

alternator

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
s900




Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdansk
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 23 Kwi 2009 21:25     Temat postu: jw

Jezeli kolega ma racje z walnietym alternatorem to po odpaleniu powinna sie zazyc kontrolka ladowania.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez s900 dnia 23 Kwi 2009 21:25 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brylant




Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemianowice Śląskie
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Kwi 2009 0:17     Temat postu:

ja tez mysle ze gdy by byl to alternator swiecila by sie kontrolka a zapomnialem dodac ze gdy silnik zaczyna tak wariowac gdy sie lekko nagrzeje na zgaszonych swiatlach, dmuchawie itp. slychac jak by iskra przeskakiwala gdzies przy gazniku? i dodam tez ze gdy silnik jest zimny tez jest wszystko ok
zdjalem filtr pow. ogladalem, sluchalem i ruszalem przewodami gdzie to moze byc i nie mam pojecia co to???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 24 Kwi 2009 10:12     Temat postu:

Brylant napisał:
ja tez mysle ze gdy by byl to alternator swiecila by sie kontrolka a zapomnialem dodac ze gdy silnik zaczyna tak wariowac gdy sie lekko nagrzeje na zgaszonych swiatlach, dmuchawie itp. slychac jak by iskra przeskakiwala gdzies przy gazniku? i dodam tez ze gdy silnik jest zimny tez jest wszystko ok
zdjalem filtr pow. ogladalem, sluchalem i ruszalem przewodami gdzie to moze byc i nie mam pojecia co to???


No to masz gdzieś zwarcie na instalacji i trzeba szukać wiatru w polu.
p.s.
tak to jest jak się myje stare silniki z nieosłoniętą elektryką, loteria, dlatego ja mojego nigdy nie myłem i nie zamierzam myć Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
s900




Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdansk
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Kwi 2009 21:49     Temat postu: jw

To nie bedzie na przewodach tylko na ktorejs kostce - trzeba pokloej sprawdzic wyciagajac druciki zabezpieczajace i wysuwajac kostki pewnie gdzies woda zostala - skorzystaj ma byc ladnie otworz mache i sprawdzaj a przy okazji bedzie schlo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek84r
Gość






PostWysłany: 09 Maj 2009 5:39     Temat postu:

Też tak miałem, jak sprawdziłem to wykluczyłem przewody, ale jednako okazało isę ze to jednak były przewody, czasem chodził mi tylko na 3 garach sprawdź kopułkę i przewody u mechanika Razz
Powrót do góry
Brylant




Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemianowice Śląskie
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 11 Maj 2009 15:18     Temat postu:

Piotrek a akmulator ci padal na postoju po paru godzinach???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
s900




Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdansk
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 14 Maj 2009 6:34     Temat postu: jw

No i co doszedles co bylo?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brylant




Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemianowice Śląskie
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 15 Maj 2009 6:20     Temat postu:

nie bo jestem ostro zajety ale w weekend sie za to zabiore
wydaje mi sie ze to ta gruba wiazka przy scianie grodziowej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin