Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Molossus
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 05 Lis 2010 7:40 Temat postu: |
|
|
Ja chcialbym dodac ze znalezienie nowej skrzni do DE graniczy z cudem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ktv
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 05 Lis 2010 11:29 Temat postu: |
|
|
co do przebijania numerow... nie dokladnie to mialem na mysli bo w aucie z tego rocznika szkoda ryzykowac:) ( skojarzylo mi sie to troche z filmem "Wesele" ) wyjdzie chyba troszke prosciej bo w tym 2gim (94) uszkodzona jest tylko tarcza sprzegla.....a mam taka na stanie w piwnicy wiec raczej bez kombinacji sie obejdzie:) a co do takiego przespawania numerow czy takie cos jest legalne?slyszalem o kilku przypadkach kiedy ludzie np sprowadzali auto z niemiec i w niego wsadzali cala te czesc z numerami czy tez przypadki z kupowaniem przez ludzi wrakow aut dla papierow itd.
a co do skrzyni, jeden z kolegow pisal ze jest inna ( nie przecze ze nie ma racji) ale..na tej aukcji allegro.pl/nissan-100nx-90-96-1-6-16v-skrzynia-biegow-manualn-i1285056771.html wystawiona jest chyba jakas uniwersalna w takim razie...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ktv dnia 05 Lis 2010 11:37 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Molossus
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 05 Lis 2010 17:14 Temat postu: |
|
|
ktv napisał: |
a co do skrzyni, jeden z kolegow pisal ze jest inna ( nie przecze ze nie ma racji) ale..na tej aukcji allegro.pl/nissan-100nx-90-96-1-6-16v-skrzynia-biegow-manualn-i1285056771.html wystawiona jest chyba jakas uniwersalna w takim razie... |
Po pierwsze na zdjeciu jest GA16DS
Po drugie jakby była uniwersalna to by miała i "wejscie na linke" do predkosciomierza (DS) i wyjscie z impulsatora do prędkosciomierza (DE) czego na pewno nie ma żadna nissanowska skrzynia
co do tematu jak masz szanse na w miare tania naprawienie swojego DE to inwestowałbym w niego.
Mam DE i nie dość, że jest mocny to do tego mało pali. Środek z DS przeszczep do DE bo jest czarny/ładniejszy - kwiestia gustu porównaj sobie. Hamuce - W DE mozliwe ze masz tarcze z tyłu, rozne wersje DE i DS wychodziły w różnych specyfikacjach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEBOL_MKS
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Police
|
Wysłany: 12 Sty 2011 21:58 Temat postu: |
|
|
Przy SWAPie Ga16DS na Ga16DE NVCS okazało się, że nie mogę zamienić impulsatora elektronicznego na tego linkowego, ponieważ ten elektroniczny wchodzi do skrzyni pod innym kątem. Zostaje więc tylko wymiana licznika na ten elektroniczny z tym, że przy wyciąganiu tego impulastora elektronicznego rozsypał mi się on :/
Z racji tego, że skrzynia w GA16DE NVCS jest troszeczkę inna niż w Ga16DS interesuje mnie to czy impulastor od zwykłego GA16DE będzie taki sam jak u mnie? Tzn czy można ze standardowych skrzyń jakie są w Ga16DS i Ga16DE zamienić te impulsatory czy też jest to niemożliwe? Jeżeli można to źle, ponieważ wychodziłoby na to, że u mnie jest zupełnie inny impulsator. A jeżeli się nie da to już lepiej, ponieważ będę musiał kupić impulastor elektroniczny z licznikiem i będzie po sprawie. Mam nadzieję, że nie namieszałem za bardzo i wiadomo o co chodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEBOL_MKS
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Police
|
Wysłany: 13 Sty 2011 23:13 Temat postu: |
|
|
Odnośnie samej przekładki to GA16DE NVCS już siedzi. Silnik ładnie pali, pracuje tylko mam problemy jeszcze ze wskażnikami temperatury, silnika, ciśnienia oleju, poziomu paliwa, obrotów, prędkościomierzem ale z tego względu, że musze przełożyć licznik od wersji wtryskowej na impulsator elektroniczny i później wszystkie te czujniki podłączyć pod niego. \tak się tylko zastanawiam skąd on bierze obroty? Wiem, że w gaźniku brał z cewki zapłonowej a tu czyżby z komputera?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartik
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08 Sty 2016 14:44 Temat postu: |
|
|
Odgrzewam kotleta, z trochę inną sprawą: swap Ga16de na Ga16de NVCS, rozumiem, że potrzebne rzeczy do swapu to:
-wiązka + komputer,
-silnik z kolektorem ssącym, przepływomierz pucha z przewodami
Baka paliwa oczywiście z pompą są takie same?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|