Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rz1
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 13 Lis 2012 19:16 Temat postu: |
|
|
rz1 to rz tamtego mi zbanowali bo napisałem brzydkie słowo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dragon_GTI
Dołączył: 25 Gru 2011
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 13 Lis 2012 20:24 Temat postu: |
|
|
Oj nie ladnie :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dragon_GTI
Dołączył: 25 Gru 2011
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 17 Lis 2012 14:26 Temat postu: |
|
|
Wiec jedna awaria znaleziona mianowicie przewod paliwowy ponizej filtra paliwa byl w oplakanym stanie caly sparcialy a jak go nacisnolem to paliwko wyskoczylo z nieg lecz po zmianie tych przewodow sie nie zmienilo silnik dalej skacze na obrotach na cieplym zimnym silniku lecz bardziej na zimnym poza tym jest problem z odpalaniem silnika po zakreceniu stacyjka auto odpala i odrazu gasnie tylko odpalenie z utrzymywaniem gazu jest mozliwe. Przy hamowaniu albo auto gasnie albo zjezdza do 300 obrotow i wraca na 900 ktos ma pomysl gdzie dalej szukac ?? Czy termostat lub czujnik temperatury moze miec znaczenie ??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dragon_GTI dnia 17 Lis 2012 14:35 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 17 Lis 2012 14:46 Temat postu: |
|
|
Odkręciłeś śrubę o której pisałem ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dragon_GTI
Dołączył: 25 Gru 2011
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 17 Lis 2012 15:03 Temat postu: |
|
|
Wlasnie nie bo niechcialbym miec problemu ze spalaniem pozniej ale bede musial zaryzykowac dokladnie w jakim jest miejscu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 17 Lis 2012 15:41 Temat postu: |
|
|
Przy silniczku krokowym. A jaki ma ona wpływ na spalanie ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Camel
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Lis 2012 12:01 Temat postu: |
|
|
a ssanie masz do osiągnięcia odpowiedniej temp ? bo mam podobnie i podejrzewam właśnie czujnik temp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dragon_GTI
Dołączył: 25 Gru 2011
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Lis 2012 17:08 Temat postu: |
|
|
Ogolnie ogarniete dzieki Pawel obrocilem o jeden obrot i podzialalo tylko mi powiedz co to za srubka i jakie ma ona dzialanie?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dragon_GTI dnia 18 Lis 2012 17:45 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Lis 2012 17:49 Temat postu: |
|
|
Regulacja silniczka krokowego. Obawiam się, że twój krokowiec i tak wyzionął ducha i poprawa będzie chwilowa... Obym się mylił jezdzij i upalaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dragon_GTI
Dołączył: 25 Gru 2011
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Lis 2012 17:52 Temat postu: |
|
|
Zobacze gdybys mial racje to poprostu go wymienie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|