Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidkrakow
moderator
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 30 Lip 2009 21:09 Temat postu: Springi Eibach do setki |
|
|
Co myślicie o takich sprężynkach do setki. Zakładał już ktoś takie?? [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 30 Lip 2009 23:10 Temat postu: |
|
|
no to w koncu eibach czy weitec?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rzeznik
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 30 Lip 2009 23:53 Temat postu: |
|
|
sprężyna hybrydowa u mnie siedzą eibachy i nie narzekam nisko, twardo, na łódzkich drogach rzuca zdrowo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 31 Lip 2009 6:41 Temat postu: Re: Springi Eibach do setki |
|
|
dawidkrakow napisał: | Co myślicie o takich sprężynkach do setki. Zakładał już ktoś takie?? [link widoczny dla zalogowanych] |
Primo - to jest Weitec, nie Eibach.
Secundo - Eibach nie produkuje sprężyn dedykowanych do 100NX.
Tertio - zestaw Eibach Pro-Kit, który najprawdopodobniej można wsadzić do 100NX (dedykowany do Sunny N14) ma nr katalogowy E6235-140.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rzeznik
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 31 Lip 2009 9:12 Temat postu: Re: Springi Eibach do setki |
|
|
marthen napisał: |
Secundo - Eibach nie produkuje sprężyn dedykowanych do 100NX.
Tertio - zestaw Eibach Pro-Kit, który najprawdopodobniej można wsadzić do 100NX (dedykowany do Sunny N14) ma nr katalogowy E6235-140. |
Muszę się nie zgodzić, pogrzebałem w papierkach od swojej setuni w poszukiwaniu karty od sprężyn i wrzucam jej skan, wydaje mi się, że są to sprężynki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli się mylę to sorki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 31 Lip 2009 10:36 Temat postu: Re: Springi Eibach do setki |
|
|
Rzeznik napisał: | marthen napisał: |
Secundo - Eibach nie produkuje sprężyn dedykowanych do 100NX.
Tertio - zestaw Eibach Pro-Kit, który najprawdopodobniej można wsadzić do 100NX (dedykowany do Sunny N14) ma nr katalogowy E6235-140. |
Muszę się nie zgodzić, pogrzebałem w papierkach od swojej setuni w poszukiwaniu karty od sprężyn i wrzucam jej skan, wydaje mi się, że są to sprężynki.
(...)
Jeśli się mylę to sorki |
[link widoczny dla zalogowanych]
Zgodnie z tym katalogiem - spreżyn do 100NX nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 31 Lip 2009 17:01 Temat postu: |
|
|
a 2.0 fabrycznie na jakich wyjeżdżało??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 31 Lip 2009 17:10 Temat postu: |
|
|
na eibachach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 31 Lip 2009 17:16 Temat postu: |
|
|
no wiem... dla tego pytam ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 02 Sie 2009 14:32 Temat postu: |
|
|
marthen napisał: | Rzeznik napisał: | marthen napisał: |
Secundo - Eibach nie produkuje sprężyn dedykowanych do 100NX.
Tertio - zestaw Eibach Pro-Kit, który najprawdopodobniej można wsadzić do 100NX (dedykowany do Sunny N14) ma nr katalogowy E6235-140. |
Muszę się nie zgodzić, pogrzebałem w papierkach od swojej setuni w poszukiwaniu karty od sprężyn i wrzucam jej skan, wydaje mi się, że są to sprężynki.
(...)
Jeśli się mylę to sorki |
[link widoczny dla zalogowanych]
Zgodnie z tym katalogiem - spreżyn do 100NX nie ma. |
Cóż zapodałeś katalog Eibacha dla furek na Stany, jest jeszcze coś takiego jak katalog Eibacha na Europę: [link widoczny dla zalogowanych] (tutaj już przynajmniej bardziej swojsko wygladające nazwy niektórych modeli ). Oczywiscie to nie zmienia faktu, że i tu nie widnieją produkty do niektórych modeli Nissana w tym do setki, należy sobie zadać w takim razie pytanie dlaczego?
Odpowiedź jest dość prosta, acz nie napawająca nas użytkowników 15-18 letnich samochodów optymizmem. Otóż zapodane ww. katalogi, a dostępne na necie pochodzą z ostatnich lat (dokładnie z 2009 r.). Osobiście widziałem w formie papierowej katalog produktow Eibacha z lat 90-tych gdzie widniały produkty do takich "rarytasów" jak: Nissan Sunny N14 GTI i GTI-R czy Nissan Almera N15 2.0 GTI. Niestety nie mam nic wspólnego z firmą Eibach i nie mam bladego pojęcia dlaczego później nie uwzględnili oni w swoich nowszych katalogach sprężyn do choćby tych ww. modeli Nissana. Może pod koniec XX wieku w erze szybko rodzącej się globalizacji zaprzestano w ogóle produkcji tych fantów, ze względu na małą liczbę sprzedawanych cześci (niszowość tych modeli Nissanów), a co za tym idzie nieopłacalność produkcji... ciężko powiedzieć i gdybać.
gem napisał: | rz napisał: | gem napisał: | a 2.0 fabrycznie na jakich wyjeżdżało?? | na eibachach |
no wiem... dla tego pytam ;p |
Co do 100NX 2.0 gti owszem i jak najbardziej oryginalnie siedział on na czarnych Eibachach z podstawowej serii pro-kit, jednak ze względu na fakt iż była to część fabryczna (montowana podczas produkcji samochodu) to nie występowała ona w katalogach aftermarketowych u Eibacha, za to co ciekawe w częściach oryginalnych (ASO) u Nissana Z tego co mi wiadomo względem oryginalnych springów w 1.6, 2.0 z Eibachem był zaglebiony o 30 mm (mało zauważalne ale jednak
Poniżej coś co wydłubałem z neta w ww. tematyce i pokrewnych:
[link widoczny dla zalogowanych]
i na koniec warto poczytać, co się sprawdza a co nie i w jakich setup'ach:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ogólnie to śpiewka którą już znamy z naszego podwórka: problem z obniżką zawiechy bo za mało miejsca w nadkolu, wojenka w temacie: korzystny czy niekorzystny wpływ setup'u: obniżająca sprężyna + standardowy amor (u nich na przykładzie KYB GR2, czyli odpowiednik naszego KYB Excel-G [link widoczny dla zalogowanych]), co bardziej starzy wyjadacze twierdzą że taki setup nie ma sensu, a co mniej wiedzący napinacze że ma sens, no ale skąd my taką wojenkę znamy , i wreszcie problem z dostępnością fantów (sprężyn) do w pełni profesjonalnej obniżki w b13/b14, itp. itd. czyli reasumując problemy które dotykają w taki sam sposób użytkowników b13 niezależnie od miejsca na kuli ziemskiej
Przepraszam że może na koniec troszkę odbiegłem od głównego problemu "springi Eibacha w setce", ale lubię poszerzać horyzonty i dzielić się z innymi, źródłem dzięki któremu udało mi się je poszerzyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|