Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 14 Sie 2009 18:21 Temat postu: |
|
|
tez bym to wymienil bez problemu ale jak juz przegob wymienialem to odrazu klocki i tarcze zrobil bo tak czasu nie mnialem i po co mnialem sie brudzic za pare zloty.odemnie wziol za wymiane przegobu 30zl.naprawde mam dobrego nie drogiego mechanikai wiem jak w warsztatach licza bo tez mam kumpla od kilku lat i wiem ze on tez by mi zrobil ale jak ojca nie bedzie bo ojciec kasuje sporo:)ostatnio u niego wydech robilem spawalem to na piwo dalem i jak dlamnie to sie nazywa po znajomosci.aha i zawsze patrze jak ktos cos mi robi bo wiem jak powinno byc zrobione i nie cche by cos zle zrobil.ogulnie mam czasem lenia i mi sie nie chce i z braku czasu.kolega tez byl setka i wymienial sprzeglo zaplacil mu 200zl za wymiane to raczej tez nie drogo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 14 Sie 2009 18:35 Temat postu: |
|
|
rz napisał: | gem napisał: | ..ale tarcze i klocki..to nawet po pijaku można zmieniać..chyba koło potrafisz ściągnąć i parę śrub odkręcić ??
|
i przypier......uderzyc 120kg mlotkiem
pzdr
rz |
jak się mniejszy złamał to trza większym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 14 Sie 2009 19:55 Temat postu: |
|
|
gem napisał: | ale tarcze i klocki..to nawet po pijaku można zmieniać..chyba koło potrafisz ściągnąć i parę śrub odkręcić ??
|
ta, a potem Ate zle bo bija, Brembo zle bo krzywe
klocki sie za szybko scieraja, albo piszcza, albo nie hamuja... PRzeciez to mozna nawet po pijaku zdjac
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Quattro dnia 14 Sie 2009 20:01 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 14 Sie 2009 20:04 Temat postu: |
|
|
po pijaku to panny podrywac mozna:P
jak juz napisalem ze wymienilem klocki i tarcze tylnie i linki recznego mam maly problem bo jedno kolo slabo lapie czy jak popusze troche linke od srodka to sie cos wyreguluje ze zaczna rowno lapac?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lewy dnia 14 Sie 2009 20:10 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 14 Sie 2009 21:39 Temat postu: |
|
|
prawdopodobnie masz raczej siekniety zacisk...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 14 Sie 2009 23:09 Temat postu: |
|
|
ale ta dzwignia chodzi rowno z tamta.moze jak sie troszke rozrusza to cos z tego bedzie bo recznego nie bylo w tym samochodzie ponad 2 lata a i hamulcow z rok bo poprzedni wlasciciel nic z tym nie robil i wszystko bylo zardzewiale i zastale
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marecki900
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 100lica. Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 14 Sie 2009 23:51 Temat postu: |
|
|
Podczas wymiany klocków należy wyczyścić i przesmarować tłoczki, odpowietrzyć układ. Ewentualnie wymiana linek to i ręczny się znajdzie:)
Jak kupiłem swoją setkę wywaliłem tarcze zmieniłem klocki wymieniłem płyn i na hamulce nie mogę narzekać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 15 Sie 2009 0:54 Temat postu: |
|
|
uklad odpowietrzyc przy wymianie klockow?na hamulce tez nie narzekam tylko mowa ze jedna strona slabo lapie recznego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 15 Sie 2009 12:59 Temat postu: |
|
|
Jesli nie narzekasz na hamulce to mozesz sprobowac podciagnac ta linke. Jesli to nic nie da - jest ona do wymiany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 15 Sie 2009 18:30 Temat postu: |
|
|
przeciez pisalem ze wymienilem linki.tylko nie rowno zaciaga hamulec prawa strona lapie ale slabo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gaweł
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław / Zielona Góra Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 30 Wrz 2009 10:33 Temat postu: |
|
|
Odświeżę temat bo potrzebuję trochę info:
Jakiej długości powinny być przewody ? Na pierwszej stronie kpi pisał o 360cm - chodzi o ten dłuższy (prawy tył, co idzie koło baku), czy lewy tył ?
Jeśli dłuższy ma być 360cm, to ile musi mieć ten krótszy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 30 Wrz 2009 11:47 Temat postu: |
|
|
zmierz sobie np miara od pompy do kola i dodaj z pol metra na rozne zagiecia lepiej kupic pare centymetrow dluszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|